abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33094088
Bedankt voor de felicitaties!
Ben nogsteeds erg blij en besef het nog niet echt.
Ik wilde gister ook tot de volgende keer zeggen tegen mijn instructeur,maar das gelukkig niet meer nodig.
pi_33094690
Ik heb begin januari mijn eerste les.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then so are you
pi_33095104
quote:
Op donderdag 15 december 2005 06:38 schreef nieky het volgende:
Ik wilde gister ook tot de volgende keer zeggen tegen mijn instructeur,maar das gelukkig niet meer nodig.
pi_33095349
Ik moet ook 21 december! 8:55 begint 't.. (voor 2e keer)
pi_33099449
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe lang zat er bij jullie tussen het aanvragen van het examen en het examen zelf?
zes weken
pi_33099568
Geslaagd weejoo

Kan je je rijbewijs ook in een andere gemeente (Den Bosch) ophalen? hier (Rosmalen) is het gemeentehuis al dicht namelijk...

[ Bericht 81% gewijzigd door TerroRobbie op 15-12-2005 13:05:00 ]
pi_33100108
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Geslaagd weejoo

Kan je je rijbewijs ook in een andere gemeente (Den Bosch) ophalen? hier (Rosmalen) is het gemeentehuis al dicht namelijk...
Denk dat die overal wel vroeg dicth zijN!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33100161
Ik heb zo les, maar niet zo veel zin, voel me niet zo lekker...
Ik ben een meisje =)
pi_33100197
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:18 schreef Dupje het volgende:
Ik heb zo les, maar niet zo veel zin, voel me niet zo lekker...
Bel je af? Zal ik niet doen, maar toch..
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33100313
Nee, doe ik ook niet, hehe... Dan moet ik doorbetalen geloof ik...

Edit: Mja, mn ouders dan he...
Ik ben een meisje =)
pi_33100377
ik heb morgenvroeg mijn examen (catagorie B natuurlijk)
verdomme, zo zenuwachtig, help!
enkele tips?? maakt niet uit welke of waarvoor
pi_33100471
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:27 schreef johnneman het volgende:
ik heb morgenvroeg mijn examen (catagorie B natuurlijk)
verdomme, zo zenuwachtig, help!
enkele tips?? maakt niet uit welke of waarvoor
bereid alvast een gesprek voor over wat je in de auto tegen die vent gaat zeggen

Ik vroeg iets in de richting van; hoe lang bent u al examinator enz, wat heeft u hiervoor gedaan?
pi_33100546
Misschien helpt ook zeggen wat je doet in het verkeer, dan weet de examinator waarom je het doet...
Ik ben een meisje =)
pi_33101034
gesprek voorbereiden ? rofl, mwa, dan kan ik beter nog ff de verkeersborden doornemen , maja 'het zeggen wat ik doe' zit ik nog aan te twijfelen, misschien in weinig voorkomende situaties ofzo. ik hoef iig de speciale verrichtingen niet te doen dus, scheelt alweer!
pi_33101843
Even kijken, dik schamen dit maar goed , deze borden geven dus aan dat ik als personenauto bestuurder de straten niet in mag rijden toch?
bord C1
bord C2
bord C6
bord C12
pi_33102155
volgens mij heb je gelijk ja...
pi_33103301
Klopt !
pi_33103413
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef wlsandman het volgende:

[..]

bereid alvast een gesprek voor over wat je in de auto tegen die vent gaat zeggen

Ik vroeg iets in de richting van; hoe lang bent u al examinator enz, wat heeft u hiervoor gedaan?

Gewoon gaan zitten en wachten tot die kerel begint te praten...
pi_33103435
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef Repeat het volgende:

[..]

Gewoon gaan zitten en wachten tot die kerel begint te praten...
En als die kerel niet begint te praten..

pi_33103477
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef wlsandman het volgende:

[..]

De examinator weet écht wel dat je zenuwachtig bent en die probeer jou te kalmeren door een gesprekje te beginnen.
Als je vantevoren iets gaat bedenken wat je op dat en dat moment gaat doen word je alleen maar nerveuzer.

Gewoon niet teveel nadenken en gewoon doen. Wat maakt het uit als je een keertje zakt? Volgende keer beter toch?
Zo dacht ik er over en ik was totaal niet zenuwachtig, terwijl ik dat normaal ontiegelijk erg ben.
pi_33103487
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef wlsandman het volgende:

[..]

En als die kerel niet begint te praten..

Dat doet ie wel .
pi_33103540
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

De examinator weet écht wel dat je zenuwachtig bent en die probeer jou te kalmeren door een gesprekje te beginnen.
Als je vantevoren iets gaat bedenken wat je op dat en dat moment gaat doen word je alleen maar nerveuzer.

Gewoon niet teveel nadenken en gewoon doen. Wat maakt het uit als je een keertje zakt? Volgende keer beter toch?
Zo dacht ik er over en ik was totaal niet zenuwachtig, terwijl ik dat normaal ontiegelijk erg ben.
Mijn eerste examinator waar wel een prater maar mijn tweede echt totaal niet. Toen moest ik zelf eigenlijk wel wat vertellen om het toch nog een beetje 'levendig' te houden. Anders is het maar een saaie boel met 'ga hier maar naar rechts', of 'bij het volgende kruispunt linksaf'

Maar goed, het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk was hij of zij prettig vindt!
pi_33103630
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:29 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Mijn eerste examinator waar wel een prater maar mijn tweede echt totaal niet. Toen moest ik zelf eigenlijk wel wat vertellen om het toch nog een beetje 'levendig' te houden. Anders is het maar een saaie boel met 'ga hier maar naar rechts', of 'bij het volgende kruispunt linksaf'

Maar goed, het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk was hij of zij prettig vindt!
En was je instructeur eigenlijk mee?
pi_33103696
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En was je instructeur eigenlijk mee?
nope

Dat deed ie eigenlijk nooit, tenzij iemand er explicitiet om vroeg. Maar eigenlijk had ik er ook niet echt behoefte aan
pi_33103789
Gewoon rijden, niet praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')