Jij ookalquote:Op donderdag 15 december 2005 16:44 schreef johnneman het volgende:
ver vooruitkijken en niet zo twijfelen
Ik volg een RIS opleiding, dan zit die TTT er sowieso al bij in.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:15 schreef Repeat het volgende:
Toch vraag ik me af waarom mensen een TTT doen... Dat is net zo duur als een gewoon examen, dan kan je toch gewoon gelijk voor het echte examen gaan
ik had de laatste rijles (morgen dus examen) nog last van niet ver vooruit kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iedreen (zeker op het begin) last van volgens mij
ik heb veel geleerd van mijn TTT, maar ik wist niet eens dat t net zo duur was als een normaal examenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:15 schreef Repeat het volgende:
Toch vraag ik me af waarom mensen een TTT doen... Dat is net zo duur als een gewoon examen, dan kan je toch gewoon gelijk voor het echte examen gaan
bij dat 1e bord goed kijken wat er op het onderbord staatquote:Op donderdag 15 december 2005 14:24 schreef johnneman het volgende:
Even kijken, dik schamen dit maar goed, deze borden geven dus aan dat ik als personenauto bestuurder de straten niet in mag rijden toch?
[afbeelding] bord C1
[afbeelding] bord C2
[afbeelding] bord C6
[afbeelding] bord C12
Oh wat heb ik een hekel aan dat soort opmerkingenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:44 schreef johnneman het volgende:
(mn instructeur zou zeggen, het zijn geen zwakke punten, het zijn punten die je moet verbeteren)
ik heb eigelijk altijd lessen van twee uur, bevalt me wel. wat ik wel merk is dat de lessen in het begin zó afgelopen waren, en nu is dat echt niet meer zo. heb een tijd terug ook n les gehad van 3uurquote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef Asmodean het volgende:
ik heb net ook weer een rijlesje gehad, mn elfde ofzo, dit keer een les van 2 uur ... vond ik opzich wel lang. Ging eigenlijk best goed, alleen neem ik bochten nog veeeeel te ruim
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Robin__ het volgende:
alleen moet ik mn kop meer draaien (puur zodat hun het kunnen zien eik) en daar heb ik het vrij moeilijk mee... net als over linker schouder kijken bij voorsorteren enzo, als je helemaal bij het begin van een voorsorteer strook (die dus extra bij de weg komt) dr op gaat enzo..
ik kan ook van 28 december tot 6 januari niet lessenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Oh wat heb ik een hekel aan dat soort opmerkingenHeb op school nu ook een of andere coach, die doet ook altijd zo gruwelijk positief en dan ook zo langdradig mogelijk (dat je halverwege het antwoord al moe word.. get to the point!)
Ik ben ook net weer terug van les.. nummertje 11, veeel snelweg, dat ging goed, kijken ging ook al beter.. alleen moet ik mn kop meer draaien (puur zodat hun het kunnen zien eik) en daar heb ik het vrij moeilijk mee... net als over linker schouder kijken bij voorsorteren enzo, als je helemaal bij het begin van een voorsorteer strook (die dus extra bij de weg komt) dr op gaat enzo.. Oh well, ik moet er maar aan wennen anders kost het alleen maar extra geld
Nog 1 les dit jaar, volgende week vrijdag, daarna is de rijschool een week dichtvind ik ook wel lekker eigenlijk, laatste tijd erg druk en dan lopen de lessen ook niet lekker, ff rust.
Nu eerst ff concentreren op de theorie![]()
Sowieso om te kijken hoe zo'n examen gaat.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:15 schreef Repeat het volgende:
ja, maar je kan ook 2 keer gewoon examen doen ipv een TTT en een examen... Nogal zinloos dus imo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sowieso om te kijken hoe zo'n examen gaat.
Dan ben je niet zo zenuwachtig voor je échte examen.
En ik vond het wel fijn dat ik de bijzondere verrichtingen niet meer hoefde te doen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Ik heb hem! ! ! me rijbewijs![]()
Vandaag gehaald![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Vandaag gehaald![]()
En dan 2 x zakken op de bijzondere verrichtingenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, maar je kan ook 2 keer gewoon examen doen ipv een TTT en een examen... Nogal zinloos dus imo.
als je zakt op de bijzondere verrichtingen ben je gewoon te vroeg met je examen begonnen... Dan kan je dus gewoon nog niet rijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan 2 x zakken op de bijzondere verrichtingen.
Nah, bij mij zat ie ook bij het pakket!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Vandaag gehaald![]()
CONGRATZquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:00 schreef johnneman het volgende:
yeah ik ben geslaagdgoed he?!
wohoo!
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik nou met mijn auto rijbewijs ook op een brommer/scooter rijden? (heb dus geen brommercertificaat.)
Feli!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:15 schreef Impreza_STI het volgende:
Vandaag gehaald![]()
Feli!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:00 schreef johnneman het volgende:
yeah ik ben geslaagdgoed he?!
wohoo!
gefeliciteeeerd!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef Jay-Pee het volgende:
yeah ik heb em ook gehaald vandaag, rijbewijs B
18 oktober begonnen met lessen
11 november theorie![]()
![]()
Inderdaad. Ik heb in het begin van dit jaar ook vol in de sneeuw lessen gehad. 2 keer bijna van de weg gespint maar dat maakt niet uit, leer je van.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:26 schreef crossover het volgende:
het is juist fijn om dat ook eens ervaren te hebben vind ik
Ja (maar nog niet met je thoerie certificaat, rijbewijs we)lquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik nou met mijn auto rijbewijs ook op een brommer/scooter rijden? (heb dus geen brommercertificaat.)
gaat je rijles dan niet door? vind ik wel vreemd hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef missblack het volgende:
Voor de mensen die allemaal weer geslaagd zijn van harte gefeliciteerd!
Lees net op het KNMI dat we sneeuwval krijgen...en morgenvroeg om 10.00 heb ik rijles. Als er teveel sneeuw valt gaat de rijles niet door.... terwijl ik volgende week woensdag moet afrijden
![]()
Is ook zo. Maar schijnt iets te zijn met de verzekering ofzo. En mijn rijschool rijdt in het belang en voor de veiligheid van de cursisten niet bij zware sneeuwval.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:49 schreef johnneman het volgende:
[..]
gaat je rijles dan niet door? vind ik wel vreemd hoor
Same herequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:38 schreef MaPo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb maandag m'n laatste les van 2 uur en dan woensdag is het zover, examen![]()
Dat zou lastig worden voor mensen met lenzenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:49 schreef livefortoday het volgende:
ik dinsdag nog een uurtje en dan woensdag afrijden,
enne vraagje tussendoor: ik heb denk ik -0.5 ofzo aan m'n ogen en ik heb geen bril ofzoiets. vorige keer bij examen was 't moeiljik om 't nummerbord te lezen, nu heb ik een bril geleend... gaat er dan als je je rijbewijs haalt ook iets op je rijbewijs staan van brildragend ofzo (dus dat je altijd een bril moet dragen als je auto rijd)??
tuurlijk niet...lijkt me stug als zoiets er op komt te staan....Het is gewoon logisch dat als je slechte ogen hebt (en je het nrbord niet kan lezen) dat je dan zelf een bril/lenzen neemt..das gewoon verstandig en doen de meeste mensen dan ook....quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:49 schreef livefortoday het volgende:
ik dinsdag nog een uurtje en dan woensdag afrijden,
enne vraagje tussendoor: ik heb denk ik -0.5 ofzo aan m'n ogen en ik heb geen bril ofzoiets. vorige keer bij examen was 't moeiljik om 't nummerbord te lezen, nu heb ik een bril geleend... gaat er dan als je je rijbewijs haalt ook iets op je rijbewijs staan van brildragend ofzo (dus dat je altijd een bril moet dragen als je auto rijd)??
De mijne om 10.30 ging wel door... Dikke sneeuwstorm.. Maar maakte niet uitquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:49 schreef johnneman het volgende:
[..]
gaat je rijles dan niet door? vind ik wel vreemd hoor
Hmmm.. is die sneeuw dan zo plaatselijk?? Hier nauwelijks last van sneeuw..quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
De mijne om 10.30 ging wel door... Dikke sneeuwstorm.. Maar maakte niet uit
Komende week voor tweede keer afrijden... Hoop dat het CBR m'n examen niet aflast!
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hmmm.. is die sneeuw dan zo plaatselijk?? Hier nauwelijks last van sneeuw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |