Succes hè! Lekker kijken bij de bijzondere verrichtingen... Dan haal je ze wel, ook al gebruik je twee parkeervakkenquote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja!
ik heb hem!
rijbewijs
foutloze rit
Whehe, bij mij was dat toen hetzelfde, ik had ook zo'n vent die helemaal serieus was en geen spier in zijn gezicht kon vertrekken toen hij uitstapte en naar binnen liep. Ik vond al dat ik goed had gereden, maar hij maakte me extra zenuwachtig. Toen we binnenliepen in dat kamertje begon hij opeens rustig te glimlachen en zei hij gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was zooooooooo zenuwachtig, aangezien ik al zo lang bezig ben.
rit ging echt wel aardig, 1 ding waar ik wel even van dacht, dat gaat niet goed..
we liepen samen weer terug naar het cbr, gezicht van examinator op zeer serieus.
we gingen zitten, hij zei niks
toen stak hij zijn hand uit en feliciteerde me, waarop ik moest janken als een klein kind
hij en mijn instructeur hadden allebei zoiets van hmm, okay?
had ik ook hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
toen stak hij zijn hand uit en feliciteerde me, waarop ik moest janken als een klein kind
gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja!
ik heb hem!
rijbewijs
foutloze rit
Geeft niks hoor dat je moest huilen, kan ik me goed voorstellen als je al zolang bezig bent dat al die emoties loskomen als je dan eindelijk geslaagd bentquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was zooooooooo zenuwachtig, aangezien ik al zo lang bezig ben.
rit ging echt wel aardig, 1 ding waar ik wel even van dacht, dat gaat niet goed..
we liepen samen weer terug naar het cbr, gezicht van examinator op zeer serieus.
we gingen zitten, hij zei niks
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
godzijdank in 1 x!
my oh my, wat een last valt er van mijn schouders
Ze was stiekum toch doorgegaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Nuna het volgende:
Geslaagden 2006:
Zonnestraaltje (15 mei)
How come? Zonnestraaltje, je zou toch even een pauze nemen? Maar toch gefeliciteerd dan!
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Snap nog steeds niks van al die lichten hehe.
Heb je al een examen datum? (zie je niet in het lijstje) anders word dat erg lastig ben ik bang..quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hoop voor deel 60 toch echt dat roze blaadje in me kontzak te hebben :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |