Ook lekker voor je ritme danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen om 14:00 nog een les, en dan twee weken nietdat word afkicken..... (instructrice gaat op vakantie)
Juistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef 14.gif het volgende:
Als je op een rotonde af komt, van tevoren remmen en terug naar 2. Dan stukje doorrijden en beoordelen of je verder kunt, zo nee, stoppen terug naar 1, zo ja, verder natuurlijk...
Oke gelijk maar even ge-edit...thxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, heb de OP op de wiki maar ff aangepast![]()
valt mee hoor. ik heb wel 2maanden niet zonder les gezeten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook lekker voor je ritme dan2 weken niet rijden zul je wel gaan merken volgens mij...
Nou, t lijkt mij vrij onpraktisch, 2 maanden zonder lesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef Devilnl het volgende:
[..]
valt mee hoor. ik heb wel 2maanden niet zonder les gezeten...
had altijd les op donderdag avond 8uur..
en guess what.. moest elke donderdag avond overwerken
Neen.. Ms_Furious is helaas gezakt, zoals we in het vorige topic mochten vernemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ms_Furious geslaagd?
Leejow, succes morgen!
2 weken valt echt reuze mee. Dat ritme heb je zo weer te pakken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook lekker voor je ritme dan2 weken niet rijden zul je wel gaan merken volgens mij...
1) Zodra het gemeentehuis open is nadat je geslaagd bent, dan krijg je het meteen mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Bhai het volgende:
Ff wat vraagjes over het rijbewijs:
1) Ongeveer hoeveel dagen na je examen mag je deze ophalen
2) Er wordt neem ik aan een datum vermeld op je rijbewijsIs deze datum a) de dag waarop je bent afgereden of b) de dag waarop je je rijbewijs hebt opgehaald (niet dat het veel boeit voor de meesten, maar wil het graag weten)
2 maanden terug had ik ook nog geen les gehad, nu ben ik al bijna 2 weken geslaagdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nou, t lijkt mij vrij onpraktisch, 2 maanden zonder les
2 maanden geleden had ik nog nooit les gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |