Proficiat!quote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!
Ik heb heb gehaald, ging echt goed!!!
Een TTT bedoel je? Heb je wel vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen?quote:Op woensdag 14 december 2005 18:22 schreef Nol.. het volgende:
Ja ik moet ook 21 dec exmanen doen!...(woensdag)
Ik had vandaag proefexamen, ging niet zo heel goed.. Ik zou het waarschijnlijk net niet hebben gehaald..![]()
Gefeliciteerd, nu op naar de praktijk!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef crossover het volgende:
yeah net m'n theorie gehaald1 foutje
Oh nee gewoon met mn instructeur naar het cbr en doen als of het een examen is..quote:Op woensdag 14 december 2005 18:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Een TTT bedoel je? Heb je wel vrijstelling voor je bijzondere verrichtingen?
Ik moet ook afrijden 21 december
Ah, dat doe ik iedere rijles..quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef Nol.. het volgende:
[..]
Oh nee gewoon met mn instructeur naar het cbr en doen als of het een examen is..
Geen vrijstellingen helaas...
hehe leuk allemaal mensen die 21dec moet afrijden...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 12:42 schreef NehcslowZ het volgende:
jeej ook gehaald. Alleen kut stadskantoor, verdomme 60 euro adminstratiekosten en dan nog een dag moeten wachten ook. Uur vrij nemen van werk om dat ding op te halen, wordt je vrolijk van. Ongelooflijk.
Je moet je knieen licht gebogen hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
vandaag ging ik lekker een ritje maken naar utrecht vanuit den haag. moest even een computer verhuizen. maar ik kreeg tijdens het rijden kramp aan mijn been. nou heb ik dat 1x eerder gehad (toen ging ik naar eindhoven) maar toen dacht ik dat het door de spanning kwam (nog nooit zo'n lange rit, errug druk op de weg, ging naar een spannende voetbalwedstrijd.. etc). maar nu had ik het weer, en ik was juist heel ontspannen. dus nu denk ik dat ik een verkeerde houding heb. maar ik weet nu echt niet meer wat mn leraar had gezegd. dus, wie weet nog wat de manier van zitten is?
Netjes! Ik had er 3... maar er waren er in totaal van de 52 mensen 32 gezaktquote:Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef crossover het volgende:
yeah net m'n theorie gehaald1 foutje
Ja leuk he..kunnen we voor elkaar duimen ik moet om 13.05.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef Nol.. het volgende:
[..]
Oh nee gewoon met mn instructeur naar het cbr en doen als of het een examen is..
Geen vrijstellingen helaas...
weekie of 6quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen van het examen en het examen zelf?
Das de enige echte SRV wagenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Toffe bak joh, is dat je lesauto?
Ik ook dusquote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef Nol.. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |