abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2005 @ 12:30:37 #126
112150 Trebweb
Started running again
pi_33069047
Vandaag mijn TTT gehaald Ging allemaal best goed

Vrijstelling voor Bijzondere verrichtingen
pi_33069287
jeej ook gehaald. Alleen kut stadskantoor, verdomme 60 euro adminstratiekosten en dan nog een dag moeten wachten ook. Uur vrij nemen van werk om dat ding op te halen, wordt je vrolijk van. Ongelooflijk.
pi_33069399
Twee weken geleden mijn rijbewijs gehaald. Wil ik lekker deze weken rondrijden in de auto van mijn ouders, rijdt mijn broer hem vervolgens in de prak. Moet ik iets van twee weken wachten.
pi_33069723
Hoe lang duurt het aanvragen van zo'n klote uittreksel (gba)

Voor het weekend via internet zo'n ding aangevraagt, maar eigenlijk nooit email bevestiging gehad oid.. maar was het helemaal vergeten. Ik ga vanmiddag ff langs het stadhuis en gewoon bij burgerzaken ff vragen.. (moet volgende week dinsdag theorie doen)

thanks
pi_33069761
hangt er vanaf hoeveel wachtenden er voor je zijn.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33069829
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
hangt er vanaf hoeveel wachtenden er voor je zijn.
Zo'n uittreksel kan je gelijk meenemen? (dat was eigenlijk mijn vraag, of moet je later terug komen om het op te halen, zoals met je paspoort..)

Ben iig nog niet te laat dus
pi_33070207
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:06 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Zo'n uittreksel kan je gelijk meenemen? (dat was eigenlijk mijn vraag, of moet je later terug komen om het op te halen, zoals met je paspoort..)

!
pi_33070783
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:06 schreef Robin__ het volgende:

[..]

krijg je gelijk mee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33071111
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!

Ik heb heb gehaald, ging echt goed!!!
gefeliciteerd
  woensdag 14 december 2005 @ 13:57:37 #135
88233 Steve
Still the best.
pi_33071148
Nieky en NehcslowZ gefeliciteerd!
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33071537
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef nieky het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!

Ik heb heb gehaald, ging echt goed!!!
Gefeliciteerd!!
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef Trebweb het volgende:
Vandaag mijn TTT gehaald Ging allemaal best goed

Vrijstelling voor Bijzondere verrichtingen
Gefeliciteerd! Wanneer moet je nu afrijden?
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:42 schreef NehcslowZ het volgende:
jeej ook gehaald. Alleen kut stadskantoor, verdomme 60 euro adminstratiekosten en dan nog een dag moeten wachten ook. Uur vrij nemen van werk om dat ding op te halen, wordt je vrolijk van. Ongelooflijk.
Gefeliciteerd!
pi_33073614
Iedereen gefeliciteerd!

Echt heel goed allemaal

Afgelopen weekend was ik voor de eerste keer b.o.b. trouwens. Wel kut, uitgaan en geen alcohol drinken, maar ach.. je moet er wat voor over hebben
pi_33074234
Het ging vandaag (TTT) niet perfect, het eerste stuk op de snelweg veel te onrustig scannen, en schakelen van 4 naar 3 ipv 5 Vond ie een ernstige fout (ik ook eigenlijk)
Daarna ging het beter, tot de spoorwegovergang, daar ging ik veel te hard overheen, doe ik normaal nooit, maar nu met 60 terwijl er een fiets tegemoet kwam
Toen nog even straatje keren, wat eindelijk in 1 keer goed ging, in tegenstelling tot de lessen
Ik deed het expres heel langzaam, en heel uitgebreid kijken, en dat werkte, want ik hoefde maar 1 verrichting te doen ipv 2, en toen had ik mn vrijstelling al binnen

Nog 10 lessen ofzo, en 30 december is de grote dag
pi_33074339
wtf is scannen?

Ik heb het nu al een paar keer voorbij zien komen...
pi_33074363
Dat is gewoon het ouderwetse kijkgedrag, maar dan een modern woord
pi_33074398
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef Piles het volgende:
Dat is gewoon het ouderwetse kijkgedrag, maar dan een modern woord
ok bedankt

en dan in de zin van: het scannen van de weg, wat er om je heen gebeurt enz..
pi_33074472
Ik heb morgen weer rijles! Is mijn 9e les. Wat konden jullie allemaal al rond je 9e les?
En zijn hier mensen die volgends de RIS methode lessen?
Ik ben een meisje =)
pi_33074505
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef Dupje het volgende:
Ik heb morgen weer rijles! Is mijn 9e les. Wat konden jullie allemaal al rond je 9e les?
Ik kon toen eigenlijk alles al, en ging ik volgens mij voor de tweede keer de snelweg op. Het kijken ging niet automatisch en daar gingen we toen aan werken.
pi_33074547
Ahh ok, hmm, ik kan t gewone rijden al wel, snelweg (al paar keer gehad zelfs), tot zn 5 schakelen, scannen, blaat... Maar nog niet achteruit rijden, inparkeren en dat soort bijzondere verrichtingen
Ik ben een meisje =)
pi_33074578
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef Dupje het volgende:
Ik doe ook RIS, en ik heb geen idee wat ik rond de 9e les gedaan heb, volgens mij beetje rondrijden, kruisingen, afslaan en scannen oefenen
pi_33074608
Gisteren theorie gehaald Morgen weer rijles en dan ga ik vragen of ie mn examen aan kan vragen... dus met een beetje geluk eind december/begin januari afrijden.
pi_33074623
gefeli!
Ik ben een meisje =)
pi_33075915
Wat een bout woord.. dat scannen.

Net langs het gemeentehuis geweest, burgerzaken alleen op afspraak en die h.. mevrouw bij de infobalie aldaar met dr chagerijnige hoofd wou me niet helpen

Gelukkig de mevrouw bij de balie voor in het gemeentehuis wel Had m al via internet aangevraagt van het weekend maar nix geen bevestiging gehad, dat klopte en hij zou met 3-5 werkdagen op de mat liggen, kom ik thuis.. ligt ie op de mat (in een open envelop )

Nog ff pasfoto's laten maken morgen en dan heb ik al mn shizzle

(dinsdag 1030 theorie in lelystad)

Morgen om half 5 weer rijles wel blij mee zo na 1.5 week, hoop alleen dat het dit keer wel beetje lekker gaar

pi_33076134
yeah net m'n theorie gehaald 1 foutje
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33076215
ik hoop zooo dat ik dinsdag hetzelfde kan zeggen :p

Gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')