Suc6!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, dat examen van Giorgio kan er wel uit, is al geweest
Vrijdagochtend om half 8 nog 1 lesje *gaap* en dan maandagochtend om 8 uur weer afrijden
En hopen dat die pilletjes hun werk gedaan hebben dan
Thnx!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Suc6!
Wanneer was je ook alweer begonnen met rijles?
jos zn ava mag ook wel bij de lessers weg.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:56 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, dat examen van Giorgio kan er wel uit, is al geweest
Vrijdagochtend om half 8 nog 1 lesje *gaap* en dan maandagochtend om 8 uur weer afrijden
En hopen dat die pilletjes hun werk gedaan hebben dan
gewoon dit zinnetje zoeken:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jos zn ava mag ook wel bij de lessers weg.
En nee ik doe het niet, ik vind de OP veel te ingewikkeld om aan te passen
morgen om 11 uur weer les....
ik leste altijd dinsdag en donderdag om 11 uur, maar tegenwooridg werk ik elke ochtend tot 12:30 dus moet ik alle somzettennaja, het is niet anders....
Nietes, want ik mag weer beginnen met lessen voor mijn groot rijbewijsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jos zn ava mag ook wel bij de lessers weg.
En nee ik doe het niet, ik vind de OP veel te ingewikkeld om aan te passen
morgen om 11 uur weer les....
ik leste altijd dinsdag en donderdag om 11 uur, maar tegenwooridg werk ik elke ochtend tot 12:30 dus moet ik alle somzettennaja, het is niet anders....
oh ja das waar ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef JosvG het volgende:
[..]
Nietes, want ik mag weer beginnen met lessen voor mijn groot rijbewijs
Mijn theorie-examens staan ook al vermeld.
En een beetje mijn avatar uit de OP weghalenquote:
* Helemaal mee eens isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Sylvana, deze keer ga je het halen..
wanneer moet je dan? of wil je dat niet zeggen??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hoop in max. deel 55 mijn rijbewijs te hebben!*nagelbijt*
Heel veel succes alvastquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hoop in max. deel 55 mijn rijbewijs te hebben!*nagelbijt*
Dan quote je 40 keer dezelfde reactie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
en ik ben zo bang dat ik dan 40 x moet uitleggen waarom ik gezakt ben
That would be mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:23 schreef Robin__ het volgende:
Mijn dank trouwens aan degene die topic 52 en 53 al in de wiki had gezet
je bent niet de enige die daar benieuwd naar isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef crossover het volgende:
TVP. Ben wel benieuwd of Sylvana nou eindelijk slaagt
Moet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |