Zo'n uittreksel kan je gelijk meenemen? (dat was eigenlijk mijn vraag, of moet je later terug komen om het op te halen, zoals met je paspoort..)quote:Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
hangt er vanaf hoeveel wachtenden er voor je zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:06 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Zo'n uittreksel kan je gelijk meenemen? (dat was eigenlijk mijn vraag, of moet je later terug komen om het op te halen, zoals met je paspoort..)
Ben iig nog niet te laat dus
krijg je gelijk meequote:Op woensdag 14 december 2005 13:06 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Zo'n uittreksel kan je gelijk meenemen? (dat was eigenlijk mijn vraag, of moet je later terug komen om het op te halen, zoals met je paspoort..)
Ben iig nog niet te laat dus
gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!
Ik heb heb gehaald, ging echt goed!!!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!
Ik heb heb gehaald, ging echt goed!!!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef Trebweb het volgende:
Vandaag mijn TTT gehaaldGing allemaal best goed
![]()
Vrijstelling voor Bijzondere verrichtingen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:42 schreef NehcslowZ het volgende:
jeej ook gehaald. Alleen kut stadskantoor, verdomme 60 euro adminstratiekosten en dan nog een dag moeten wachten ook. Uur vrij nemen van werk om dat ding op te halen, wordt je vrolijk van. Ongelooflijk.
ok bedanktquote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Piles het volgende:
Dat is gewoon het ouderwetse kijkgedrag, maar dan een modern woord
Ik kon toen eigenlijk alles al, en ging ik volgens mij voor de tweede keer de snelweg op. Het kijken ging niet automatisch en daar gingen we toen aan werken.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef Dupje het volgende:
Ik heb morgen weer rijles!Is mijn 9e les. Wat konden jullie allemaal al rond je 9e les?
En zijn hier mensen die volgends de RIS methode lessen?
Ik doe ook RIS, en ik heb geen idee wat ik rond de 9e les gedaan heb, volgens mij beetje rondrijden, kruisingen, afslaan en scannen oefenenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef Dupje het volgende:
Ik heb morgen weer rijles!Is mijn 9e les. Wat konden jullie allemaal al rond je 9e les?
En zijn hier mensen die volgends de RIS methode lessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |