quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik had vanochtend rijles.. Ging erg goed, alhoewel ik supermoe was..![]()
Maar m'n instructeur was dik tevreden, dit gaf hem goede hoop voor m'n examen.
Verder vertelde hij dat waarschijnlijk vanaf eind 2006 ingevoerd gaat worden dat een rijschool er dan voor kan kiezen of een leerling gewoon examen gaat doen of vanaf de eerste keer al bij de BNOR.
Aangezien mensen die faalangst hebben bijv, de eerste vier keer vaak gewoon geen kans maken, terwijl ze met lessen absoluut wel goed rijden.
Als zij dan door de rijschool in aanmerking komen voor direct BNOR examen, hoeven zij niet eerst vier examens af te leggen (+ financiële kant hiervan) maar kunnen zij direct bij de BNOR op examen. Het kost wel wat meer, maar in vergelijking met de gewone examens is het vaak wel goedkoper uiteindelijk.
Ergens vind ik dit een beetje raar.. Voor m'n gevoel wil dan toch iedereen BNOR examen doen?Aangezien er ook gezégd word dat het gemakkelijker is enzo..
Maar aan de andere kant wel super voor mensen met faalangst ed.
Alleen jammer dat ze daar eind 2006 pas mee komen...![]()
Ik mag dan om 1130... is een mooie tijd vind ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgende week vrijdag om 8 uur weer beginnen met lessen, veel te vroeg voor een vrije dag.![]()
![]()
je onderschrift vernaggelt de lay-out, zou je die aan willen passen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik mag dan om 1130... is een mooie tijd vind ik. Doe dna toch nog niet veel, want het is m'n proefles haha.
Tuluk niet, ik was het na een maand ook nog niet verleerd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:21 schreef Nuna het volgende:
Dinsdag mag ik weer! Ik ben vet benieuwd, straks ben ik het helemaal verleerd
Done.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef Nuna het volgende:
Kun je zelf in de Wiki zetten, maar Zonnestraaltje kan het nu nog wel veranderen..
Oeh dank u! Zo komt het helemaal dichtbijquote:
Shit man .....Hoop dat het niks ernstigs is!quote:[b]Op zaterdag 18 maart 2006 21:11
Alleen kreeg ik vanmiddag een slecht telefoontje dat mn vader met spoed is opgenomen in het ziekenhuis.![]()
Eet niet teveel bananen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef randysgz het volgende:
Begin nu wel spannend te worden hoor, nog een paar dagen tot 21 maart, de eerste keer!
Maandag ook ff een paar bananen kopen kijken of dat zal helpen.
Jij moet een dag voor mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:55 schreef Shirley het volgende:
Mag ik de OP met m'n examen?
5 april, Rotterdam om 14.55
Ik heb het al aangepast in de Wiki.
Nou, ik bananen zitten veel koolhydraten die je lichaam om kan zetten in suikers. Teveel is daarom ook niet goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:13 schreef Lotjeb het volgende:
Wat doen bananen dan?
iets meer, maar zoiets wel idd.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoeveel geld ben je nou in totaal kwijt als je redelijk vlot bent? Heb je dan aan 1500 euro voldoende?
Als je redelijk vlot bent lukt dat wel (maar je bent niet de enige die zichzelf redelijk vlot inschat if you don't mind me saying so.. je kunt daar echt onmogelijk vanuitgaan bij het centraal kansspelen bureau rijvaardigheids bewijzenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hoeveel geld ben je nou in totaal kwijt als je redelijk vlot bent? Heb je dan aan 1500 euro voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |