nope. Even goede indicatie:quote:Op zondag 9 april 2006 13:47 schreef Robin__ het volgende:
Hoeveel 'makkelijker' is bnor nou eigenlijk? Niet dat ik iemand voor de borst wil stoten verder maar de enige verhalen die ik er (niet eens direct) over gehoord heb is dat er echt tegen je gepraat word alsof je je 7e les hebt (bocht strak nemen, let op die straat van rechts, pas op die auto gaat afslaan, let op je snelheid etc etc etc) Maar dat kan ik me moeilijk voorstellen om eerlijk te zijn. Hebben de mensen die er zijn geweest echt het idee dat ze geholpen werden?
Ach mijn moeder heeft al 30 jaar haar rijbewijs en die kan nog steeds niet parkerenquote:Op zondag 9 april 2006 13:52 schreef Shailesh het volgende:
Moet wel zeggen dat ik echt niet kan parkeren. Ik heb moeite met file parkeren in smalle straatje, en het insteken van de auto lukt ook nog niet perfect. Veel oefenen allemaal...
Blijkbaar niet , want ik heb net de startpost ververst en je staat er nog niet bij.quote:Op zondag 9 april 2006 14:00 schreef Borreke het volgende:
hmm, m'n avatar staat er nog niet bij hoewel ik me wel heb toegevoegd bij de wiki![]()
Dan is er misschien iets fout gegaan. Ik heb je nu toegevoegd.quote:Op zondag 9 april 2006 14:14 schreef Borreke het volgende:
ja maar vorig topic had ik me al toegevoegd op de wiki, en bij dit toic zou hij er moeten staan ..
Precies, dat ik volgens mij ook de opzet. Het is verder een 'gewoon' examen, je moet aan de eisen voldoen die ook bij het CBR gelden om je rijbewijs te krijgen. Er wordt alleen geprobeerd om de stress die erbij komt kijken te verminderen. (Helaas niet altijd met succesquote:Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef Grumpey het volgende:
Niet veel minder streng, absoluut niet kinderachtiger (tenzij je aangeeft dat te willen), maar net even iets persoonlijker en meer tijd voor je. Dat was voor mij eigenlijk voldoende om over mijn faalangst heen te komen.
Ik heb daarnet ook een uur geredenquote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef Nuna het volgende:
Omg, heb net gefileparkeerd met de auto van mijn moederWat een drama
Inderdaad, al die bumperklevers opeens. En mensen die gaan toeterenquote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef Nuna het volgende:
Je merkt wel dat mensen zich heel anders gedragen als de auto een keer afslaat voor een stoplicht
Niet dat ik weet, heb vorige week vrijdag (de 31e) nog BNOR examen gedaan.quote:Op zondag 9 april 2006 11:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
idem, precies zelfde. En die BNOR man was tof, echt wereld van verschil in kwestie van ontspanning en tijd en persoonlijke intresse tov van CBR. Wat ben ik blij dat het nog bestond afgelopen oktober!
![]()
het gaat toch verdwijnen?
Ik kwam 'r niet overheen, helaas...quote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Precies, dat ik volgens mij ook de opzet. Het is verder een 'gewoon' examen, je moet aan de eisen voldoen die ook bij het CBR gelden om je rijbewijs te krijgen. Er wordt alleen geprobeerd om de stress die erbij komt kijken te verminderen. (Helaas niet altijd met succes)
Ik heb het in m'n vorige les gepresteerd om het groene licht te missenquote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef Nuna het volgende:
Je merkt wel dat mensen zich heel anders gedragen als de auto een keer afslaat voor een stoplicht
Lijkt mij vrij normaal, vraag me af hoe je anders t gevoel voor je koppeling goed doorkrijgt..quote:Op zondag 9 april 2006 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen avond weer 1 uur rijden, ben benieuwd want vrijdag ging zwaar kut, hoorde van iemand anders die er ook lest. Dat die man eerst nog helpt met de koppeling en daarna niet meer. Maar dat zegt die dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |