abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33076844
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!

Ik heb heb gehaald, ging echt goed!!!
Proficiat!
pi_33076931
Hopelijk ben ik volgende week rond deze tijd aan het vieren dat ik m,n rijbewijs heb

Ben me al een partij nerveus

Ook voor de andere mensen die het allemaal gehaald hebben... klasse
pi_33077412
bedankt voor de felicitaties. Ik wens de momentele lessers dan ook veel succes!
pi_33077617
Ja ik moet ook 21 dec exmanen doen!...(woensdag)
Ik had vandaag proefexamen, ging niet zo heel goed.. Ik zou het waarschijnlijk net niet hebben gehaald..
pi_33077809
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:22 schreef Nol.. het volgende:
Ja ik moet ook 21 dec exmanen doen!...(woensdag)
Ik had vandaag proefexamen, ging niet zo heel goed.. Ik zou het waarschijnlijk net niet hebben gehaald..
Een TTT bedoel je? Heb je wel vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen?

Ik moet ook afrijden 21 december
pi_33077828
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef crossover het volgende:
yeah net m'n theorie gehaald 1 foutje
Gefeliciteerd, nu op naar de praktijk!
pi_33077949
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef Raissa het volgende:

[..]

Een TTT bedoel je? Heb je wel vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen?

Ik moet ook afrijden 21 december
Oh nee gewoon met mn instructeur naar het cbr en doen als of het een examen is..
Geen vrijstellingen helaas...
hehe leuk allemaal mensen die 21dec moet afrijden...
pi_33078179
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef Nol.. het volgende:

[..]

Oh nee gewoon met mn instructeur naar het cbr en doen als of het een examen is..
Ah, dat doe ik iedere rijles..
pi_33078192
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:42 schreef NehcslowZ het volgende:
jeej ook gehaald. Alleen kut stadskantoor, verdomme 60 euro adminstratiekosten en dan nog een dag moeten wachten ook. Uur vrij nemen van werk om dat ding op te halen, wordt je vrolijk van. Ongelooflijk.
Gefeliciteerd (en Nieky ook!!)

Typisch overigens dat je er een dag op meost wachten, ik kon het direct meenemen (moest alleen wel een afspraak maken voor het halen, omdat ik net na 12:00 aankwam. Voor twaalven kon het zonde afspraak. Maar niet getreurd, want ik kon al een afspraak maken voor een half uurtje later).
in a crowd you lose humanity
pi_33078324
vandaag ging ik lekker een ritje maken naar utrecht vanuit den haag. moest even een computer verhuizen. maar ik kreeg tijdens het rijden kramp aan mijn been. nou heb ik dat 1x eerder gehad (toen ging ik naar eindhoven) maar toen dacht ik dat het door de spanning kwam (nog nooit zo'n lange rit, errug druk op de weg, ging naar een spannende voetbalwedstrijd.. etc ). maar nu had ik het weer, en ik was juist heel ontspannen. dus nu denk ik dat ik een verkeerde houding heb. maar ik weet nu echt niet meer wat mn leraar had gezegd. dus, wie weet nog wat de manier van zitten is?
"Trust can kill you, or set you free"
pi_33078394
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
vandaag ging ik lekker een ritje maken naar utrecht vanuit den haag. moest even een computer verhuizen. maar ik kreeg tijdens het rijden kramp aan mijn been. nou heb ik dat 1x eerder gehad (toen ging ik naar eindhoven) maar toen dacht ik dat het door de spanning kwam (nog nooit zo'n lange rit, errug druk op de weg, ging naar een spannende voetbalwedstrijd.. etc ). maar nu had ik het weer, en ik was juist heel ontspannen. dus nu denk ik dat ik een verkeerde houding heb. maar ik weet nu echt niet meer wat mn leraar had gezegd. dus, wie weet nog wat de manier van zitten is?
Je moet je knieen licht gebogen hebben.
pi_33079580
SRV

Scannen, Richting aangeven, Verplaatsen
'The Less you know, The more you believe'
pi_33079860
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef crossover het volgende:
yeah net m'n theorie gehaald 1 foutje
Netjes! Ik had er 3... maar er waren er in totaal van de 52 mensen 32 gezakt
pi_33079893
pi_33080255
quote:

[..]

Ja leuk he..kunnen we voor elkaar duimen ik moet om 13.05.
Wel balen dat je geen vrijstelling hebt van je bijzondere verrichtingen. Heb het zelf wel en dat geeft toch wel een stukje meer rust.

Moest gisteren voor het eerst zelfstandige rit rijden. Dus geen links - rechts meer, maar ik wil naar de universiteit zorg maar dat we er komen
Dit ging niet helemaal goed...kats verkeerd gereden met als gevolg dat ik nerveus werd en alles in het honderd liep
pi_33081307
Hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen van het examen en het examen zelf?
pi_33081506
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:57 schreef Thomas B. het volgende:
[afbeelding]
Toffe bak joh, is dat je lesauto?
pi_33081716
Net terug van mn rijles in een leenauto, dit keer een diesel. Ging erg goed allemaal. Alleen nog 1 keer een ingreep omdat fietsers me rechts aan het inhalen waren terwijl ik rechtsaf wilde slaan. Die zag ik over het hoofd
Dit was mn 7e les, heb met mn instructeur afgesproken om het examen te halen binnen 15 lessen
pi_33081850
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen van het examen en het examen zelf?
weekie of 6
pi_33085274
28 december mn theorie halen + 4 weken voor de aanvraag van mn examen = examen doen in januari/februari
pi_33085902
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Toffe bak joh, is dat je lesauto?
Das de enige echte SRV wagen
pi_33085910
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef wlsandman het volgende:

[..]

weekie of 6
damn
  woensdag 14 december 2005 @ 22:58:01 #173
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33087330
quote:

[..]
Ik ook dus
Volgens mij al een stuk of 5 nu

Zullen we afspreken dat we allemaal slagen?
Lijkt me een strak plan namelijk
Shuffle up and deal!!!
pi_33093248
Over een paar weekjes m'n eerste rijles. .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  donderdag 15 december 2005 @ 03:19:02 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_33093636
trouwens, het tijdstip maakt ook veel uit..

ik reed van tussen 10 en 11 voor mij rijbewijs, lekker rustig dus. Taxi-examen was ook rond die tijd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_33094088
Bedankt voor de felicitaties!
Ben nogsteeds erg blij en besef het nog niet echt.
Ik wilde gister ook tot de volgende keer zeggen tegen mijn instructeur,maar das gelukkig niet meer nodig.
pi_33094690
Ik heb begin januari mijn eerste les.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then so are you
pi_33095104
quote:
Op donderdag 15 december 2005 06:38 schreef nieky het volgende:
Ik wilde gister ook tot de volgende keer zeggen tegen mijn instructeur,maar das gelukkig niet meer nodig.
pi_33095349
Ik moet ook 21 december! 8:55 begint 't.. (voor 2e keer)
pi_33099449
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
zes weken
pi_33099568
Geslaagd weejoo

Kan je je rijbewijs ook in een andere gemeente (Den Bosch) ophalen? hier (Rosmalen) is het gemeentehuis al dicht namelijk...

[ Bericht 81% gewijzigd door TerroRobbie op 15-12-2005 13:05:00 ]
pi_33100108
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Geslaagd weejoo

Kan je je rijbewijs ook in een andere gemeente (Den Bosch) ophalen? hier (Rosmalen) is het gemeentehuis al dicht namelijk...
Denk dat die overal wel vroeg dicth zijN!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33100161
Ik heb zo les, maar niet zo veel zin, voel me niet zo lekker...
Ik ben een meisje =)
pi_33100197
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef Dupje het volgende:
Ik heb zo les, maar niet zo veel zin, voel me niet zo lekker...
Bel je af? Zal ik niet doen, maar toch..
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33100313
Nee, doe ik ook niet, hehe... Dan moet ik doorbetalen geloof ik...

Edit: Mja, mn ouders dan he...
Ik ben een meisje =)
pi_33100377
ik heb morgenvroeg mijn examen (catagorie B natuurlijk)
verdomme, zo zenuwachtig, help!
enkele tips?? maakt niet uit welke of waarvoor
pi_33100471
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:27 schreef johnneman het volgende:
ik heb morgenvroeg mijn examen (catagorie B natuurlijk)
verdomme, zo zenuwachtig, help!
enkele tips?? maakt niet uit welke of waarvoor
bereid alvast een gesprek voor over wat je in de auto tegen die vent gaat zeggen

Ik vroeg iets in de richting van; hoe lang bent u al examinator enz, wat heeft u hiervoor gedaan?
pi_33100546
Misschien helpt ook zeggen wat je doet in het verkeer, dan weet de examinator waarom je het doet...
Ik ben een meisje =)
pi_33101034
gesprek voorbereiden ? rofl, mwa, dan kan ik beter nog ff de verkeersborden doornemen , maja 'het zeggen wat ik doe' zit ik nog aan te twijfelen, misschien in weinig voorkomende situaties ofzo. ik hoef iig de speciale verrichtingen niet te doen dus, scheelt alweer!
pi_33101843
Even kijken, dik schamen dit maar goed , deze borden geven dus aan dat ik als personenauto bestuurder de straten niet in mag rijden toch?
bord C1
bord C2
bord C6
bord C12
pi_33102155
volgens mij heb je gelijk ja...
pi_33103301
Klopt !
pi_33103413
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef wlsandman het volgende:

[..]

bereid alvast een gesprek voor over wat je in de auto tegen die vent gaat zeggen

Ik vroeg iets in de richting van; hoe lang bent u al examinator enz, wat heeft u hiervoor gedaan?

Gewoon gaan zitten en wachten tot die kerel begint te praten...
pi_33103435
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Repeat het volgende:

[..]

Gewoon gaan zitten en wachten tot die kerel begint te praten...
En als die kerel niet begint te praten..

pi_33103477
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef wlsandman het volgende:

[..]

De examinator weet écht wel dat je zenuwachtig bent en die probeer jou te kalmeren door een gesprekje te beginnen.
Als je vantevoren iets gaat bedenken wat je op dat en dat moment gaat doen word je alleen maar nerveuzer.

Gewoon niet teveel nadenken en gewoon doen. Wat maakt het uit als je een keertje zakt? Volgende keer beter toch?
Zo dacht ik er over en ik was totaal niet zenuwachtig, terwijl ik dat normaal ontiegelijk erg ben.
pi_33103487
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Dat doet ie wel .
pi_33103540
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

De examinator weet écht wel dat je zenuwachtig bent en die probeer jou te kalmeren door een gesprekje te beginnen.
Als je vantevoren iets gaat bedenken wat je op dat en dat moment gaat doen word je alleen maar nerveuzer.

Gewoon niet teveel nadenken en gewoon doen. Wat maakt het uit als je een keertje zakt? Volgende keer beter toch?
Zo dacht ik er over en ik was totaal niet zenuwachtig, terwijl ik dat normaal ontiegelijk erg ben.
Mijn eerste examinator waar wel een prater maar mijn tweede echt totaal niet. Toen moest ik zelf eigenlijk wel wat vertellen om het toch nog een beetje 'levendig' te houden. Anders is het maar een saaie boel met 'ga hier maar naar rechts', of 'bij het volgende kruispunt linksaf'

Maar goed, het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk was hij of zij prettig vindt!
pi_33103630
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:29 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Mijn eerste examinator waar wel een prater maar mijn tweede echt totaal niet. Toen moest ik zelf eigenlijk wel wat vertellen om het toch nog een beetje 'levendig' te houden. Anders is het maar een saaie boel met 'ga hier maar naar rechts', of 'bij het volgende kruispunt linksaf'

Maar goed, het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk was hij of zij prettig vindt!
En was je instructeur eigenlijk mee?
pi_33103696
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En was je instructeur eigenlijk mee?
nope

Dat deed ie eigenlijk nooit, tenzij iemand er explicitiet om vroeg. Maar eigenlijk had ik er ook niet echt behoefte aan
pi_33103789
Gewoon rijden, niet praten.
pi_33103837
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef wlsandman het volgende:

[..]

ja wat dan? niks aan de hand toch?

mijn instructeur gaat bij iedereen gewoon mee, tenzij je dat zelf niet wilt, vind ik ook wel ok denk ik
pi_33104306
Ik zou mn instructeur gewoon meenemen.. Als je dan zakt heeft hij ook echt kunnen zien waarop, en wat nog beter kan ookal heeft de examinator daar geen aantekening van gemaakt (maar waar je de volgende keer ook op zou kunnen zakken enzo) En als je onterecht zakt lijkt die erkenning van je instructeur me ook wel fijn, of hij zegt dat je terecht gezakt ben, hoef je daar ook niet meer over na te denken.

(geen idee of mijn instructeur meegaat normaal gesproken, in dat stadium ben ik nog ff niet
pi_33105779
Net rijles gehad, ging goed Mag binnenkort op voor mn 1e tussentijdse toets! (RIS methode heeft 3 tussentijdse toetsen en een examen)
Ik ben een meisje =)
pi_33105960
maar je weet van jezelf toch wel wat je fout doet enzo? tenminste, ik kan zo opnoemen wat mn zwakke punten zijn (mn instructeur zou zeggen, het zijn geen zwakke punten, het zijn punten die je moet verbeteren ) : ver vooruitkijken en niet zo twijfelen
pi_33106439
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:44 schreef johnneman het volgende:
ver vooruitkijken en niet zo twijfelen
Jij ookal
pi_33106662
Heeft iedreen (zeker op het begin) last van volgens mij
pi_33106880
Ik heb vanochtend m'n TTT gehad. Vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen is binnen, dus dat scheelt weer een beetje op het examen. Enige verbeterpuntje was nog het kijken in de dode hoek, ik moet m'n hoofd wat verder draaien, anders zie je je dode hoek alsnog niet Kwam volgens mij puur door een beetje spanning, want normaal gaat dat prima. Verder ging het lekker, ik denk dus dat ik redelijk onbezorgd m'n examen in kan (ik mag 4 januari om 10.45 op).
pi_33106910
Toch vraag ik me af waarom mensen een TTT doen... Dat is net zo duur als een gewoon examen, dan kan je toch gewoon gelijk voor het echte examen gaan
pi_33106963
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:15 schreef Repeat het volgende:
Toch vraag ik me af waarom mensen een TTT doen... Dat is net zo duur als een gewoon examen, dan kan je toch gewoon gelijk voor het echte examen gaan
Ik volg een RIS opleiding, dan zit die TTT er sowieso al bij in.
pi_33107776
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iedreen (zeker op het begin) last van volgens mij
ik had de laatste rijles (morgen dus examen) nog last van niet ver vooruit kijken haha! maja ik merk wel dat als ik met mn instructeur een examenoefenroute rijden, dat je dan wel veel beter oplet, omdat het dan allemaal 'moet' he. opzich best slecht, dat betekent namelijk dat je tijdens je normale rijlessen wel weet dat je moet kijken naar rechts bijvoorbeeld, maar er gwoon geen zin aan hebt! haha naja.. ik ben trouwens helemaal niet bekent met de RIS methode?
quote:
ik heb veel geleerd van mijn TTT, maar ik wist niet eens dat t net zo duur was als een normaal examen achja boeie, ik heb wel echt het gevoel dat het me morgenvroeg gaat helpen
pi_33108720
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:24 schreef johnneman het volgende:
Even kijken, dik schamen dit maar goed , deze borden geven dus aan dat ik als personenauto bestuurder de straten niet in mag rijden toch?
[afbeelding] bord C1
[afbeelding] bord C2
[afbeelding] bord C6
[afbeelding] bord C12
bij dat 1e bord goed kijken wat er op het onderbord staat ik had op mijn examen dat ik een straat in moest met dat bord, maar op het onderbord stond dat het alleen gold op dagen dat het water te hoog was (wel een uitzonderlijke situatie maar goed).
mijn examinator wees me wel op het bord en zei gewoon doorrijden want..
bord was overigens half verborgen in de struiken dus was maar goed ook.
pi_33108805
ik heb net ook weer een rijlesje gehad, mn elfde ofzo, dit keer een les van 2 uur ... vond ik opzich wel lang. Ging eigenlijk best goed, alleen neem ik bochten nog veeeeel te ruim
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_33109920
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:44 schreef johnneman het volgende:
(mn instructeur zou zeggen, het zijn geen zwakke punten, het zijn punten die je moet verbeteren )
Oh wat heb ik een hekel aan dat soort opmerkingen Heb op school nu ook een of andere coach, die doet ook altijd zo gruwelijk positief en dan ook zo langdradig mogelijk (dat je halverwege het antwoord al moe word.. get to the point!)

Ik ben ook net weer terug van les.. nummertje 11, veeel snelweg, dat ging goed, kijken ging ook al beter.. alleen moet ik mn kop meer draaien (puur zodat hun het kunnen zien eik) en daar heb ik het vrij moeilijk mee... net als over linker schouder kijken bij voorsorteren enzo, als je helemaal bij het begin van een voorsorteer strook (die dus extra bij de weg komt) dr op gaat enzo.. Oh well, ik moet er maar aan wennen anders kost het alleen maar extra geld

Nog 1 les dit jaar, volgende week vrijdag, daarna is de rijschool een week dicht vind ik ook wel lekker eigenlijk, laatste tijd erg druk en dan lopen de lessen ook niet lekker, ff rust.

Nu eerst ff concentreren op de theorie
pi_33110238
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef Asmodean het volgende:
ik heb net ook weer een rijlesje gehad, mn elfde ofzo, dit keer een les van 2 uur ... vond ik opzich wel lang. Ging eigenlijk best goed, alleen neem ik bochten nog veeeeel te ruim
ik heb eigelijk altijd lessen van twee uur, bevalt me wel. wat ik wel merk is dat de lessen in het begin zó afgelopen waren, en nu is dat echt niet meer zo. heb een tijd terug ook n les gehad van 3uur dat was wel lang joh, maar wel cool.

en @ Robin__, gelukkig maakt mijn rijinstructeur er niet zon lang drama van maja soms heb ik ook wel es, dan lult ie wat, dik verhaal enzo, en dan ben ik maar een paar 'bochten' weg met mn gedachten, of naja bezig met het verkeer, en dan zeg ik wat zei je? en dan moet ie alles overnieuw vertellen maja tis wel goed, verkeer gaat voor he ohja en waar ie ook goed in is, is het lullen over hoe Goedkoop rijlessen wel is! neen dat bedoeld hij niet synisch! wicked he? een les kost kats 33 euro maargoed!

oh ik kan niet wachten totdat ik mn rijbewijs heb, hoop zo datk slaag, anders kost t zoveel geld meer he morgenvroeg om 10 uur
pi_33110492
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Robin__ het volgende:
alleen moet ik mn kop meer draaien (puur zodat hun het kunnen zien eik) en daar heb ik het vrij moeilijk mee... net als over linker schouder kijken bij voorsorteren enzo, als je helemaal bij het begin van een voorsorteer strook (die dus extra bij de weg komt) dr op gaat enzo..
Zo herkenbaar
Ik denk dan echt, er KAN niemand rijden
Maar dat telt niet blijkbaar
pi_33110764
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Oh wat heb ik een hekel aan dat soort opmerkingen Heb op school nu ook een of andere coach, die doet ook altijd zo gruwelijk positief en dan ook zo langdradig mogelijk (dat je halverwege het antwoord al moe word.. get to the point!)

Ik ben ook net weer terug van les.. nummertje 11, veeel snelweg, dat ging goed, kijken ging ook al beter.. alleen moet ik mn kop meer draaien (puur zodat hun het kunnen zien eik) en daar heb ik het vrij moeilijk mee... net als over linker schouder kijken bij voorsorteren enzo, als je helemaal bij het begin van een voorsorteer strook (die dus extra bij de weg komt) dr op gaat enzo.. Oh well, ik moet er maar aan wennen anders kost het alleen maar extra geld

Nog 1 les dit jaar, volgende week vrijdag, daarna is de rijschool een week dicht vind ik ook wel lekker eigenlijk, laatste tijd erg druk en dan lopen de lessen ook niet lekker, ff rust.

Nu eerst ff concentreren op de theorie
ik kan ook van 28 december tot 6 januari niet lessen Zo loopt het alleen maar vertraging op
pi_33125312
quote:
Sowieso om te kijken hoe zo'n examen gaat.
Dan ben je niet zo zenuwachtig voor je échte examen.
En ik vond het wel fijn dat ik de bijzondere verrichtingen niet meer hoefde te doen.
pi_33126450
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Sowieso om te kijken hoe zo'n examen gaat.
Dan ben je niet zo zenuwachtig voor je échte examen.
En ik vond het wel fijn dat ik de bijzondere verrichtingen niet meer hoefde te doen.
ja, maar je kan ook 2 keer gewoon examen doen ipv een TTT en een examen... Nogal zinloos dus imo.
pi_33126462
Ik heb hem! ! ! me rijbewijs
Vandaag gehaald
pi_33126698
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Vandaag gehaald
Gefeliciteerd!!!
pi_33126981
quote:
Vandaag gehaald
Gefeliciteerd!!
pi_33127695
thnx
pi_33128650
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Repeat het volgende:

[..]

ja, maar je kan ook 2 keer gewoon examen doen ipv een TTT en een examen... Nogal zinloos dus imo.
En dan 2 x zakken op de bijzondere verrichtingen .

Nah, bij mij zat ie ook bij het pakket !
pi_33129308
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En dan 2 x zakken op de bijzondere verrichtingen .

Nah, bij mij zat ie ook bij het pakket !
als je zakt op de bijzondere verrichtingen ben je gewoon te vroeg met je examen begonnen... Dan kan je dus gewoon nog niet rijden.
pi_33130152
Bijzondere verrichtingen heeft niets met rijden opzich te maken.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33130181
Als jij niet eens normaal kan keren of parkeren lijkt het me sterk dat jij klaar bent om de weg op te gaan...
pi_33132401
quote:
Vandaag gehaald
Gefeliciteerd

Ik heb maandag m'n laatste les van 2 uur en dan woensdag is het zover, examen
pi_33134331
Mag ik nou met mijn auto rijbewijs ook op een brommer/scooter rijden? (heb dus geen brommercertificaat.)
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:43:07 #229
88233 Steve
Still the best.
pi_33134413
Mijn instructeur ging vandaag allerlei dingen vragen die ik ook voor mijn theorie moest kennen, zoals de minimale profieldiepte. Ik verbaasde me erover hoe weinig ik eigenlijk nog wist. Toch nog eens doorlezen dat boekje.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33134960
yeah ik ben geslaagd goed he?! wohoo!
pi_33135005
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:00 schreef johnneman het volgende:
CONGRATZ

en nou maar goed de lessen van je instructeur herinneren niet nu al een eigen rijstijl gaan ontwikkelen
Calm down, please!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:19:17 #232
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_33135514
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik nou met mijn auto rijbewijs ook op een brommer/scooter rijden? (heb dus geen brommercertificaat.)
volgens mij wel ja
pi_33135731
Gefeliciteerd allemaal

Ik hoop dat we 21dec weer een aantal mensen kunnen feliciteren
pi_33138133
quote:
Vandaag gehaald
Feli!!! Hoeveelste keer afrijden was dit?
quote:
Feli!!!

Gaat goed hier de laatste tijd, allemaal mensen die slagen!
pi_33140668
yeah ik heb em ook gehaald vandaag, rijbewijs B
18 oktober begonnen met lessen
11 november theorie
pi_33141027
Pff, kutzooi Ging echt bout, dinsdag TTT maarja, ik ga dr maar zo vanuit een slechte generale is een goed optreden..
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33141096
Geslaagden gefeliciteerd weer
pi_33141817
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Jay-Pee het volgende:
11 november theorie
gefeliciteeeerd!!
pi_33145142
Voor de mensen die allemaal weer geslaagd zijn van harte gefeliciteerd!

Lees net op het KNMI dat we sneeuwval krijgen...en morgenvroeg om 10.00 heb ik rijles. Als er teveel sneeuw valt gaat de rijles niet door. ... terwijl ik volgende week woensdag moet afrijden
pi_33145558
het is juist fijn om dat ook eens ervaren te hebben vind ik
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33146052
De twee andere geslaagden ook nog gefeli
pi_33150742
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:26 schreef crossover het volgende:
het is juist fijn om dat ook eens ervaren te hebben vind ik
Inderdaad. Ik heb in het begin van dit jaar ook vol in de sneeuw lessen gehad. 2 keer bijna van de weg gespint maar dat maakt niet uit, leer je van.
X
X
X
pi_33150948
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja (maar nog niet met je thoerie certificaat, rijbewijs we)l
pi_33155080
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef missblack het volgende:
Voor de mensen die allemaal weer geslaagd zijn van harte gefeliciteerd!

Lees net op het KNMI dat we sneeuwval krijgen...en morgenvroeg om 10.00 heb ik rijles. Als er teveel sneeuw valt gaat de rijles niet door. ... terwijl ik volgende week woensdag moet afrijden
gaat je rijles dan niet door? vind ik wel vreemd hoor
pi_33155206
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 08:49 schreef johnneman het volgende:

[..]

Is ook zo. Maar schijnt iets te zijn met de verzekering ofzo. En mijn rijschool rijdt in het belang en voor de veiligheid van de cursisten niet bij zware sneeuwval.
Hmz sneeuwt momenteel aardig door...zie het wel of er om 10.00 een telefoontje komt.
pi_33156019
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef MaPo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Ik heb maandag m'n laatste les van 2 uur en dan woensdag is het zover, examen
Same here Ook maandag de laatste les en woensdag afrijden
pi_33156137
ik dinsdag nog een uurtje en dan woensdag afrijden,
enne vraagje tussendoor: ik heb denk ik -0.5 ofzo aan m'n ogen en ik heb geen bril ofzoiets. vorige keer bij examen was 't moeiljik om 't nummerbord te lezen, nu heb ik een bril geleend... gaat er dan als je je rijbewijs haalt ook iets op je rijbewijs staan van brildragend ofzo (dus dat je altijd een bril moet dragen als je auto rijd)??
pi_33156190
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:49 schreef livefortoday het volgende:
enne vraagje tussendoor: ik heb denk ik -0.5 ofzo aan m'n ogen en ik heb geen bril ofzoiets. vorige keer bij examen was 't moeiljik om 't nummerbord te lezen, nu heb ik een bril geleend... gaat er dan als je je rijbewijs haalt ook iets op je rijbewijs staan van brildragend ofzo (dus dat je altijd een bril moet dragen als je auto rijd)??
Dat zou lastig worden voor mensen met lenzen

voor zover ik weet komt dat niet op je rijbewijs te staan.
Calm down, please!
pi_33156497
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:49 schreef livefortoday het volgende:
tuurlijk niet...lijkt me stug als zoiets er op komt te staan....Het is gewoon logisch dat als je slechte ogen hebt (en je het nrbord niet kan lezen) dat je dan zelf een bril/lenzen neemt..das gewoon verstandig en doen de meeste mensen dan ook....
Haleloeja
pi_33156598
ja oke maar ik kon 't nummerbord nog wel lezen alleen nie super goed, en met bril lukt 't wel beter dus eigenlijk neem ik die bril alleen maar omdat ik dan wel zeker weet dat ik 't nummerbord kan lezen zegmaar...
pi_33156971
plus je levert tijdens je examen zon formulier in, die je dan daar moet ondertekenen, waar in staat dat je 'niet aan de drugs bent ' 'geen klachten hebt' 'niet recentelijk aan je ogen geopereerd bent' 'etc', soort verklaring ofzo. dus als je die ondertekent maakt t volgens mij niet uit hoe slecht je t nummerbord opleest.

ik had ook n paar letters/cijfers fout dik schamen maja, ik wist t van mezelf wel. maar ik had al een afspraak gemaakt met de oogarts voor n nieuwe meting. tijdens mn TTT was t nog erger, toen las ik t hele kenteken verkeerd op! ik d8 nu gaat alles niet meer door, maar t viel me. ze zei 't kan zijn dat je tijdens je exmaen dan niet direct je rijbewijs krijgt, maar dat t dan eerst door de juridische molen ofzo moet', maja dat is alleen in extreme gevallen denk ik.

ohja, komen we ook nog t roelatie lijstje te staan dan? (lees: in de lijst met geslaagden van 2005)

oh wat een dillema dan weer he, ik was dus vrijdagmorgen geslaagd, en dan wil je zo graag bier drinken met je maten smiddags, maarja, je wilt ook graag savonds nog ff rijden, en dat gaat niet samen damn wat irri haha
pi_33158469
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 08:49 schreef johnneman het volgende:

[..]

De mijne om 10.30 ging wel door... Dikke sneeuwstorm.. Maar maakte niet uit

Komende week voor tweede keer afrijden... Hoop dat het CBR m'n examen niet aflast!
pi_33158567
waarom zouden rijlessen niet door gaan? Je moet toch ook leren rijden in de sneeuw? Overigens gaat mijn rijles vanmiddag om half 4 wel gewoon door.
pi_33158672
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

De mijne om 10.30 ging wel door... Dikke sneeuwstorm.. Maar maakte niet uit

Komende week voor tweede keer afrijden... Hoop dat het CBR m'n examen niet aflast!
Hmmm.. is die sneeuw dan zo plaatselijk?? Hier nauwelijks last van sneeuw..
pi_33158704
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hier ook niet.
pi_33158777
het sneeuwt/sneeuwde vooral in 't oosten van 't land dacht ik..

ik moest vandaag lessen en 't had beetje gesneeuwd en was wel fijn om dat een keer mee te maken want op een gegeven moment wilde ik een bocht maken en draaide m'n stuur alleen de auto ging gewoon rechtdoor! toch wel fijn om dat keertje mee te maken vind ik
pi_33158795
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:08 schreef livefortoday het volgende:
ik moest vandaag lessen en 't had beetje gesneeuwd en was wel fijn om dat een keer mee te maken want op een gegeven moment wilde ik een bocht maken en draaide m'n stuur alleen de auto ging gewoon rechtdoor! toch wel fijn om dat keertje mee te maken vind ik
Dat kun je idd beter met lessen meemaken voor 't eerst dan wanneer je alleen in de auto zit.
pi_33161799
Jah m,n rijles ging wel door gelukkig!
Had op de A35 bij enschede dikke sneeuwbui, maar het bleef verder niet liggen. Wel fijn om dat ook een keer te ervaren, werd alleen wel para van al die sneeuwvlokjes die op je af dwarrelen.

Maar het ging vandaag echt zwaar relaxed...nog een paar puntjes ter verbetering.
Goed de kruising op kijken, besluitvaardiger zijn. Verder gaat het rijden goed.
Zo beroerd als het dinsdag ging zo goed ging het nu. Moest weer naar de Universiteit rijden..en reed er nu zo heen, met het idee "hoe heb ik dit dinsdag zo kunnen verknallen" .
Maar goed ik heb nu weer een beter gevoel naar m,n examen toe.

Dinsdagavond nog lessen, en dan nog de woensdagochtend en dan 13.05 afrijden....heb er zin in
pi_33161916
succes missblack
pi_33162108
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik les in Drenthe (daar ben ik begonnen met rijlessen, toen ik nog bij m'n ouders woonde ).
Dus denk wel dat het plaatselijk is ja!
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:05:38 #261
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_33162931
Vandaag mijn eerste rijles gehad, erg leuk en het ging best makkelijk 27 december weer om 12.00... benieuwd hoe het verder gaat...
pi_33167321
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik hoop toch nog wel in dit deeltje mn rijbewijs te hebben
Als het dit tempo blijft houden dan gaat het niet meer lukken denk ik
pi_33167603
:p topic is nog geen week oud!
pi_33167756
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef missblack het volgende:
Jah m,n rijles ging wel door gelukkig!
Had op de A35 bij enschede dikke sneeuwbui, maar het bleef verder niet liggen. Wel fijn om dat ook een keer te ervaren, werd alleen wel para van al die sneeuwvlokjes die op je af dwarrelen.

Maar het ging vandaag echt zwaar relaxed...nog een paar puntjes ter verbetering.
Goed de kruising op kijken, besluitvaardiger zijn. Verder gaat het rijden goed.
Zo beroerd als het dinsdag ging zo goed ging het nu. Moest weer naar de Universiteit rijden..en reed er nu zo heen, met het idee "hoe heb ik dit dinsdag zo kunnen verknallen" .
Maar goed ik heb nu weer een beter gevoel naar m,n examen toe.

Dinsdagavond nog lessen, en dan nog de woensdagochtend en dan 13.05 afrijden....heb er zin in
Dat heb ik ook regelmatig. Vorige les ging best kut, maar als ik reed zoals bij m'n laatste les dat slaag ik wel. Het is maar een momentopname van nog geen half uur... je moet het gewoon meehebben. Succes
pi_33168001
Kunnen jullie het BTW allemaal goed vinden met je rij-instructeur? Die van mij is echt relaxed..blijft altijd rustig en wordt nooit echt boos. Neemt je ook nooit wat kwalijk ( ja domme fouten wel natuurlijk). Kan ook wel leuk met hem babbelen ondanks dat ie al een heel stuk ouder is dan mij.

Vandaag in blij dat ik rij zag ik wel een hele lekkere rij-instructeur... hahahaha
Zou niet goed zijn voor mij
pi_33174911
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Feli!!! Hoeveelste keer afrijden was dit?
[..]

Feli!!!

Gaat goed hier de laatste tijd, allemaal mensen die slagen!
Alles in 1 x gehaald
pi_33191233
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Jay-Pee het volgende:
11 november theorie
quote:
quote:
Vandaag gehaald
Gefeliciteerd jullie 3

Mijn rijles ging best goed, af en toe nog wel dat ik te hard een kruising naderde, maar had er wel goed gevoel over

En ook bijvoorbeeld met invoegen op snelweg, ga ik meestal al aan het begin van invoegstrook naar links, maar instructeur had gezegd dat ik beter wat langer kan doorrijden zodat het andere verkeer aan mij kan wennen en ik niet gelijk voor hun auto beuk en dat deed ik ook een stuk beter

Alleen af en toe dus nog mevrouw Schumacher, en dat moet er toch wel uit, want is voor andere mensen ook wel beetje schrikken als iemand zo hard op je af komt rijden op een kruising

[ Bericht 14% gewijzigd door _Hestia_ op 18-12-2005 15:18:24 ]
pi_33191299
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef missblack het volgende:
Kunnen jullie het BTW allemaal goed vinden met je rij-instructeur? Die van mij is echt relaxed..blijft altijd rustig en wordt nooit echt boos. Neemt je ook nooit wat kwalijk ( ja domme fouten wel natuurlijk). Kan ook wel leuk met hem babbelen ondanks dat ie al een heel stuk ouder is dan mij.

Vandaag in blij dat ik rij zag ik wel een hele lekkere rij-instructeur... hahahaha
Zou niet goed zijn voor mij
Ik kan kiezen uit 2 rij-instructeurs, op dinsdagavond en donderdagavond lest Youri en op de andere tijden de rij-instructeur waar ik het meest les van gehad heb, maar ik vind lessen met Youri een stuk prettiger en leuker, dus probeer nu zoveel mogelijk op dinsdag- of donderdagavond te rijden

Niet dat die andere instructeur niks is ofzo, maar die is al een stuk ouder en Youri is jong en gezellig enzo
pi_33196510
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Sylvana het volgende:

Alleen af en toe dus nog mevrouw Schumacher, en dat moet er toch wel uit, want is voor andere mensen ook wel beetje schrikken als iemand zo hard op je af komt rijden op een kruising
Hoe bizar hard kom jij aanrijden dan
pi_33196768
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef missblack het volgende:
Oh ja hoor, meestal wel iig, in principe is alles wat je doet prima, en zo niet komen we nog wel een keer terug, hoewel de lat langzaam aan toch wel hoger gaat (dat hij dus opmerkingen maakt een minuut nadat je een fout hebt gemaakt enzo) maar dat vind ik wel prettig, denk dat ik anders ook erg laks zou worden af en toe wel leuke gespreken (maar tijdens de eerste lessen meer dan tegenwoordig, maar dat maakt me niet heel veel uit) Heel vaak vertelt ie precies wat ik me op dat moment afvraag dus dat is ook mooi.

'ja wanneer niet dan'

Ik ben nog al eigenwijs en moet me vaak inhouden om niet in discussie te gaan (of iemand ver genoeg was om voorrang te nemen enzo.. maarja daar schiet niemand wat mee op)
pi_33198610
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:13 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Hoe bizar hard kom jij aanrijden dan
wou net zeggen, op plekken waar je kruispunten hebt mag je toch maar 50 (bebouwde kom etc)
pi_33198634
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:21 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Oh ja hoor, meestal wel iig, in principe is alles wat je doet prima, en zo niet komen we nog wel een keer terug, hoewel de lat langzaam aan toch wel hoger gaat (dat hij dus opmerkingen maakt een minuut nadat je een fout hebt gemaakt enzo) maar dat vind ik wel prettig, denk dat ik anders ook erg laks zou worden af en toe wel leuke gespreken (maar tijdens de eerste lessen meer dan tegenwoordig, maar dat maakt me niet heel veel uit) Heel vaak vertelt ie precies wat ik me op dat moment afvraag dus dat is ook mooi.

'ja wanneer niet dan'

Ik ben nog al eigenwijs en moet me vaak inhouden om niet in discussie te gaan (of iemand ver genoeg was om voorrang te nemen enzo.. maarja daar schiet niemand wat mee op)
dat heb ik ook wel vaak ja. Kom je bij een kruispunt, komt er redelijk ver nog een auto van rechts aan waar je nog makkelijk voor kunt, moet je toch stoppen van je instructeur
pi_33199253
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:23 schreef Repeat het volgende:

[..]

wou net zeggen, op plekken waar je kruispunten hebt mag je toch maar 50 (bebouwde kom etc)
ja, maar ik rij dus net zo lang 50 tot ik vlakbij het kruispunt ben en dan ga ik hard remmen Terwijl ik van me instructeur dus eerder moet beginnen met zachter rijden/ remmen
pi_33199725
ja daar heb ik ook last van. ik heb 3 aandachtspunten:
  • binnenspiegel in de gaten houden bij afremmen e.d.
  • positie op de weg
  • de kruispunten dieper inkijken.

woensdag TTT
  • 'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_33199864
    op wat voor dagen kan je trouwens allemaal examen doen? Ook op zaterdag bv? En kan het ook wat later, ik hoor hier nl iedereen altijd over best vroege examens, maar kan het bv ook om 16.00 oid?
    pi_33201491
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 20:16 schreef Repeat het volgende:
    op wat voor dagen kan je trouwens allemaal examen doen? Ook op zaterdag bv? En kan het ook wat later, ik hoor hier nl iedereen altijd over best vroege examens, maar kan het bv ook om 16.00 oid?
    cbr is geen rijschool die ook op zaterdag open is, overheid, moet genoeg zeggen toch?

En rond 16:00 is er al kans op file dus rond die tijd zullen ze waarschijnlijk geen examen meer afnemen. Want het is niet te zien of jij wel goed kan invoegen als alles 50 rijdt.
    pi_33201725
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

cbr is geen rijschool die ook op zaterdag open is, overheid, moet genoeg zeggen toch?

En rond 16:00 is er al kans op file dus rond die tijd zullen ze waarschijnlijk geen examen meer afnemen. Want het is niet te zien of jij wel goed kan invoegen als alles 50 rijdt.
    ik had mijn TTT om 10 voor 4, maar dat was al overwerken voor hun, normaal is 10 voor 3 ofzo laatste tijd
    pi_33202863
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 21:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik had mijn TTT om 10 voor 4, maar dat was al overwerken voor hun, normaal is 10 voor 3 ofzo laatste tijd
    ja mijn 1e examen was om 10 voor 3. maar ik heb ook wel iets gehoord over examens op zaterdag ja. maar misschien is dat duurder?
    pi_33203748
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

ja mijn 1e examen was om 10 voor 3. maar ik heb ook wel iets gehoord over examens op zaterdag ja. maar misschien is dat duurder?
    dat heb ik echt nog nooit gehoord, dat ze op zaterdag examens afnamen
    pi_33206256
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gefeliciteerd jullie 3
    En bedankt
    pi_33206546
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En bedankt
    sorry, dacht dat ik die pagina al gelezen had, jij ook heel erg gefeliciteerd met je rijbewijs
    pi_33206687
    shit das best kut, want ik zit toch met mn studie en stage ed
      maandag 19 december 2005 @ 00:01:02 #283
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_33207412
    Ik zit er aan te denken om voor mn BE rijbewijs te gaan, weet iemand wat die lessen kosten? Over het algemeen evenveel als een normale rij les? En hoe lang (aantal lessen dus) doet een gemiddeld persoon over dat rijbewijs?
      maandag 19 december 2005 @ 00:11:35 #284
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_33207663
    ik rij nu een maandje taxi, maar merk wel dat ik een heel stuk beter ben gaan rijden. Gaat veel meer automatisch enzo, soepeler (moet wel met klanten)

zit toch op 200-300 km per dienst, 3-4 diensten per week, dus zon 700km per week
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_33208461
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef MewBie het volgende:
    Ik zit er aan te denken om voor mn BE rijbewijs te gaan, weet iemand wat die lessen kosten? Over het algemeen evenveel als een normale rij les? En hoe lang (aantal lessen dus) doet een gemiddeld persoon over dat rijbewijs?
    vaak vind je zo'n dagcursus. dan begin je sochtends. tussen de middag lunch en dan aan het eind van de dag afrijden. kost zo'n 500 euro? ff gezocht:
    Dagopleiding ¤ 434.25
    Bestaande uit:
    - 6 praktijklessen à 60 minuten
    - 1 CBR praktijkexamen
    - 1 gebruik combinatie tijdens examen
    - Examen Verzekering

2 Daagse opleiding ¤ 624.25
    Bestaande uit:
    - 11 praktijklessen à 60 minuten
    - 1 CBR praktijkexamen
    - 1 gebruik combinatie tijdens examen
    - Examen Verzekering
    pi_33210827
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Repeat het volgende:
    shit das best kut, want ik zit toch met mn studie en stage ed
    1 dagje vrij nemen is toch niet erg...?
    pi_33212953
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 08:05 schreef Raissa het volgende:

[..]

1 dagje vrij nemen is toch niet erg...?
    1 ochtend zou voldoende moeten zijn, alhoewel je dan de rest van de dag hyper of depri bent
    pi_33213688
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 11:01 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

1 ochtend zou voldoende moeten zijn, alhoewel je dan de rest van de dag hyper of depri bent
    Ja, lijkt me niet zo'n probleem je bent tenslotte ook weleens ziek
    pi_33213778
    Zonet mn laatste rijles gehad, ben benieuwd hoe het woensdag om 14:00 uur gaat..

Heb niet echt zin Maar zou wel leuk kerstcadeautje zijn
    pi_33214159
    ben je al zenuwachtig voor het examen?
    Ik was voor m'n 1e examen wel erg zenuwachtig alleen toen ik begon te rijden viel het allemaal wel mee, maar ben nu wat minder zenuwachtig dan vorige keer omdat ik weet wat ik kan verwachten, wel heb ik er ook niet echt zin in ofzo, kweet ook niet waarom maar ik wil gewoon dat papiertje halen!
    pi_33214721
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 12:17 schreef livefortoday het volgende:
    ben je al zenuwachtig voor het examen?
    Ik was voor m'n 1e examen wel erg zenuwachtig alleen toen ik begon te rijden viel het allemaal wel mee, maar ben nu wat minder zenuwachtig dan vorige keer omdat ik weet wat ik kan verwachten, wel heb ik er ook niet echt zin in ofzo, kweet ook niet waarom maar ik wil gewoon dat papiertje halen!
    Ben niet super zenuwachtig, voel een lichte spanning, dat is alles..

Gek genoeg was ik voor mn TTT veel zenuwachtiger, denk dat het komt omdat ik nu een beetje weet wat ik kan verwachten..

Hoop voor je dat je dat mooie roze papiertje mag ophalen!!
    pi_33214945
    mijn kutinstructeur moet zonodig met vakantie 3 weken.....dus heeft hij me examen pas laat jan ingeplanned....fuck him :|
    lekker nog zeker 2 extra lessen cashen
      maandag 19 december 2005 @ 13:21:45 #293
    25186 ImPrEzA
    @taalpurist
    pi_33215335
    Hmm was ik dit topic weer vergeten nu zit ie alweer bijna vol, mgoed. Ik lees hierboven van alles over sneeuw, en ik heb zaterdagochtend ook in een sneeuwbui (en door de al gevallen sneeuw) gereden. Ik dacht dat het vet kut zou gaan, maar het viel nog redelijk mee.
    Morgen nog 2 uurtjes, woensdagochtend 1 uurtje en dan om 9:00 gaan we er voor... zucht, sommige dingen gaan nog steeds vet slecht Met name de bijzondere verrichtingen
    Seriously!?
    pi_33215478
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 11:52 schreef Raissa het volgende:Maar zou wel leuk kerstcadeautje zijn
    Idd, zou absoluut 'n leuk cadeautje zijn , same here!
    pi_33216434
    kut, mn instructeur belde net, had iemand morgen examen en wilde daarvoor nog snel even een lesje inplannen. Of dat vanavond kon, ipv mijn les naja heb maar ja gezegd, nu ga ik donderdag en vrijdag
    pi_33217718
    ik heb donderdag om half 1 weer rijles, dat vind ik echt zo'n relaxte tijd
    pi_33218999
    Ey people,

Ik heb woensdag aanstaande voor het eerst het zogenaamde "Staatsexamen". Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben (of ervaringen van anderen kennen). Hoe gaat het hier aan toe? Is het "makkelijker" je rijbewijs te halen. Waar letten ze vooral op etc etc. Overspoel me met info .
    pi_33219016
    Makkelijker is het natuurlijk niet. Je hebt alleen meer tijd en ze proberen je minder zenuwachtig te laten zijn ed.
    pi_33219081
    Ja maar ik ben helemaal niet super zenuwachtig haha. Wat is dan het voordeel van zoiets.
    pi_33219224
    quote:
    Op maandag 19 december 2005 16:22 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
    Ja maar ik ben helemaal niet super zenuwachtig haha. Wat is dan het voordeel van zoiets.
    ow, bedoel je niet BNOR examen dan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')