Terugvindpost. Dan staat het topic meteen in je myactivetopics. Maar eigenlijk mag je geen tvp's plaatsen.quote:
Hmmz ok thanxquote:Terugvindpost. Dan staat het topic meteen in je myactivetopics. Maar eigenlijk mag je geen tvp's plaatsen. .
Quoten kan ook door op dit knopje te drukken:quote:
Succes!quote:Ik moet morgen afrijden.. Hoop dat het nu goed gaat komen![]()
Ze zijn nutteloos. Vroeger als ze verwijderd werden bleef het topic nog in je myactive, tegenwoordig niet meer. Daarnaast is het nietstoevoegend en irritant als er tig tvp's achter elkaar staan. Kan het MEDje even niet vinden, maar vaak worden ze verwijderd.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef mirelia het volgende:
Waarom zou je geen tvp's mogen plaatsen als je even niks te melden hebt?
Ik neem aan dat je ook moet leren met slecht weer te kunnen rijden?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Aikara het volgende:
Wat ik me ook nog afvroeg; zijn er in de winter gewoon motorrijlessen? Kan me voorstellen dat ze die vanwege het weer stilleggen.
Ja veel succes morgenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Succes morgen Gabri!
En Robin, rustig rustig zo kennen we je niet
Mijn ervaring (begonnen in oktober 2004, rijbewijs in januari 2005):quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Aikara het volgende:
Heb voor mezelf besloten dat ik mn motorrijbewijs wil halen. Maar wat is nu wijsheid? Nu starten met rijlessen, vervolgens in de winter daar niets mee doen om volgend voorjaar een motor aan te schaffen en lekker km's gaan maken. Of vroeg in het voorjaar starten met rijlessen, en vervolgens lekker de zomer in op een eigen motor?
Wat ik me ook nog afvroeg; zijn er in de winter gewoon motorrijlessen? Kan me voorstellen dat ze die vanwege het weer stilleggen.
Nu beginnen en doorlessen tot je je Atje hebt. Je gaat niet dood van in wat slechter weer op de motor zitten.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Aikara het volgende:
Heb voor mezelf besloten dat ik mn motorrijbewijs wil halen. Maar wat is nu wijsheid? Nu starten met rijlessen, vervolgens in de winter daar niets mee doen om volgend voorjaar een motor aan te schaffen en lekker km's gaan maken. Of vroeg in het voorjaar starten met rijlessen, en vervolgens lekker de zomer in op een eigen motor?
Goeie instelling.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:38 schreef wetgos het volgende:
Heb d'r zin in.
ik vond het wel een relaxte tijd, weinig verkeer, alle kinderen zitten op school enzoquote:Op maandag 3 juli 2006 11:22 schreef wetgos het volgende:
Is 13.00 uur een beetje een goede tijd om praktijkexamen te doen? Het is hier rond 13.00 best rustig maar ik vraag me af of dat voordelig is...
s'ochtends is beter, smiddags heb je een minder grote kans om te slagen (ivm dat de examinator in de ochtend al mensen heeft laten slagen en zijn percentage moet behalen)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:22 schreef wetgos het volgende:
Is 13.00 uur een beetje een goede tijd om praktijkexamen te doen? Het is hier rond 13.00 best rustig maar ik vraag me af of dat voordelig is...
Ja of je hebt meer kans om te slagen omdat ie toch zoveel % van de mensen moet laten slagen terwijl sochtends 3 mensen het al hebben verneukt.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef ASroma het volgende:
[..]
s'ochtends is beter, smiddags heb je een minder grote kans om te slagen (ivm dat de examinator in de ochtend al mensen heeft laten slagen en zijn percentage moet behalen)
![]()
Waarom geloven mensen nogsteeds in de complot-theorie van het CBRquote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef ASroma het volgende:
[..]
s'ochtends is beter, smiddags heb je een minder grote kans om te slagen (ivm dat de examinator in de ochtend al mensen heeft laten slagen en zijn percentage moet behalen)
![]()
tof, voor mij hopelijk ookquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef gabri het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaagd![]()
Ik ben zooo blij
![]()
De examinatrice vond me wel een stresskipNaja ben ik ook... Ik had propranolol geslikt, maar was alsnog gestresst. Gelukkig was het rustig op de weg
![]()
Voor mij was 3x scheepsrecht![]()
Gefeliciteerd! Gelukkig heb je niet teveel geleden onder de stressquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef gabri het volgende:
Ik ben zooo blij
![]()
De examinatrice vond me wel een stresskipNaja ben ik ook... Ik had propranolol geslikt, maar was alsnog gestresst. Gelukkig was het rustig op de weg
![]()
Gefeliciteeeeeeeeerdquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef gabri het volgende:
Ik ben zooo blij
![]()
![]()
Ja, echt heel veel!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:27 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ja veel succes morgen
Enne, ik doe mn best.. vind het alleen vrij domme vraag omdat ze je dat minstens 2 keer vertellen bij het crb, het staat er 2 keer op gedrukt en zn rijinstructeur heeft het ongetwijfelt ook wel eens gemeld.. maargoed lekker boeie
Heb je al veel gereden sinds je rijbewijs eigenlijk?
Ik herken het echtquote:Op maandag 3 juli 2006 12:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, echt heel veel!![]()
![]()
Ga tegenwoordig overal met de auto naar toe... Naar school (maar paar km's), boodschappen doen met de auto (erg handig, gelijk weekvoorraden inkopen
), naar vrienden, naar tennis (= wel erg ver, andere kant van de stad), echt superrelaxed!
![]()
Voornamelijk omdat ik het leuk vind om te rijden en nog niet eens omdat het dus in alle gevallen zo noodzakelijk is om met de auto te gaan.
En u?
Gabri gefeliciteerd!![]()
Ik sport evengoed wel iets van drie keer per week, bij toernooien/competitie ed nog meer, dus daarmee praat ik het goed!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:39 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik herken het echt
Laatst wilde ik ergens heen, waar ik vroeger altijd met de fiets naartoe ging en dat eigenlijk helemaal niet ver is. Ik kwam er achter dat er geen auto meer thuis was, en mijn broer had mijn auto even mee. Toen zei ik dat ik niet kon komen omdat er geen auto meer was, terwijl ik helemaal niet aan mijn fiets gedacht had
Ik doe tegenwoordig echt alles met de auto, ik ga alleen nog met de fiets als er geen auto meer beschikbaar is, en dat komt niet vaak voor sinds ik een auto heb.
Ik geloof ook niet echt in dergelijke complot-theorien. Je kunt bij zo'n examen toch niet meer doen dan je best denk ik dan maar. Wat er tijdens een examen gebeurd heb je zelf niet in de hand, daarom maak ik me hierom ook wat drukker dan om een schriftelijk tentamen of zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:40 schreef JosvG het volgende:
[..]
Waarom geloven mensen nogsteeds in de complot-theorie van het CBR
Als je niet goed genoeg hebt gereden zak je, uitzonderingen daargelaten. Als je goed genoeg rijdt slaag je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |