Terugvindpost. Dan staat het topic meteen in je myactivetopics. Maar eigenlijk mag je geen tvp's plaatsen.quote:
Hmmz ok thanxquote:Terugvindpost. Dan staat het topic meteen in je myactivetopics. Maar eigenlijk mag je geen tvp's plaatsen. .
Quoten kan ook door op dit knopje te drukken:quote:
Succes!quote:Ik moet morgen afrijden.. Hoop dat het nu goed gaat komen![]()
Ze zijn nutteloos. Vroeger als ze verwijderd werden bleef het topic nog in je myactive, tegenwoordig niet meer. Daarnaast is het nietstoevoegend en irritant als er tig tvp's achter elkaar staan. Kan het MEDje even niet vinden, maar vaak worden ze verwijderd.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef mirelia het volgende:
Waarom zou je geen tvp's mogen plaatsen als je even niks te melden hebt?
Ik neem aan dat je ook moet leren met slecht weer te kunnen rijden?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Aikara het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg; zijn er in de winter gewoon motorrijlessen? Kan me voorstellen dat ze die vanwege het weer stilleggen.
Ja veel succes morgenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Succes morgen Gabri!
En Robin, rustig rustig zo kennen we je niet
Mijn ervaring (begonnen in oktober 2004, rijbewijs in januari 2005):quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Aikara het volgende:
Heb voor mezelf besloten dat ik mn motorrijbewijs wil halen. Maar wat is nu wijsheid? Nu starten met rijlessen, vervolgens in de winter daar niets mee doen om volgend voorjaar een motor aan te schaffen en lekker km's gaan maken. Of vroeg in het voorjaar starten met rijlessen, en vervolgens lekker de zomer in op een eigen motor?
Wat ik me ook nog afvroeg; zijn er in de winter gewoon motorrijlessen? Kan me voorstellen dat ze die vanwege het weer stilleggen.
Nu beginnen en doorlessen tot je je Atje hebt. Je gaat niet dood van in wat slechter weer op de motor zitten.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Aikara het volgende:
Heb voor mezelf besloten dat ik mn motorrijbewijs wil halen. Maar wat is nu wijsheid? Nu starten met rijlessen, vervolgens in de winter daar niets mee doen om volgend voorjaar een motor aan te schaffen en lekker km's gaan maken. Of vroeg in het voorjaar starten met rijlessen, en vervolgens lekker de zomer in op een eigen motor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |