jammer iddquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Tasje het volgende:
Ik kon dit topic niet meer vindenMaar ik ben vanmiddag gezakt...
![]()
Ik was niet besluitvaardig genoeg, en had wat foutjes op de snelweg, het was superdruk dus kon maar 80, dus wilde ik iemand voorbij terwijl er al iemand aan t inhalen was![]()
Verder nog een keer een fietser niet gezien.
Maarja volgende keer beter..
ja ook ervaring mee. vooraf zei mn moeder de hele tijd dat ik haar auto mocht lenen. toen kreeg ze aanrijding, totalloss verklaard, 'nieuwe' auto (uit 2003 geloof ik).. ik haal mn rijbewijs en ineens zegt ze ja ik vind het toch wel eng hoor.. in die 'oude' had ik het niet zo erg gevonden.. maar ik mocht hem wel lenenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef Robin__ het volgende:
FF vraagje, waren jullie ouders erg 'blij' toen je hun auto daadwerkelijk wilde lenen nadat je geslaagd was?
Maat van me krijgt de auto van zn ouders dus echt onder geen beding meetot ie wat meer rij ervaring had
Ach ja inderdaad...keep trying! De aanhouder wintquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Tasje het volgende:
![]()
Ik was niet besluitvaardig genoeg, en had wat foutjes op de snelweg, het was superdruk dus kon maar 80, dus wilde ik iemand voorbij terwijl er al iemand aan t inhalen was![]()
Iedereen prijst zn examintor de hemel in zowat.. ookal zijn ze gezaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef randysgz het volgende:
voor degene die ook binnenkort opmoeten http://www.examinatoren.nl/![]()
Ja want je moet kunnen laten zien dat je een bijzondere manoevre kan uitvoeren..invoegen en uitvoegen dat is!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb disndag examen. Nu ging de rijles vandaag wel goed, maar voor de TTT ging de rijles ook goed en toen heb ik het ook zwaar verknalt (al heb ik wel vrijstelling), dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
ga je met het examen eigenlijk altijd op de snelweg rijden?
Staan alleen niet zoveel examinatoren op hé..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef randysgz het volgende:
voor degene die ook binnenkort opmoeten http://www.examinatoren.nl/![]()
Nee, want dat is absoluut niet 't belangrijkste.. Ze gaan der vanuit als je binnen de bebouwde kom goed (genoeg) rijden kunt, dat je dat op de snelweg ook wel kunt..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want je moet kunnen laten zien dat je een bijzondere manoevre kan uitvoeren..invoegen en uitvoegen dat is!
Jammer!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Tasje het volgende:
![]()
Ja het was de eerste keer, ik plan gelijk mn nieuwe examen in en tot die tijd nog wat extra lessen. Nu weet ik waar t aan ligt, dus daar gewoon op letten de volgende keerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Nee, want dat is absoluut niet 't belangrijkste.. Ze gaan der vanuit als je binnen de bebouwde kom goed (genoeg) rijden kunt, dat je dat op de snelweg ook wel kunt..
[..]
Jammer!Was het je eerste keer?
Nou idd, gewoon lekker door gaan hoor, nog wat extra rijlesjes inplannen, je zelfvertrouwen qua autorijden wat opkrikken en gewoon weer lekker ervoor gaan!
De aanhouder wint!!
Jammer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef Tasje het volgende:
[..]
Ja het was de eerste keer, ik plan gelijk mn nieuwe examen in en tot die tijd nog wat extra lessen. Nu weet ik waar t aan ligt, dus daar gewoon op letten de volgende keer![]()
Mijn instructrice zei van wel, aangezien ik dus ook al de vrijstelling heb. Dan is het zowat zeker dat je de snelweg op moet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb disndag examen. Nu ging de rijles vandaag wel goed, maar voor de TTT ging de rijles ook goed en toen heb ik het ook zwaar verknalt (al heb ik wel vrijstelling), dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
ga je met het examen eigenlijk altijd op de snelweg rijden?
Ja, daar kwam ik deze week ook achter. Schooiers daar bij het CBRquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:30 schreef Tasje het volgende:
Ik had ook een vrijstelling, maar ik wist dus niet dat die alleen voor het eerste examen geld.. Nu moet ik de 2e keer dus alsnog mn bijzondere verrichtingen doen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:54 schreef Sylvana het volgende:
hhm, rijbewijs kost hier ruim 55 euro, best veel dusmaar vast ff sparen
We hebben een winnaarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:54 schreef Sylvana het volgende:
hhm, rijbewijs kost hier ruim 55 euro, best veel dusmaar vast ff sparen
In Enschede is het 45,65 en dat voor een stukje roze papier, dat je zo zelf in elkaar knutseltquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
We hebben een winnaar![]()
schofterig dat dat per gemeente verschillend is (soms gewoon meer dan het dubbele!!!)
(er was toch iemand hier die m voor 21 euro had?) almere is ook fucking duur.. 50,25
Ik betaalde hier in Gouda ¤ 25,25quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
schofterig dat dat per gemeente verschillend is (soms gewoon meer dan het dubbele!!!)
(er was toch iemand hier die m voor 21 euro had?) almere is ook fucking duur.. 50,25
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Jeetje mina, wat een rijles vandaag. Geeft me érg veel moed voor m'n examen donderdag!![]()
![]()
![]()
Kon wel janken!!!![]()
Ja.quote:
De rijles voor mijn TTT ging ook heel slecht, ook iets van 4 ingrepen gehad. Hele domme fouten gemaakt, maar tijdens de TTT ging het juist wel heel goedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb ze niet geteld, maar vast wel 'n stuk of vijf ingrepen.
Reed onrustig, was superzenuwachtig, voor donderdag al... Verder gingen bijzondere verrichtingen verkeerd, zat me echt op te vreten in die auto..
![]()
]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:12 schreef Robin__ het volgende:
Daar maak ik me ook niet zo druk om, ik houd opzich wel van een beetje stress.. normaal gesproken presteer ik dan beter, al heb ik natuurlijk nog nooit zo'n soort praktijk examen afgelegt..
Het cbr in bussum ligt practisch naast een, redelijk groot kruispunt met allemaal opritten en moeilijke zooi, als ik examinator was zou ik sowieso op de heen of terugweg daar langs rijdenal vind ik snelweg eik nooit zo'n probleem
rare binnensteden zijn een stuk lastiger.. Hoop dat ik ook snel een examen datum weet.. maar momenteel weinig tijd om te lessen
zal nog wel even duren (18 of 19 lessen gehad.. leskaart = chaos)
breda 34 euroquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 70 jaar, is een rijbewijs nog maar 5 jaar geldig. Jouw rijbewijs is 10 jaar geldig.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef MatiCe het volgende:
Moet je je rijbewijs eigenlijk ophalen in de gemeente waar je woont? Anders doe ik even Hengelo aan, dat scheelt toch vijf euro met Enschede.
Ik zie op de site van Hengelo trouwens ook staan: rijbewijs voor een periode korter dan tien jaar, wat houdt dat in?
Jumbo betaalt niet echt goed he jurre?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 70 jaar, is een rijbewijs nog maar 5 jaar geldig. Jouw rijbewijs is 10 jaar geldig.
Je moet inderdaad het rijbewijs ophalen in de gemeente waar je burger van bent. Ik moest dat in Groningen(terwijl ik in mijn geboortegemeente, Haaksbergen -> dichtbij Enschede, leste)
Maakt niet uit, bonita is een bitchquote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Jurrio het volgende:
Valt mee hoor. Ik mag niet klagen.
maar dit is offtopic![]()
Hmm... Dan hoop ik maar 't beste.. 't Leek wel of ik gister superzenuwachtig was al voor donderdag!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:42 schreef mirelia het volgende:
@Zonnestraaltje.... mijn slechtste rijles was die de dag voor mijn examen
Examen ging perfect dus niet getreurd
Het leek de dag ervoor wel of ik net begon en op het examen leek het alsof ik al jaren mijn rijbewijs had
Deze keer ga je het halen...ik voel het gewoonquote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hmm... Dan hoop ik maar 't beste.. 't Leek wel of ik gister superzenuwachtig was al voor donderdag!
Ik zie het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |