Ik had het al bij de 1e les toen ik 1 auto achter me zagquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:34 schreef crossover het volgende:
Ik voelde me altijd opgehaast als er zo'n hele rij achter me zat
Nu ga ik of harder rijden of juist langzamer..
http://onlinetheorie.rich(...)eem/llg_Inloggen.asp is een goedequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Haushofer het volgende:
Hoi, ik heb donderdag theorie-examen. Weet iemand of je op internet proefexamens kunt doen? En gratis dan natuurlijk
-edit: al een paar gevonden.
Wat me trouwens oa opviel, was dat mijn theorieboek nergens de exacte maximumsnelheid in een erf aangeeft; maar dat schijnt dus 15 km/u te zijn.
Stapvoets, is het meestal het antwoord op theorie examens!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Haushofer het volgende:
Wat me trouwens oa opviel, was dat mijn theorieboek nergens de exacte maximumsnelheid in een erf aangeeft; maar dat schijnt dus 15 km/u te zijn.
Hm ik vind het toch makkelijker met alleen voetrem. Denk dat het toch persoonlijk is. Volgens mijn instructeur mag het op examen allebei. Maar geloof dat hellingproef een bijzondere verrichting is? Heb mijn TTT laatst gehaald en dus vrijstelling voor alle bijzondere verrichtingen. Lijkt me niet dat ik hier nog op kan zakken dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:08 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Tja.. dat is ook wel zo, maar met wat gas dr bij is het toch wat makkelijker.. als je net begint ben je toch nog niet zo soepel met de koppeling dus dan compenseert dat een beetje. Ik moest m iig met handrem doen, volgens mij is dat ook enige manier die het cbr toestaat.
Hm nou ja dan kijken ze maar raar. Ik rijd beter weg dan menig persoon die de handrem gebruikt en daar gaat het om toch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:13 schreef Dickies het volgende:
Hellingproef is met handrem, wat je doet als je je papiertje heb moet je zelf weten. Tijdens je examen zou ik echt je handrem gebruiken anders gaan ze heel raar kijken
welke heb je gevonden? ik heb een paar keer deze gedaan: http://www.traffictrainer.nl/AlgToetssysteem/llg_keuzemenu.asp login: rsn, ww: 98s2 (die inlog stond op een site van een of andere rijschool)quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:19 schreef Haushofer het volgende:
Hoi, ik heb donderdag theorie-examen. Weet iemand of je op internet proefexamens kunt doen? En gratis dan natuurlijk
-edit: al een paar gevonden.
Dat krijg je inderdaad na een tijdje. Over een paar lessen wil je juist weer graag om het zo snel mogelijk achter je te hebben en dat papiertje te halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef ivetje het volgende:
Ik heb zometeen les 25/26Van 4 tot 6 uur. Heb de laatste tijd steeds minder zin om te gaan autorijden, begint me te vervelen eerlijk gezegt. En daar baal ik best wel van, want het hoort toch juist leuk te zijn en ben bang dat ik sneller fouten ga maken doordat het me begint te vervelen.
Heb zoiets van "nu wil ik het onderhand wel kunnen hoor"
Hier waren de keuzeantwoorden 5,10 en 15 km/u. En 15 km/u is niet stapvoets, dat is flink fietsen. Daar zie ik de logica niet zo van inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Stapvoets, is het meestal het antwoord op theorie examens!
Die vraag had ik iig wel goed, toen ik dit antwoord gekozen had !
Er werd namelijk niet specifiek naar een snelheid gevraagd toen !
Tov, dank je wel, die had ik nog niet !quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:54 schreef TNA het volgende:
[..]
http://onlinetheorie.rich(...)eem/llg_Inloggen.asp is een goede
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hier waren de keuzeantwoorden 5,10 en 15 km/u. En 15 km/u is niet stapvoets, dat is flink fietsen. Daar zie ik de logica niet zo van in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |