oeh spannendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef izzypizzy het volgende:
ik zou officieel bovenaan het lijstje moeten staan van de aankomende examens....![]()
thanx!! t wordt alweer de 3e keer...hopen dat 3 x scheepsrecht geldt in mijn geval!!quote:
Oeh spannend zeg. Hoop voor je dat de uitkomst toch nog een beetje postitief is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef Sylvana het volgende:
Voor de genen die het nog niet weten, 4 september heb ik me rijtest, dan gaat een deskundige dus beoordelen of ik veilig aan het verkeer kan deelnemen en als dat niet zo is dan zal ik waarschijnlijk allemaal onderzoeken moeten doen bij een arts/neuroloog. ben erg benieuwd dus hoe het gaat en van et voren dus nog maar ff een paar lesjes doen.
Leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef izzypizzy het volgende:
ik zou officieel bovenaan het lijstje moeten staan van de aankomende examens....![]()
Pak een pot verf en gebruik je fantasiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
Gefeliciteerd Jump, jna en Faithy!
Ik heb vandaag weer flink wat stukjes gereden in de auto van m'n vriend, en tering, wat ging het kut! Ik heb echt zoveel stomme fouten gemaakt....ik werd zenuwachtig van andere weggebruikers omdat ze allemaal zo gehaast deden...die hitte is echt niet goed hoor
Ze houden ineens helemaal geen rekening meer als er geen L op je dak staat.
Veel succes ermeequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Nesto het volgende:
Nieuw topic, zal ik ook maar even mn steentje bijdragen
Ben vrijdag toe aan m'n vijfde autorijles, gaat prima tot nu toe. Alleen het kijken nog wat meer oefenen, maar daar wordt nog een speciale les aan gewijd.
25 juni heb ik theorie examen, 21 augustus heb ik de TTT en 4 september heb ik het praktijkexamen
Gaat lekker snel dan, jij ook veel succesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef Cheesecake het volgende:
*Cheesecake meldt*
Ik ben in maart begonnen met lessen, theorie gehaald, vrijstelling voor bijzondere verrichtingen gekregen na TTT en op 5 augustus ga ik op. Inmiddels 32 lessen gehad.
jup, alleen van mijn begintijd hier zijn er nog maar weinig mensen over, alleen alwaysthebest geloof ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef mirelia het volgende:
hehe en ook een hoop rijbewijsbezitters die nog regelmatig langskomen
Ja hoor, ik wil weten hoe het met de rest gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef mirelia het volgende:
hehe en ook een hoop rijbewijsbezitters die nog regelmatig langskomen
Of dat nou zo'n goed teken is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, alleen van mijn begintijd hier zijn er nog maar weinig mensen over, alleen alwaysthebest geloof ik
Dat is altijd leuk om te horenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:08 schreef Cheesecake het volgende:
Net weer terug. Instructeur zei dat als ik bij mijn examen ook zo zou rijden, ik hoge ogen zou gaan gooien![]()
Good jobquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef wetgos het volgende:
Vanmorgen TTT gehad en vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen gehaald!![]()
Moet alleen nog wel m'n kijkgedrag wat bijschaven...
Precies hetzelfde idd. Hij zei dat ik wat eerder moest gaan kijken voordat ik richting aan ging geven en dat ik soms niet de goede volgorde van het kijken toepaste. Ook zei hij dat ik bij het afslaan soms wat te snel reed en daardoor niet genoeg tijd had om goed na te kunnen controleren. Voor de rest ging het wel goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Good job![]()
Waarschijnlijk hetzelfde commentaar als wat ik had bij de TTT; ik moest kruispunten iets langzamer naderen en wat eerder kijken/verder vooruit kijken.
Das idd wel duur ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
WIj hebben toch wel het idee een beetje belazerd te worden nu.
227 euro voor RIS examen + eigen verklaring.
Het examen kost een eurootje of 85 bij het CBR. Geen rijles ervoor, want het is heeeeeel vroeg.
Dus vanwaar zo'n idioot bedrag
Die man is met vakantie deze week, maar hierna toch maar ff aan de tand voelen.
Echt balen dit.
gefeliciteerd met je vrijstellingquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef wetgos het volgende:
Vanmorgen TTT gehad en vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen gehaald!![]()
Moet alleen nog wel m'n kijkgedrag wat bijschaven...
Oh jah, vrijstelling gehaald met klote file-parkeren en 1 keer vooruit inparkeren.
Dat is een verklaring waarop allemaal dingen staan aan gegeven of je wel gezond bent, of je wel eens in behandeling bent geweest voor psychische klachten enzo en als je alles met "nee" beantwoordt, zodat je dus nergens "last" van heb gehad, dan mag je examen doen, en anders moet je eerst gekeurd worden door een arts van het CBRquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar wat is die eigen verklaring, Sylvana?
Die heeft de mister notabene zelf ingevuld, vorig jaar november. Dat mogen dus ook de kosten niet zijn. Nou ja, in elk geval bedankt voor de info, zal eens zien wat ie te zeggen heeft na de vakantie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is een verklaring waarop allemaal dingen staan aan gegeven of je wel gezond bent, of je wel eens in behandeling bent geweest voor psychische klachten enzo en als je alles met "nee" beantwoordt, zodat je dus nergens "last" van heb gehad, dan mag je examen doen, en anders moet je eerst gekeurd worden door een arts van het CBR
Ja., vind het eigenlijk wel heel leuk. Heb het ook wat zitten uit stellen door gemakszucht, en omdat ik er misschien wat benauwd voor was. Normaal ben ik best wel druk en kan ik moeilijk stilzitten, maar 2 uur achter elkaar rijden gaat prima. Alles wat de instructeur zegt blijft wel hangen, en de volgende dag kun je het gelijk weer toepassen. Kan het iedereen aanraden, die 10 lessen in de week. Maar die 2 uur is denk ik wel een max; daarna gaat je concentratie aardig naar beneden. Snap ook niet dat mensen in 5 of 10 dagen een rijbewijs kunnen halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Faithy wat is dat nou voor instelling?
Haushofer, leuk, hoe vind je het tot nu toe???En elke dag twee uur? Da's wel veel!
![]()
Succes TNA!Zet hem op!
Ach joh maak je niet zo druk, is net sex met een puberquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:33 schreef Faithy het volgende:
*staart weer even naar theoriecertificaat*
had 't echt niet verwacht, maar nu ik wakker ben en hij ligt er nog steeds kan ik echt ontzettenddoen
nog een week en een dag tot de eerste dag des oordeels![]()
![]()
ja, jij kan uit ervaring spreken.. ben je snel tevreden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh maak je niet zo druk, is net sex met een puberHet is zo voorbij en ze zijn snel tevreden
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, jij kan uit ervaring spreken.. ben je snel tevreden?
Tof tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef Frankvbr het volgende:
-belt die rijschool net: "ja je wil gaan rijlessen?"
-ik: "eh ja.."
-"vanaf wanneer?"
-"eh ja vanaf nu"
-"oke kan je morgen?"
en nu heb ik dus morgen mijn eerste rijles, gaat snel opeens. ben doodzenuwachtig, maarja we zien morgen wel..
Lekker toch dat je zo snel al kuntquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef Frankvbr het volgende:
-belt die rijschool net: "ja je wil gaan rijlessen?"
-ik: "eh ja.."
-"vanaf wanneer?"
-"eh ja vanaf nu"
-"oke kan je morgen?"
en nu heb ik dus morgen mijn eerste rijles, gaat snel opeens. ben doodzenuwachtig, maarja we zien morgen wel..
en natuurlijk ga je alles met gemak halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Nesto het volgende:
Nieuw topic, zal ik ook maar even mn steentje bijdragen
Ben vrijdag toe aan m'n vijfde autorijles, gaat prima tot nu toe. Alleen het kijken nog wat meer oefenen, maar daar wordt nog een speciale les aan gewijd.
25 juni heb ik theorie examen, 21 augustus heb ik de TTT en 4 september heb ik het praktijkexamen
Pasfotoquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:28 schreef DonSauza het volgende:
Maandag moet ik voor Theorie.
Ik heb al een uitreksel van het bevolkingsregister en ook mijn id + geld gaat mee.
Wat moet ik nog meer meenemen?
mijn instructeur heeft mij ingeschreven en toen heb ik geen nummer gekregen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:38 schreef Zeurberus het volgende:
Het is ook wel handig om je nummer ergens op te schrijven (als je het telefonisch gedaan hebt) en die mee te nemen.
ah kijk, dan zit het wel goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef DonSauza het volgende:
[..]
mijn instructeur heeft mij ingeschreven en toen heb ik geen nummer gekregen.
congratzquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:56 schreef J3r03n het volgende:
hehe en ook ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald in utrecht.. vol rijbewijs, dus niet zon 25kw ding
Nee ook niet, ik betaal ter plaatsequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ah kijk, dan zit het wel goed
Heb je dat papiertje van cbr wel gekregen? Waar je al je gegevens moet invullen?
Het was namelijk zo bij mij dat ik mijn rij instructrice moest betalen en zij regelde de rest. Ik kreeg dat formulier wat je moest invullen (alleen datum en handtekening open laten geloof ik) en ik kon zo doorlopenEven melden bij de balie, dat ding afgegeven (met id-kaart) en ik kreeg een plaats aangewezen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
Iemand ervaring met de rijbewijsconcurrent?
Er staat onderaan op de examenkaart ook een vakje voor een stempel van je rijschool. maar ik heb er geen stempel op. tis gewoon een hele lege kaart. maakt dat niks uit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ah kijk, dan zit het wel goed
Heb je dat papiertje van cbr wel gekregen? Waar je al je gegevens moet invullen?
Het was namelijk zo bij mij dat ik mijn rij instructrice moest betalen en zij regelde de rest. Ik kreeg dat formulier wat je moest invullen (alleen datum en handtekening open laten geloof ik) en ik kon zo doorlopenEven melden bij de balie, dat ding afgegeven (met id-kaart) en ik kreeg een plaats aangewezen.
Nee, had ik ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Er staat onderaan op de examenkaart ook een vakje voor een stempel van je rijschool. maar ik heb er geen stempel op. tis gewoon een hele lege kaart. maakt dat niks uit?
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Robbiej het volgende:
en dan gewoon zeggen ik kom van die en die rijschool en dan kan je doorlopen na inlevering van je examenkaart en pasfoto?
Ja, ik. Ik vind dat ik er goed les heb gekregen, betaalde 33 euro per les van 60 min. Maar examens waren wel best prijzig. Je kan pakketten en losse lessen nemen, maar dat staat allemaal op de site.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
jdd jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Robbiej het volgende:
en dan gewoon zeggen ik kom van die en die rijschool en dan kan je doorlopen na inlevering van je examenkaart en pasfoto?
doen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
congratz![]()
Ooit ga ik daar ook nog eens aan beginnen
Veel succes met je TTTquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:47 schreef aaipod het volgende:
Woei ik ben dus ook bezig met me rijbewijs. Heb vandaag me tussentijdse toets. Rijles net gehad en ging echt super
WTFquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef aaipod het volgende:
Ik rij bij de rijbewijsconcurrent. Zou het niemand aanraden.. Het is misschien wat goedkoper maar hoor zoveel slechte verhalen erover en mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te best. Gisteren moest ik ingrijpen toen me instructeur reed omdat hij bijna 2 voetgangers aanreed. "oeps die zag ik niet" was zijn reactieEn zo zijn er nog heel veel dingen gebeurd.
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef Faithy het volgende:
OKTOBER?
tering..
als ik slaag volgende week kan ik half augustus al AVD doen
ehmquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al 3 eeuwen de tijd gehad om het aan te vragen he
Zit je toch nog eerder op de motor dan ik
![]()
Ah relaxed, mijne niet dus dat hebben we gewoon aan moeten vragen afgelopen maandagquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef Faithy het volgende:
[..]
ehm
ik heb nog niets aangevraagd....
maar mijn rijschool heeft gewoon genoeg examendata
gefeliciteerd met je vrijsetlling en iedereen krijgt bij zijn TTT te horen dat ie op zijn kijkgedrag moet letten, gaat vast goedkomen met je examenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef aaipod het volgende:
Jeej ben goed door de tussentijdse toets gekomen. Heb vrijstelling voor speciale verrichtingen op me examen. Moet nog wel ff werken aan mijn kijkgedrag maar heb over 2 week pas examen dus gaat goedkomen hoop ik
7 fouten op een proefexamen met 25 vragenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:09 schreef Faithy het volgende:
lerenoefenen
heb m eergisteren gehaald (theorie) en 't was geen eitjelastiger dan dat voor de auto
Ik denk dat het wel erg verschilt ook hoor. Want bij de Rijbewijsconcurrent zijn het allemaal rij instructeurs die voor zichzelf rijden, maar de officiele dingen worden door de school zelf geregeld. Dus om het niemand aan te raden, is wel erg overdreven vind ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef aaipod het volgende:
Ik rij bij de rijbewijsconcurrent. Zou het niemand aanraden.. Het is misschien wat goedkoper maar hoor zoveel slechte verhalen erover en mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te best. Gisteren moest ik ingrijpen toen me instructeur reed omdat hij bijna 2 voetgangers aanreed. "oeps die zag ik niet" was zijn reactieEn zo zijn er nog heel veel dingen gebeurd.
![]()
ik heb nu 10 lessen gehad trouwens![]()
Nee, sorry.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
Hm ok daar heb je wel gelijk in maar toch.. Op de website staat niet bijster veel informatie en de enige keuze die je kan maken is qua auto.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel erg verschilt ook hoor. Want bij de Rijbewijsconcurrent zijn het allemaal rij instructeurs die voor zichzelf rijden, maar de officiele dingen worden door de school zelf geregeld. Dus om het niemand aan te raden, is wel erg overdreven vind ik.
Ach, alles beter dan All-In-Solo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hm ok daar heb je wel gelijk in maar toch.. Op de website staat niet bijster veel informatie en de enige keuze die je kan maken is qua auto.
Hoezo ? vertel eensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan All-In-Solo.Dát zijn pas naaiers!
die examens ken ik uit mn hoofd inmiddelsquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
7 fouten op een proefexamen met 25 vragen
Al zitten er echt vragen tussen die subjectief als de pest zijn, vooral die met stoplichten
http://examencentrum.nl/motor/proefexamen/index.php
Die zin zal je snel vergaan als je bezig bent en er lijkt geen einde aan te komen. Maar success en veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Robbiej het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n zin in? ik ga woensdag op vakantie en als ik terugkom dan nog 2 dagen en dan kan ik beginnen!!!![]()
![]()
Mmmm int begin wel ja;quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Robbiej het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n zin in? ik ga woensdag op vakantie en als ik terugkom dan nog 2 dagen en dan kan ik beginnen!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |