quote:Op donderdag 15 december 2005 06:38 schreef nieky het volgende:
Ik wilde gister ook tot de volgende keer zeggen tegen mijn instructeur,maar das gelukkig niet meer nodig.
![]()
zes wekenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen van het examen en het examen zelf?
Denk dat die overal wel vroeg dicth zijN!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Geslaagd weejoo
Kan je je rijbewijs ook in een andere gemeente (Den Bosch) ophalen? hier (Rosmalen) is het gemeentehuis al dicht namelijk...
Bel je af? Zal ik niet doen, maar toch..quote:Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef Dupje het volgende:
Ik heb zo les, maar niet zo veel zin, voel me niet zo lekker...
bereid alvast een gesprek voor over wat je in de auto tegen die vent gaat zeggenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:27 schreef johnneman het volgende:
ik heb morgenvroeg mijn examen(catagorie B natuurlijk)
verdomme, zo zenuwachtig, help!
enkele tips?? maakt niet uit welke of waarvoor
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef wlsandman het volgende:
[..]
bereid alvast een gesprek voor over wat je in de auto tegen die vent gaat zeggen![]()
Ik vroeg iets in de richting van; hoe lang bent u al examinator enz, wat heeft u hiervoor gedaan?
En als die kerel niet begint te praten..quote:Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten en wachten tot die kerel begint te praten...
De examinator weet écht wel dat je zenuwachtig bent en die probeer jou te kalmeren door een gesprekje te beginnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef wlsandman het volgende:
[..]
bereid alvast een gesprek voor over wat je in de auto tegen die vent gaat zeggen![]()
Ik vroeg iets in de richting van; hoe lang bent u al examinator enz, wat heeft u hiervoor gedaan?
Dat doet ie welquote:Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En als die kerel niet begint te praten..
![]()
Mijn eerste examinator waar wel een prater maar mijn tweede echt totaal niet. Toen moest ik zelf eigenlijk wel wat vertellen om het toch nog een beetje 'levendig' te houden. Anders is het maar een saaie boel met 'ga hier maar naar rechts', of 'bij het volgende kruispunt linksaf'quote:Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De examinator weet écht wel dat je zenuwachtig bent en die probeer jou te kalmeren door een gesprekje te beginnen.
Als je vantevoren iets gaat bedenken wat je op dat en dat moment gaat doen word je alleen maar nerveuzer.
Gewoon niet teveel nadenken en gewoon doen. Wat maakt het uit als je een keertje zakt? Volgende keer beter toch?
Zo dacht ik er over en ik was totaal niet zenuwachtig, terwijl ik dat normaal ontiegelijk erg ben.
En was je instructeur eigenlijk mee?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Mijn eerste examinator waar wel een prater maar mijn tweede echt totaal niet. Toen moest ik zelf eigenlijk wel wat vertellen om het toch nog een beetje 'levendig' te houden. Anders is het maar een saaie boel met 'ga hier maar naar rechts', of 'bij het volgende kruispunt linksaf'
Maar goed, het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk was hij of zij prettig vindt!![]()
nopequote:Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En was je instructeur eigenlijk mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |