Maar teveel vertrouwen is nooit goed. Je bent namelijk altijd afhankelijk van iemand.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:52 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Er van uit gaan dat je zakt is ook nooit goed natuurlijk..![]()
Ja ik heb hem nu ook in de portemonneequote:Op donderdag 9 februari 2006 07:23 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Ik ben het METEEN gaan ophalen... foto's laten maken en hup naar binnen en MET RIJBEWIJS NAAR BUITEN. HET kostte hier 34 euro.
Is de moeite wel waard tochquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nu ook in de portemonnee. 34 euro?!
![]()
Ik moest 49,80 neerleggen. Plus foto's en 2x uittreksel bevolkingsregister, aangezien ik tussendoor op kamers ben gegaan
7,50 + 5,90 + 10,90 + 49,80 = 74,10 e.
En over die retedure rijlessen zeurt niemand?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nu ook in de portemonnee. 34 euro?!
![]()
Ik moest 49,80 neerleggen. Plus foto's en 2x uittreksel bevolkingsregister, aangezien ik tussendoor op kamers ben gegaan
7,50 + 5,90 + 10,90 + 49,80 = 74,10 e.
Dat zeker, maar dan nog is het een redelijk diepe graai in je portemonnee, helemaal als het rijbewijs bij verschillende gemeenten niet hetzelfde kost. Zal ook wel zo zijn redenen hebben natuurlijk...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:12 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Is de moeite wel waard toch
40 euro per 60 minuten, is verder niet gestegen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, wat betaalt iedereen eigelijk per uur (60 minuten!) , en is dat met het nieuwe jaar ook nog gestegen?
Nee, ik les vanuit 'n boerengehucht. Twintig minuten en dan ben ik in 't examengebied.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:37 schreef Robin__ het volgende:
50 per 1.5 uur.. hier in de regio lijkt het per uur neer te komen op 30-35 euro (maar dan keer 1.5 duh) 40 voor een uur is best veel (tenzij je gelijk in je examen gebied bent misschien.. duurt voor mij sowieso een half uur voor er echt wat boeiends gebeurt..)
Gefeliciteerd ASromaquote:misschien niet echt aardig na twi 's post....sterkte...volgende keer beter, komt wel goed.
je moet inderdaad geluk hebben met de examinator, ik had namelijk het gevoel of mijn instructeur en de examinator van te voren al hadden besloten dat ik zou slagen, aangezien de twee in kwestie elkaar goed kennen en op die manier natuurlijk de goeie naam van de rijschool waarborgen ivm slagingspercentages en mond op mond reclame.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef twi het volgende:
37,50 per uur, direct in examengebied.
[..]
Gefeliciteerd ASroma
En ja, het moet een volgende keer wel goed komenAlleen is dat weer 2 maanden en een paar honderd euro verder, en na vandaag is het vertrouwen in examinators en de redelijke willekeur van slagen/zakken wel een stuk minder geworden
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
de auto is er.... en duik gestressed in bed.... lees verder op http://velvetrock.punt.nl als je zin hebt...
Verstandigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ps: dit geloven jullie niet... heb de auto sinds een avond voor de deur staan maar ga met de fiets naar het werk. daar is het druk met parkeren en da's nog niet mijn sterkste punt... Van het weekend lekker oefenen en dan maandag voor het eerst naar het werk met de auto.
Tis ook beter voor het milieu om gewoon met de fiets te gaan (en goedkoper).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ps: dit geloven jullie niet... heb de auto sinds een avond voor de deur staan maar ga met de fiets naar het werk. daar is het druk met parkeren en da's nog niet mijn sterkste punt... Van het weekend lekker oefenen en dan maandag voor het eerst naar het werk met de auto.
booooeeeehoeee bomenknuffelaarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tis ook beter voor het milieu om gewoon met de fiets te gaan (en goedkoper).
Moet je lang fietsen dan? Ik bedoel, als je in dezelfde gemeente/stad werkt waar je woont, kan je toch ook wel met de fiets blijven gaan? Is ook beter voor je conditiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef Robin__ het volgende:
Lijkt me toch wel erg vervelend als je niet meer zou rijden na je examen, waarom dan ook.. al was het maar een klein stukje.
wel een ander autotje waar in je hebt kunnen rijden?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:08 schreef Robin__ het volgende:
Hoe dan ook leuke autokan je sowieso nog een hele poos mee vooruit
richard burnsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:35 schreef Robin__ het volgende:
kijkkk das helemaal leuk
Zoeen? [afbeelding]
25 minuten!! in de regen nog wel!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:00 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Moet je lang fietsen dan? Ik bedoel, als je in dezelfde gemeente/stad werkt waar je woont, kan je toch ook wel met de fiets blijven gaan? Is ook beter voor je conditie.
Als je nou fietsend 20 a 30 minuten onderweg bent, oké.
wat zeg ik, heb net mijn rijbewijs, nog niet eens zelf in de auto van mijn ouders gereden, en raad nu al mensen aan toch maar vaak de fiets te blijven gebruiken![]()
Maar het regent niet altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
25 minuten!! in de regen nog wel!!
Ahhhhhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Akkoord, dan was ik ook in de auto gestapt!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:27 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
En ik vijf dagen er voor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:51 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb alweer zin in m'n rij-examen a.s. voorjaarsvakantie, dinsdag 21 februari. 2 Dagen later moet een jongen uit mijn klas voor de 4e keer op en een dag daarna Nuna voor de eerste keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |