ik denk het ookquote:Er is vast nergens een lijst waarop staat hoeveel % op het examen door welke fout zakt, of wel soms?
Ik denk namelijk dat kijken een hele belangrijke is...
geef de link van het filmpje andersquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Niet zo heel hard
Viel allemaal best mee
Tof!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Ik denk er over om na mn B gelijk door te gaan voor mn A rijbewijs..
Wel fijn dat je zo, relatief, snel weer mag iig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef Ms_Furious het volgende:
Afgelopen maandag gezakt voor mijn eerste keer praktijkexamen auto, 13 juni mag ik het nog een keer proberen! Dan ga ik iets beter naar rechts kijken, om de auto die daarvandaan komt te zien en een ingreep te voorkomen![]()
Heb je niet best al veel lessen gehad inmiddels? Snel theorieexamen doen? Iig succes met leren!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
theorieboek gehaald, morgen weer les
ja, best wel. kleine 30 of zo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Heb je niet best al veel lessen gehad inmiddels? Snel theorieexamen doen? Iig succes met leren!![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, best wel. kleine 30 of zo.Zonet even geprobeerd zonder te leren, 12 fout
Ja, maar menen denken altijd dat ik goed kan rijden, omdat ik teovallig veel van auto's weetquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef rena het volgende:
[..]
30 is niet veelIk heb er al een kleine 3000 gehad
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar menen denken altijd dat ik goed kan rijden, omdat ik teovallig veel van auto's weet![]()
Heb je eindelijk je rijbewijs gehaald....quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Vandaag trouwens naar het CBR gebeld met de mededeling dat ik eerder m´n papieren wil dan begin volgende week. Werd vanaf het CBR-noord telefoonnummer doorverwezen naar het telefoonnummer van de BNOR. Kreeg ik een verkeerd telefoonnummerwerd doorverbonden naar de daadwerkelijke BNOR afdeling in Rijswijk..
Het kwam er op neer, de examinator stuurde de papieren op naar Rijswijk en vanaf daar werd er *iets* mee gedaan, hup alles weer teruggestuurd naar de examinator, en die stuurt het dan naar het adres wat de rijschool aan hem gegeven heeft. Geen wonder dat het zo lang duurt.![]()
Hopen dat de examinator wel zo snugger is om mijn papiertjes naar het adres van het uittreksel te sturen en niet naar het adres van mijn ouders (wat mijn rijschool vast ingevoerd heeft bij het CBR)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |