quote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Sylvana het volgende:
die examens van 10 april kunnen er ook wel uit, is ook al geweest
quote:Op maandag 17 april 2006 20:33 schreef Sylvana het volgende:
En ik zie dat hij dat net 1 minuut geleden gedaan heeft
Veel succesquote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef Paikea het volgende:
Ik moet morgen op...Spannend!!!
Succesquote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef Paikea het volgende:
Ik moet morgen op...Spannend!!!
quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef JosvG het volgende:
Wat zitten er kutvragen bij die CBR examens zeg
rijbewijs-houdbaarheidsdata
naja stom, is wel handig om te weten als je een rijbewijs hebt lijkt mequote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tis geen eten
ik heb er geen 1 vraag over gehad op me examen, over die stomme regeltjes
op je rijbewijs staat ook wel tot wanneer die geldig isquote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef Borreke het volgende:
[..]
naja stom, is wel handig om te weten als je een rijbewijs hebt lijkt me
daar heb ik het niet over, heb het meer over de zakenlijke dingetjes, je krijgt een aantal documenten, sta je daar met iets in je handen waar je geen benul van hebt wat het isquote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
op je rijbewijs staat ook wel tot wanneer die geldig is
quote:Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef Borreke het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over, heb het meer over de zakenlijke dingetjes, je krijgt een aantal documenten, sta je daar met iets in je handen waar je geen benul van hebt wat het is![]()
Ik weet wel ongeveer waar het overgaat, maar zoveel exacte getalletjes weet ik allemaal niet uit mijn hoofd, en ik vind het ook stom dat je dat allemaal moet kennen als er gewoon op je rijbewijs/kenteken staat wat het is en hoe het werkt etc.quote:Op maandag 17 april 2006 22:38 schreef Borreke het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over, heb het meer over de zakenlijke dingetjes, je krijgt een aantal documenten, sta je daar met iets in je handen waar je geen benul van hebt wat het is![]()
Dat ist voordeel bij grotere rijscholen dat ze inkopen en dat je bijwijzevanspreken gelijk volgende week kan afrijden.quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
Mn instructeur gaat morgen mn examen aanvragenDan gaat er nog een 2 tot 6 weken overheen..
Succes alvastquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:41 schreef Descendant het volgende:
Pfff, om 13:30 theorie examen... Ik ga al die stomme regeltjes straks nog maar eens doornemen voor de zekerheid.
TVP
Ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:41 schreef Descendant het volgende:
Pfff, om 13:30 theorie examen... Ik ga al die stomme regeltjes straks nog maar eens doornemen voor de zekerheid.
TVP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |