Nog niet eens een rijbewijs en het begint alquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef aaipod het volgende:
Hm heb net redelijk aangeschoten gereden. Had feestje tot 5 uur en zat om 8 uur op de weg. Niet slim maar ik had 2 uur en geen zin om me 70 euro te verneuke. Ging wel goed ook. Alleen niet slim maar ja
T zal wel weer lichtelijk overdreven worden hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef ivetje het volgende:
Dat was ook mijn idee...beetje zielig om al voor je je rijbewijs hebt met teveel op achter het stuur te gaan zitten
Vooral dat nakijken hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:24 schreef A_L_N_F het volgende:
nou, ik ga gezellig beginnen met motor-rijles.
heb donderdag mijn eerste les.
ben heel benieuwd en heb veel zin.
als ik racers zie rijden keek ik altijd jaloers ze na maar dat is binnenkort verleden tijd
ja dat is ook wel eens frustrerend.quote:
quote:ik zegt:
over 2 maanden met de motor toeren
ik zegt:
heb donderdag mijn eerste les
vriend zegt:
aha, dat zullen we dan via de rouwkaart wel merken
Ja vond het leuker dan ik had verwacht eerlijk gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:01 schreef Robin__ het volgende:
Je MOET volgende keer zelf naar huis rijden! Niet uitstellen maar gelijk doen als hij je de kans geeft.
Die koppeling komt wel goed, dat duurt even, sturen en remmen enzo heb je snel genoeg door
Vond je het wel leuk trouwens? Das wel mooi meegenomen
quote:Dinsdag 8 augustus de intest (1,5 uur) van 10 tot 11.30 uur, gevolgd door:
Woensdag 9,
Donderdag 10,
Vrijdag 11,
Maandag 14,
Woensdag 16,
Vrijdag 18,
Maandag 21,
Woensdag 23,
Vrijdag 25,
Maandag 28 augustus
Dinsdag 29 Augustus 8:45-9:45 en dan praktijkexamen in Emmeloord om 9:50.
Alle data zijn in augustus alle lessen beginnen om 10.00 uur tot 12.00 uur
Vandaar die avatarquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:20 schreef Robbiej het volgende:
Morgen ben ik 18 jaar!en dan dinsdag beginnen met rijlessen!!
(en 29 augustus afrijden)
quote:
wanneer ga je je theorie halen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:22 schreef Robbiej het volgende:
[..]heb ff mn voorlopige planning toegeëdit.
Als je normaal leert, ik ken genoeg mensen die het pas na 4 keer hebben gehaaldquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:33 schreef Yankee_One het volgende:
theorie is echt een eitje
had het idee dat leren geeneens echt nodig was. als je vragen krijgt over trams en voorrang (tja, dat weet je na één keer lezen/horen) of standaardregels als rechts gaat voor, uitrit, korte bocht voor lange bocht kan je toch al niet meer zakkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
Als je normaal leert, ik ken genoeg mensen die het pas na 4 keer hebben gehaald, en nee het waren geen domme mensen.
Je brengt het nu wel heel gemakkelijk, een theorie examen is meer dan dat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
had het idee dat leren geeneens echt nodig was. als je vragen krijgt over trams en voorrang (tja, dat weet je na één keer lezen/horen) of standaardregels als rechts gaat voor, uitrit, korte bocht voor lange bocht kan je toch al niet meer zakken
Zoiets had ik ook maar sommige mensen moeten blijkbaar toch redelijk goed leren. Ik heb zelf 1 keer het theorieboek doorgelezen (dus echt doorgelezen, niet doorgekeken) en daarna alleen oefen examens maken. Haalde het de eerste keerquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
had het idee dat leren geeneens echt nodig was. als je vragen krijgt over trams en voorrang (tja, dat weet je na één keer lezen/horen) of standaardregels als rechts gaat voor, uitrit, korte bocht voor lange bocht kan je toch al niet meer zakken
succesquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen weer op:D om 15.50 uur..
een hele leuke vraag die ik nooit zal vergeten: ''aan welke kant van de weg zie je witte reflectoren staan? ''quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef Robbiej het volgende:
Mja. je krijgt namelijk ook vragen over lengtes e.d
bijv dat een lading na 1 meter uitsteek een markeringsbord moet
en dat een lading op een aanhangwagen max 5m van de wielas mag uitsteken mits het onverdeelde lading is
max 20cm aan links en rechts mag uitsteken.
de auto niet hoger dan 4m mag zijn
dat je niet binnen 12m bij de bushalte mag parkeren.
een auto max 18 meter lang mag zijn incl aanhanger en lading
een vrachtauto met oplegger mag niet langer dan 16.5m zijn.
lading na het stuurhart mag niet langer uitsteken dan 3.5m
rechtdoorgaand verkeer gaat voor afslaand
uitrit moet altijd voorrang verlenen aan al het VERKEER.
verhard wegdek gaat voor onverhard etc noem maar op.
Succesquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen weer op:D om 15.50 uur..
nou? ;')quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:54 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
een hele leuke vraag die ik nooit zal vergeten: ''aan welke kant van de weg zie je witte reflectoren staan? ''![]()
mja rechts toch? ze bedoelen die paaltjes om de 50 meter neem ik aan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:34 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja dat antwoord weet jij vast wel![]()
En wat zijn die metalen hoekjes die op het paaltje zitten, onder de reflector meestal?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef Robbiej het volgende:
[..]
mja rechts toch? ze bedoelen die paaltjes om de 50 meter neem ik aan?
dat zijn trouwens rode reflectoren op witte paaltjes
ja, die dingen komen ook langs. alleen niet bij mijn examenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef Robbiej het volgende:
Mja. je krijgt namelijk ook vragen over lengtes e.d
bijv dat een lading na 1 meter uitsteek een markeringsbord moet
en dat een lading op een aanhangwagen max 5m van de wielas mag uitsteken mits het onverdeelde lading is
max 20cm aan links en rechts mag uitsteken.
de auto niet hoger dan 4m mag zijn
dat je niet binnen 12m bij de bushalte mag parkeren.
een auto max 18 meter lang mag zijn incl aanhanger en lading
een vrachtauto met oplegger mag niet langer dan 16.5m 18m zijn.
lading na het stuurhart mag niet langer uitsteken dan 3.5m
rechtdoorgaand verkeer gaat voor afslaand
uitrit moet altijd voorrang verlenen aan al het VERKEER.
verhard wegdek gaat voor onverhard etc noem maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |