oeh spannendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef izzypizzy het volgende:
ik zou officieel bovenaan het lijstje moeten staan van de aankomende examens....![]()
thanx!! t wordt alweer de 3e keer...hopen dat 3 x scheepsrecht geldt in mijn geval!!quote:
Oeh spannend zeg. Hoop voor je dat de uitkomst toch nog een beetje postitief is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef Sylvana het volgende:
Voor de genen die het nog niet weten, 4 september heb ik me rijtest, dan gaat een deskundige dus beoordelen of ik veilig aan het verkeer kan deelnemen en als dat niet zo is dan zal ik waarschijnlijk allemaal onderzoeken moeten doen bij een arts/neuroloog. ben erg benieuwd dus hoe het gaat en van et voren dus nog maar ff een paar lesjes doen.
Leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef izzypizzy het volgende:
ik zou officieel bovenaan het lijstje moeten staan van de aankomende examens....![]()
Pak een pot verf en gebruik je fantasiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
Gefeliciteerd Jump, jna en Faithy!
Ik heb vandaag weer flink wat stukjes gereden in de auto van m'n vriend, en tering, wat ging het kut! Ik heb echt zoveel stomme fouten gemaakt....ik werd zenuwachtig van andere weggebruikers omdat ze allemaal zo gehaast deden...die hitte is echt niet goed hoor
Ze houden ineens helemaal geen rekening meer als er geen L op je dak staat.
Veel succes ermeequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Nesto het volgende:
Nieuw topic, zal ik ook maar even mn steentje bijdragen
Ben vrijdag toe aan m'n vijfde autorijles, gaat prima tot nu toe. Alleen het kijken nog wat meer oefenen, maar daar wordt nog een speciale les aan gewijd.
25 juni heb ik theorie examen, 21 augustus heb ik de TTT en 4 september heb ik het praktijkexamen
Gaat lekker snel dan, jij ook veel succesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef Cheesecake het volgende:
*Cheesecake meldt*
Ik ben in maart begonnen met lessen, theorie gehaald, vrijstelling voor bijzondere verrichtingen gekregen na TTT en op 5 augustus ga ik op. Inmiddels 32 lessen gehad.
jup, alleen van mijn begintijd hier zijn er nog maar weinig mensen over, alleen alwaysthebest geloof ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef mirelia het volgende:
hehe en ook een hoop rijbewijsbezitters die nog regelmatig langskomen
Ja hoor, ik wil weten hoe het met de rest gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef mirelia het volgende:
hehe en ook een hoop rijbewijsbezitters die nog regelmatig langskomen
Of dat nou zo'n goed teken is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, alleen van mijn begintijd hier zijn er nog maar weinig mensen over, alleen alwaysthebest geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |