jammer iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Tasje het volgende:
Ik kon dit topic niet meer vindenMaar ik ben vanmiddag gezakt...
![]()
Ik was niet besluitvaardig genoeg, en had wat foutjes op de snelweg, het was superdruk dus kon maar 80, dus wilde ik iemand voorbij terwijl er al iemand aan t inhalen was![]()
Verder nog een keer een fietser niet gezien.
Maarja volgende keer beter..
ja ook ervaring mee. vooraf zei mn moeder de hele tijd dat ik haar auto mocht lenen. toen kreeg ze aanrijding, totalloss verklaard, 'nieuwe' auto (uit 2003 geloof ik).. ik haal mn rijbewijs en ineens zegt ze ja ik vind het toch wel eng hoor.. in die 'oude' had ik het niet zo erg gevonden.. maar ik mocht hem wel lenenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef Robin__ het volgende:
FF vraagje, waren jullie ouders erg 'blij' toen je hun auto daadwerkelijk wilde lenen nadat je geslaagd was?
Maat van me krijgt de auto van zn ouders dus echt onder geen beding meetot ie wat meer rij ervaring had
Ach ja inderdaad...keep trying! De aanhouder wintquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Tasje het volgende:
![]()
Ik was niet besluitvaardig genoeg, en had wat foutjes op de snelweg, het was superdruk dus kon maar 80, dus wilde ik iemand voorbij terwijl er al iemand aan t inhalen was![]()
Iedereen prijst zn examintor de hemel in zowat.. ookal zijn ze gezaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef randysgz het volgende:
voor degene die ook binnenkort opmoeten http://www.examinatoren.nl/![]()
Ja want je moet kunnen laten zien dat je een bijzondere manoevre kan uitvoeren..invoegen en uitvoegen dat is!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb disndag examen. Nu ging de rijles vandaag wel goed, maar voor de TTT ging de rijles ook goed en toen heb ik het ook zwaar verknalt (al heb ik wel vrijstelling), dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
ga je met het examen eigenlijk altijd op de snelweg rijden?
Staan alleen niet zoveel examinatoren op hé..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef randysgz het volgende:
voor degene die ook binnenkort opmoeten http://www.examinatoren.nl/![]()
Nee, want dat is absoluut niet 't belangrijkste.. Ze gaan der vanuit als je binnen de bebouwde kom goed (genoeg) rijden kunt, dat je dat op de snelweg ook wel kunt..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want je moet kunnen laten zien dat je een bijzondere manoevre kan uitvoeren..invoegen en uitvoegen dat is!
Jammer!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Tasje het volgende:
![]()
Ja het was de eerste keer, ik plan gelijk mn nieuwe examen in en tot die tijd nog wat extra lessen. Nu weet ik waar t aan ligt, dus daar gewoon op letten de volgende keerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Nee, want dat is absoluut niet 't belangrijkste.. Ze gaan der vanuit als je binnen de bebouwde kom goed (genoeg) rijden kunt, dat je dat op de snelweg ook wel kunt..
[..]
Jammer!Was het je eerste keer?
Nou idd, gewoon lekker door gaan hoor, nog wat extra rijlesjes inplannen, je zelfvertrouwen qua autorijden wat opkrikken en gewoon weer lekker ervoor gaan!
De aanhouder wint!!
Jammer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef Tasje het volgende:
[..]
Ja het was de eerste keer, ik plan gelijk mn nieuwe examen in en tot die tijd nog wat extra lessen. Nu weet ik waar t aan ligt, dus daar gewoon op letten de volgende keer![]()
Mijn instructrice zei van wel, aangezien ik dus ook al de vrijstelling heb. Dan is het zowat zeker dat je de snelweg op moet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb disndag examen. Nu ging de rijles vandaag wel goed, maar voor de TTT ging de rijles ook goed en toen heb ik het ook zwaar verknalt (al heb ik wel vrijstelling), dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
ga je met het examen eigenlijk altijd op de snelweg rijden?
Ja, daar kwam ik deze week ook achter. Schooiers daar bij het CBRquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:30 schreef Tasje het volgende:
Ik had ook een vrijstelling, maar ik wist dus niet dat die alleen voor het eerste examen geld.. Nu moet ik de 2e keer dus alsnog mn bijzondere verrichtingen doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |