Zo bedoelde ik het eigenlijk ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, ik heb toch echt gewacht tot ik zeer zelfverzekerd achter het stuur ging zitten. Mijn examinator had het dan ook snel gezien.
Misschien had ik wel 5 uur eerder kunnen afrijden maar dan zou het misschien net met de hakken over de sloot zijn geweest. Mijn keuze is misschien iets duurder geweest maar zakken geeft toch een flinke deuk in je zelfvertrouwen lijkt me.
Mijn instructeur zei altijd: Wij leren je niet je rijbewijs halen, we leren je een goed cauffeur te zijn.
Wat jammer man!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Maikalo het volgende:
Gisteren gezakt. Bij de eerste straat van rechts had ik al een ingreep
. Daarna ging het niet veel beter, kijken naar fietser op rotonde en de rotonde afrijden zat ik al bijna in de middenberm
. Nee, t ging lekker voor mn eerste rijexamen
Omdat niet iedereen daar tijd voor heeft? Omdat het duurder is? Omdat sommige mensen het fijner vinden om met lessen al eens in vrijwel alle weersomstandigheden gereden te hebben?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef Robbiej het volgende:
waarom doen eigenlijk zo weinig mensen een 10daagsge cursus?
Waarom is dat zo? je zal toch niet veel meer uren maken? eerder minder toch? (dan begrijp ik alsnog wel dat het een paar honderd euro duurder zal zijn.. maar toch niet het dubbele)quote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef Devilnl het volgende:
[..]
kost je een gods vermogen??
maat van me deed dat ook. en koste hem dik 2x zoveel als mij (ok. ik had het papiertje dan ook niet in 10 of 8 dagen.. maar toch)..
Succes! Ik ga duimen voor je vrijdag!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef Nuna het volgende:
In dit topic hoop ik mijn rijbewijs te hebben!Vrijdag moet ik op
Komt door de crash van laatst. Je moet je avatar weer even opnieuw uploaden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:20 schreef Knoekie het volgende:
Hey mijn avatar is kaduk!
Wie heeft dat gedaan?
Poeeh... da's een goeie vraag.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:00 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Waarom is dat zo? je zal toch niet veel meer uren maken? eerder minder toch? (dan begrijp ik alsnog wel dat het een paar honderd euro duurder zal zijn.. maar toch niet het dubbele)
Succes Nuna!
Ja en als die dan niet meer hebquote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Komt door de crash van laatst. Je moet je avatar weer even opnieuw uploaden.![]()
Veel succes, je gaat het gewoon halenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:32 schreef Excess_All het volgende:
ik moet morgen op , help help, geen last van zenuwen gehad maar nu slaan ze toe
dat "redelijk wat ervaring" kun je wel rustig vergeten.quote:Op maandag 20 februari 2006 04:30 schreef Robbiej het volgende:
hmm hoe kom je erbij dat snelcursus zo duur is?
BOVAG 10 DAAGSE RIJOPLEIDING
Intest op auto ¤ 75,00
Pakket A. 18 praktijklessen à 60 min. (incl. CBR-examen ) ¤ 990,00
heb al gemailed etc. 7 aug word ik 18. en dan begin ik meteen.
18 lessen heb ik zat aan. al redelijk wat ervaring. (afkloppen)
kwam met theorie+praktijk examen en dus die 18 lessen op zo'n 1150,- eu
dus volgens mij heb je je laten naaien..
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Poeeh... da's een goeie vraag.
Volgens mij rij je dan 3uur per dag (dus zeg maar 30uren in zo'n 10daagse cursus)
Ik had ook iets van 30lessen gehad van elk een uur., maar toch scheelt het zowat de helft.
meende dat die maat van mij iets van 2300 euro kwijt was bij All-in-solo.
Ik zelf iets van 1100 nog wat (dit is wel zonder examen maar goed)
ik zou iig nooit zo'n snelcursus doen, zogoed als 2x zoveel voor even veel lessenpijnlijk voor je bankrekening
--edit--
Zonet ff na gevraagt... koste hem 2600¤
Met mijn pakket van 40 uur was ik ook al 2000 euro kwijt hoor. Daarbij inbegrepen zaten ook al meteen twee examen. Een gewoon examen en een herexamen voor het geval dat....
De ttt heb ik er nog bovenop genomen... werd plus 140.
De derde keer ben ik geslaagd totaal heeft het me zo'n 2600 euro gekost.
Ik heb het gevoel dat die snelcursus van 10 dagen alleen bedoeld is voor mensen die al lekker wat aanleg hebben. Uh ik had dat dus niet.
I.p.v. een snelcursus kun je ook denken aan een compacte opleiding... die had ik. Je krijgt 4 uur per week les. In 10 weekjes kan je dan klaar zijn. Maarja toen ik betaald had bleek de instructeur het ineens zo druk te hebben dat hij mij niet ingepland kreeg voor 4 uur per week. Dat was balen.
N.a.v. dat alles zou ik nooit meer een pakket nemen maar losse lessen. En die meteen vooruit plannen zodat er ook een lekker vaartje in zitten. 3 tot 4 uur per week lessen leerde ik het meest van.
succes allemaal
dus meer dan de helft.
Kiss my behind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |