johhhhquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef Robbiej het volgende:
[..]
mja rechts toch? ze bedoelen die paaltjes om de 50 meter neem ik aan?
dat zijn trouwens rode reflectoren op witte paaltjes
Mooiquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
Hoi allemaal... ik kwam even mijn mooie autootje showen, als het mag.
Er gaat veel geld in zitten,maar dan heb je ook wat! Zie hier, mijn metallicblauwe Fiat Punto uit '97!
[afbeelding]
Is het geen plaatje?
soooooooooo echt een leuk wagentje!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:36 schreef Shirley het volgende:
Hoi allemaal... ik kwam even mijn mooie autootje showen, als het mag.
Er gaat veel geld in zitten,maar dan heb je ook wat! Zie hier, mijn metallicblauwe Fiat Punto uit '97!
[afbeelding]
Is het geen plaatje?
Ja, ben echt zo blij ermee! Gister autoradiootje inlaten bouwen, vandaag nieuwe wieldoppen eronder..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:40 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
soooooooooo echt een leuk wagentje!!!![]()
heb je daar een bijgaande foto bij? kan me er zo even niks mee voorstellen eigenlijk..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
johhhh
dus de witte reflectoren zitten................ links
dank me maar als je die vraag krijgt!![]()
dat bedoel ik maar net...dus ga er maar vanuit dat het theorie examen echt niet zo makkelijk is...er zitten best wat tricky vragen tussen hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:51 schreef Robbiej het volgende:
[..]
heb je daar een bijgaande foto bij? kan me er zo even niks mee voorstellen eigenlijk..
Yupquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:13 schreef bakayarou het volgende:
Is dat niet om wilde dieren te laten schrikken? Dat is mij verteld.
Jij woont in ijsselmonde toch? moest je op voor je praktijk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was vanochtend weer op. Het ging gewoon goed, niet zenuwachtig geen ingrepen. Krijg ik het verwijt van haar dat ik te laat kijkdonder op kut mens.. Ik keek heel de tijd en echt niet pas op het kruispunt. Instructeur reed mee, en vond me goed rijden. Dat kijken, nooit eerder bij de vorige keren zeiden ze daar wat over.
![]()
wat lullig zeg dat je weer gezakt bent!!! Hoeveelste x was dit nou van jou????quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik was vanochtend weer op. Het ging gewoon goed, niet zenuwachtig geen ingrepen. Krijg ik het verwijt van haar dat ik te laat kijkdonder op kut mens.. Ik keek heel de tijd en echt niet pas op het kruispunt. Instructeur reed mee, en vond me goed rijden. Dat kijken, nooit eerder bij de vorige keren zeiden ze daar wat over.
![]()
4equote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
wat lullig zeg dat je weer gezakt bent!!! Hoeveelste x was dit nou van jou????Ik moet morgen weer voor de 4e keer maar ik zie het ook helemaal niet meer zitten, helemaal niet als ik dit soort dingen lees!!!
Ik heb btw ook een vrouw...mevrouw Monster...maar ze schijnt wel aardig te zijn, en aangezien ik in noord afrijd denk ik dat jullie een andere vrouw hadden...
die had ik voor de ttt vondt haar wel aardig, vandaad had ik een aardige vrouw zeeuw was de naam.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:53 schreef Sentry het volgende:
Lakeman - Dullaart ofzo heette ze Jorien kale knikkert. Dik vatsig wijf. Ze is zelfs ex stewart geweest bij feyenoord feyenoord..... Misschien dat ik daarom gezakt ben
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2&examenplaats=26&x=10&y=6quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:16 schreef Robbiej het volgende:
Echt lullig Sentry. altijd jammer om te lezen dat mensen gewoon zakken op de idiootste dingen.. stond laatst toch ook een groot stuk over in de krant over dat het verschil tussen veel examinatoren te groot is? en toch maar geld blijven innen krijg je het idee dan...
hoop dat ik het in 1x haal in Emmeloord. schijnt een goede stad te zijn om af te rijden. of niet?
Dat meen je nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
Pff cbr bewijst weer een maal een trieste bedoening te zijn..
Examinator komt naar me toe: ik eh.. eh ik ben ziek.. je zult een andere datum aan moeten vragen..
En omdat ik als allerlaatste was op de dag (twintig over 4..), kon ik niet meer bij een andere examinator terecht..
- hand op de handremquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Londemanmp het volgende:
Nou de les ging weer lekker, niet dus...
Versnelling en remmen ging op het einde wel goed, hellingproof 2 x afgeslagen.
Donderdag les 4.
Ik twijfel nu dus zwaar of ik hier verder ga.. Of om in rotterdam verder te gaan..quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dat meen je nietWat een schande is dit zeg
![]()
Komop man het is pas je 3e lesquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Londemanmp het volgende:
Nou de les ging weer lekker, niet dus...
Versnelling en remmen ging op het einde wel goed, hellingproof 2 x afgeslagen.
Donderdag les 4.
Na de 3 x keer ging het wel goed, maar de volgende keer gaan we dit weer doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef Robin__ het volgende:
[..]
- hand op de handrem
- beetje gas geven en op 1 niveau vast houden
- koppeling iets op laten komen (heeeeel rustig doen in het begin, je voelt dat ie iets gaat trillen.. en je zal je toeren iets zien terugzakken als je op de toerenteller kijkt)
- Beide pedalen zo vast houden
- Handrem dr af (je blijft nu stil staan op de helling)
- misschien nog iets meer gas (zeker niet minder) en koppeling heel langzaam laten opkomen en dan rijd je zo weg![]()
Doe dit de eerste keer gewoon echt rustig.. nee inderdaad niet goed voor koppeling en blabla, maar lekker belangrijk, die is toch niet van jou.. volgende keren zal het toch steeds makkelijker gaan
Verder nog een hoop gespiegel en knipperlichten.. maar dat hoor je wel van instructeur, ze willen het toch allemaal net ff andersdat is iniedergeval de basis.
Tja.. dat is ook wel zo, maar met wat gas dr bij is het toch wat makkelijker.. als je net begint ben je toch nog niet zo soepel met de koppeling dus dan compenseert dat een beetje. Ik moest m iig met handrem doen, volgens mij is dat ook enige manier die het cbr toestaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:51 schreef aaipod het volgende:
Als je een beetje zwaardere motor hebt zoals ik in mijn lesauto. 1.9 TDI is gasgeven niet eens nodig. Ik rij zo weg op de koppeling en op flinke hellingen zelfs.
Ik vind het trouwens 10 keer makkelijker zonder handrem te gebruiken. Gewoon rechtervoet op de rem. Koppeling op laten komen tot je de auto voelt trillen en dan je voet van de rem en de koppeling verder (rustig) op laten komen. Suc6!
In die wagen les ik ook, rijd wel fijn en trekt goed doorquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:52 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
Na de 3 x keer ging het wel goed, maar de volgende keer gaan we dit weer doen.
Ook als hij zegt : stopt bij de volgende paal. dan rij is toch iets door, koppeling in gedrukt houden gas eraf en dan remmen. maar ik druk de rem rustig in en dan hard als ik er bijna ben en het moet dus net anders om.
Ik les in trouwens in een diesel. ( rijdt wel lekker .. )
[afbeelding]
Ik voel me er wel fijn bij. Bij andere scholen begrijp ik dat je gelijk bij de 1e les al mag schakelen, maar het op deze manier langzaamaan opbouwen vind ik wel prettig. Ik voel me nu tenminste volledig op me gemak in de auto, alles gaat al vanzelf bij wijze van spreken. Als ik gelijk had moeten schakelen, gassen, sturen en remmen bij me eerste les was 't niet zo goed gedaan denk ikquote:
De enige manier waarop je het ooit zal leren is door het te doen (en willen).quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef Noud_ het volgende:
[..]
Ik voel me er wel fijn bij. Bij andere scholen begrijp ik dat je gelijk bij de 1e les al mag schakelen, maar het op deze manier langzaamaan opbouwen vind ik wel prettig. Ik voel me nu tenminste volledig op me gemak in de auto, alles gaat al vanzelf bij wijze van spreken. Als ik gelijk had moeten schakelen, gassen, sturen en remmen bij me eerste les was 't niet zo goed gedaan denk ik.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:02 schreef Noud_ het volgende:
[..]
Ik voel me er wel fijn bij. Bij andere scholen begrijp ik dat je gelijk bij de 1e les al mag schakelen, maar het op deze manier langzaamaan opbouwen vind ik wel prettig. Ik voel me nu tenminste volledig op me gemak in de auto, alles gaat al vanzelf bij wijze van spreken. Als ik gelijk had moeten schakelen, gassen, sturen en remmen bij me eerste les was 't niet zo goed gedaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |