Ook lekker voor je ritme danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen om 14:00 nog een les, en dan twee weken nietdat word afkicken..... (instructrice gaat op vakantie)
Juistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef 14.gif het volgende:
Als je op een rotonde af komt, van tevoren remmen en terug naar 2. Dan stukje doorrijden en beoordelen of je verder kunt, zo nee, stoppen terug naar 1, zo ja, verder natuurlijk...
Oke gelijk maar even ge-edit...thxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef 14.gif het volgende:
Hmm, heb de OP op de wiki maar ff aangepast![]()
valt mee hoor. ik heb wel 2maanden niet zonder les gezeten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook lekker voor je ritme dan2 weken niet rijden zul je wel gaan merken volgens mij...
Nou, t lijkt mij vrij onpraktisch, 2 maanden zonder lesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef Devilnl het volgende:
[..]
valt mee hoor. ik heb wel 2maanden niet zonder les gezeten...
had altijd les op donderdag avond 8uur..
en guess what.. moest elke donderdag avond overwerken
Neen.. Ms_Furious is helaas gezakt, zoals we in het vorige topic mochten vernemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ms_Furious geslaagd?
Leejow, succes morgen!
2 weken valt echt reuze mee. Dat ritme heb je zo weer te pakken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook lekker voor je ritme dan2 weken niet rijden zul je wel gaan merken volgens mij...
1) Zodra het gemeentehuis open is nadat je geslaagd bent, dan krijg je het meteen mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Bhai het volgende:
Ff wat vraagjes over het rijbewijs:
1) Ongeveer hoeveel dagen na je examen mag je deze ophalen
2) Er wordt neem ik aan een datum vermeld op je rijbewijsIs deze datum a) de dag waarop je bent afgereden of b) de dag waarop je je rijbewijs hebt opgehaald (niet dat het veel boeit voor de meesten, maar wil het graag weten)
2 maanden terug had ik ook nog geen les gehad, nu ben ik al bijna 2 weken geslaagdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nou, t lijkt mij vrij onpraktisch, 2 maanden zonder les
2 maanden geleden had ik nog nooit les gehad![]()
stfuquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef JosvG het volgende:
[..]
2 maanden terug had ik ook nog geen les gehad, nu ben ik al bijna 2 weken geslaagd
Om nog even terug te komen op het vorige topic; je zei dat de wachttijd bij het CBR in Alkmaar (waar ik ook ga afrijden) erg lang was - hangt het nog van je rijschool af hoe snel je weer terecht kan voor een eventueel herexamen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:57 schreef Kroen het volgende:
Wel grappig trouwens, gisteren ging ik nog een uurtje lessen voor het examen. In een vrij onoverzichtelijke bocht kwam er zo'n lesauto aan en vlak achter hem een brommer. Omdat er auto's geparkeerd stonden aan zijn kant van de weg moest hij mij voorrang verlenen, maar hij kwam iets te hard aanrijden en zag mij ook niet op tijd dus die gozer stapt keihard op de rem. Die brommer knalde natuurlijk ook keihard op de achterkant van die auto. Dikke kras op de bumper van die auto en het voorlicht van die scooter lag op de grond.
Het lullige was dat die jongen in die lesauto bezig was met ZIJN rijexamen!
Grotere rijscholen weten gewoon dat er per maand laten we zeggen 10 mensen afrijden bij hun, dus kopen ze examens ver van te voren in (deze kunnen ze op het laatste moment nog 'op naam' laten zetten)quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op het vorige topic; je zei dat de wachttijd bij het CBR in Alkmaar (waar ik ook ga afrijden) erg lang was - hangt het nog van je rijschool af hoe snel je weer terecht kan voor een eventueel herexamen?
haha had je voor je gevoel dat die vroegere rij-instructeur jou wel gezien had?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:49 schreef izzypizzy het volgende:
whahahahaahahahahaha ik was net aan t rijden komt mn oude rij-instructeur aanrijden....echt op zo'n smal weggetje waar je heel langzaam moet rijden, dus hij moest vlaklangs me rijden...![]()
aangezien ik hem had verraden op de rijschule (ik was gewoon niet tevreden met m maar details doen r ff niet toe) probeerde ik me dus zo diep in mn stoel te laten zakken zodat ik met mn hoofd op stuurhoogte zat....ik durfde ook niet naar links te kijken en mn rij-instructeur (die naast me zat gewoon) zat echt zo van wtf!? naar me te kijken....![]()
Dus hoe groter je rijschool des sneller kan je je examen kan doen? Misschien kan je dan ook wel met wat geld een examen van een andere rijschool overkopenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:19 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Grotere rijscholen weten gewoon dat er per maand laten we zeggen 10 mensen afrijden bij hun, dus kopen ze examens ver van te voren in (deze kunnen ze op het laatste moment nog 'op naam' laten zetten)
Mijn rijschool doet dat bijvoorbeeld niet, die vraagt het pas aan zodra je betaald.. en dan kom je dus op een fijne wachtlijst (9 weken in mijn geval)
ja omdat t een smalle weg was en we elkaars tegenliggers waren...en ja er staat ook een lesbord op mn auto dus ik denk dat ie wel ff naar binnengluurdequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
haha had je voor je gevoel dat die vroegere rij-instructeur jou wel gezien had?
Mwa zo zou ik het niet willen zeggen, maar bij een grote rijschool heb je meer kans om sneller op herexamen te kunnen als bij een kleinequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Dus hoe groter je rijschool des sneller kan je je examen kan doen? Misschien kan je dan ook wel met wat geld een examen van een andere rijschool overkopen
hhm, aangezien valeriaan een natuurlijk middel is wordt het aangeraden om een week van te voren te beginnen, omdat je lichaam er aan moet wennen. Dus kans is groot dat het niet helpt als je morgen al je TTT hebt. maar veel succes iigquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen ttt
heb valeriaan extract gekocht en heb er nu 1 genomen
Tijdens het lessen maar 2 keer achteruit vakparkeren gedaan? Dat is wel vrij weinig vind ik. Maar goed, het gaat om het kijken inderdaad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef Sylvana het volgende:
Bijzondere verrichtingen zijn niet echt belangrijk, bij je TTT kun je er wel vrijstelling voor krijgen, maar je hoeft echt niet helemaal recht te staan met fileparkeren ofzo, als je maar goed kijkt en het andere verkeer in de gaten houdt, das het belangrijkste
Maandag met me examen moest ik achteruit in een vak inparkeren, had ik tijdens de les pas 2 keer gedaan ofzo, en ik stond wel een klein beetje in een ander vak, maar dat was niet erg en de tweede bijzondere verrichting was recht achteruit rijden, dat was simpel
Ik heb nou 3 keer examen gedaan, steeds bijzondere verrichtingen gedaan en als je maar goed kijkt dan is er niks aan de hand, dus maak je niet druk om of je wel recht staat ofzo
hmm, ik ging vanavond voetballen en was best moe van niks doen, beetje raar gevoel, beetje duf. Had 2/3 uur van te voren zo pilletje genomen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hhm, aangezien valeriaan een natuurlijk middel is wordt het aangeraden om een week van te voren te beginnen, omdat je lichaam er aan moet wennen. Dus kans is groot dat het niet helpt als je morgen al je TTT hebt. maar veel succes iig
Dat lijkt me nou juist net niet de bedoeling, dat je er duf van wordtquote:Op woensdag 31 mei 2006 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hmm, ik ging vanavond voetballen en was best moe van niks doen, beetje raar gevoel, beetje duf. Had 2/3 uur van te voren zo pilletje genomen.
Maar zie het morgen wel, eerst een les ervoor
Succes hè! Lekker kijken bij de bijzondere verrichtingen... Dan haal je ze wel, ook al gebruik je twee parkeervakkenquote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja!
ik heb hem!
rijbewijs
foutloze rit
Whehe, bij mij was dat toen hetzelfde, ik had ook zo'n vent die helemaal serieus was en geen spier in zijn gezicht kon vertrekken toen hij uitstapte en naar binnen liep. Ik vond al dat ik goed had gereden, maar hij maakte me extra zenuwachtig. Toen we binnenliepen in dat kamertje begon hij opeens rustig te glimlachen en zei hij gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was zooooooooo zenuwachtig, aangezien ik al zo lang bezig ben.
rit ging echt wel aardig, 1 ding waar ik wel even van dacht, dat gaat niet goed..
we liepen samen weer terug naar het cbr, gezicht van examinator op zeer serieus.
we gingen zitten, hij zei niks
toen stak hij zijn hand uit en feliciteerde me, waarop ik moest janken als een klein kind
hij en mijn instructeur hadden allebei zoiets van hmm, okay?
had ik ook hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
toen stak hij zijn hand uit en feliciteerde me, waarop ik moest janken als een klein kind
gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja!
ik heb hem!
rijbewijs
foutloze rit
Geeft niks hoor dat je moest huilen, kan ik me goed voorstellen als je al zolang bezig bent dat al die emoties loskomen als je dan eindelijk geslaagd bentquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was zooooooooo zenuwachtig, aangezien ik al zo lang bezig ben.
rit ging echt wel aardig, 1 ding waar ik wel even van dacht, dat gaat niet goed..
we liepen samen weer terug naar het cbr, gezicht van examinator op zeer serieus.
we gingen zitten, hij zei niks
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
godzijdank in 1 x!
my oh my, wat een last valt er van mijn schouders
Ze was stiekum toch doorgegaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Nuna het volgende:
Geslaagden 2006:
Zonnestraaltje (15 mei)
How come? Zonnestraaltje, je zou toch even een pauze nemen? Maar toch gefeliciteerd dan!
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Snap nog steeds niks van al die lichten hehe.
Heb je al een examen datum? (zie je niet in het lijstje) anders word dat erg lastig ben ik bang..quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hoop voor deel 60 toch echt dat roze blaadje in me kontzak te hebben :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |