oeh spannendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef izzypizzy het volgende:
ik zou officieel bovenaan het lijstje moeten staan van de aankomende examens....![]()
thanx!! t wordt alweer de 3e keer...hopen dat 3 x scheepsrecht geldt in mijn geval!!quote:
Oeh spannend zeg. Hoop voor je dat de uitkomst toch nog een beetje postitief is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef Sylvana het volgende:
Voor de genen die het nog niet weten, 4 september heb ik me rijtest, dan gaat een deskundige dus beoordelen of ik veilig aan het verkeer kan deelnemen en als dat niet zo is dan zal ik waarschijnlijk allemaal onderzoeken moeten doen bij een arts/neuroloog. ben erg benieuwd dus hoe het gaat en van et voren dus nog maar ff een paar lesjes doen.
Leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:27 schreef izzypizzy het volgende:
ik zou officieel bovenaan het lijstje moeten staan van de aankomende examens....![]()
Pak een pot verf en gebruik je fantasiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
Gefeliciteerd Jump, jna en Faithy!
Ik heb vandaag weer flink wat stukjes gereden in de auto van m'n vriend, en tering, wat ging het kut! Ik heb echt zoveel stomme fouten gemaakt....ik werd zenuwachtig van andere weggebruikers omdat ze allemaal zo gehaast deden...die hitte is echt niet goed hoor
Ze houden ineens helemaal geen rekening meer als er geen L op je dak staat.
Veel succes ermeequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Nesto het volgende:
Nieuw topic, zal ik ook maar even mn steentje bijdragen
Ben vrijdag toe aan m'n vijfde autorijles, gaat prima tot nu toe. Alleen het kijken nog wat meer oefenen, maar daar wordt nog een speciale les aan gewijd.
25 juni heb ik theorie examen, 21 augustus heb ik de TTT en 4 september heb ik het praktijkexamen
Gaat lekker snel dan, jij ook veel succesquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef Cheesecake het volgende:
*Cheesecake meldt*
Ik ben in maart begonnen met lessen, theorie gehaald, vrijstelling voor bijzondere verrichtingen gekregen na TTT en op 5 augustus ga ik op. Inmiddels 32 lessen gehad.
jup, alleen van mijn begintijd hier zijn er nog maar weinig mensen over, alleen alwaysthebest geloof ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef mirelia het volgende:
hehe en ook een hoop rijbewijsbezitters die nog regelmatig langskomen
Ja hoor, ik wil weten hoe het met de rest gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef mirelia het volgende:
hehe en ook een hoop rijbewijsbezitters die nog regelmatig langskomen
Of dat nou zo'n goed teken is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, alleen van mijn begintijd hier zijn er nog maar weinig mensen over, alleen alwaysthebest geloof ik
Dat is altijd leuk om te horenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:08 schreef Cheesecake het volgende:
Net weer terug. Instructeur zei dat als ik bij mijn examen ook zo zou rijden, ik hoge ogen zou gaan gooien![]()
Good jobquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef wetgos het volgende:
Vanmorgen TTT gehad en vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen gehaald!![]()
Moet alleen nog wel m'n kijkgedrag wat bijschaven...
Precies hetzelfde idd. Hij zei dat ik wat eerder moest gaan kijken voordat ik richting aan ging geven en dat ik soms niet de goede volgorde van het kijken toepaste. Ook zei hij dat ik bij het afslaan soms wat te snel reed en daardoor niet genoeg tijd had om goed na te kunnen controleren. Voor de rest ging het wel goed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Good job![]()
Waarschijnlijk hetzelfde commentaar als wat ik had bij de TTT; ik moest kruispunten iets langzamer naderen en wat eerder kijken/verder vooruit kijken.
Das idd wel duur ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
WIj hebben toch wel het idee een beetje belazerd te worden nu.
227 euro voor RIS examen + eigen verklaring.
Het examen kost een eurootje of 85 bij het CBR. Geen rijles ervoor, want het is heeeeeel vroeg.
Dus vanwaar zo'n idioot bedrag
Die man is met vakantie deze week, maar hierna toch maar ff aan de tand voelen.
Echt balen dit.
gefeliciteerd met je vrijstellingquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef wetgos het volgende:
Vanmorgen TTT gehad en vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen gehaald!![]()
Moet alleen nog wel m'n kijkgedrag wat bijschaven...
Oh jah, vrijstelling gehaald met klote file-parkeren en 1 keer vooruit inparkeren.
Dat is een verklaring waarop allemaal dingen staan aan gegeven of je wel gezond bent, of je wel eens in behandeling bent geweest voor psychische klachten enzo en als je alles met "nee" beantwoordt, zodat je dus nergens "last" van heb gehad, dan mag je examen doen, en anders moet je eerst gekeurd worden door een arts van het CBRquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar wat is die eigen verklaring, Sylvana?
Die heeft de mister notabene zelf ingevuld, vorig jaar november. Dat mogen dus ook de kosten niet zijn. Nou ja, in elk geval bedankt voor de info, zal eens zien wat ie te zeggen heeft na de vakantie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is een verklaring waarop allemaal dingen staan aan gegeven of je wel gezond bent, of je wel eens in behandeling bent geweest voor psychische klachten enzo en als je alles met "nee" beantwoordt, zodat je dus nergens "last" van heb gehad, dan mag je examen doen, en anders moet je eerst gekeurd worden door een arts van het CBR
Ja., vind het eigenlijk wel heel leuk. Heb het ook wat zitten uit stellen door gemakszucht, en omdat ik er misschien wat benauwd voor was. Normaal ben ik best wel druk en kan ik moeilijk stilzitten, maar 2 uur achter elkaar rijden gaat prima. Alles wat de instructeur zegt blijft wel hangen, en de volgende dag kun je het gelijk weer toepassen. Kan het iedereen aanraden, die 10 lessen in de week. Maar die 2 uur is denk ik wel een max; daarna gaat je concentratie aardig naar beneden. Snap ook niet dat mensen in 5 of 10 dagen een rijbewijs kunnen halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Faithy wat is dat nou voor instelling?
Haushofer, leuk, hoe vind je het tot nu toe???En elke dag twee uur? Da's wel veel!
![]()
Succes TNA!Zet hem op!
Ach joh maak je niet zo druk, is net sex met een puberquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:33 schreef Faithy het volgende:
*staart weer even naar theoriecertificaat*
had 't echt niet verwacht, maar nu ik wakker ben en hij ligt er nog steeds kan ik echt ontzettenddoen
nog een week en een dag tot de eerste dag des oordeels![]()
![]()
ja, jij kan uit ervaring spreken.. ben je snel tevreden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh maak je niet zo druk, is net sex met een puberHet is zo voorbij en ze zijn snel tevreden
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, jij kan uit ervaring spreken.. ben je snel tevreden?
Tof tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef Frankvbr het volgende:
-belt die rijschool net: "ja je wil gaan rijlessen?"
-ik: "eh ja.."
-"vanaf wanneer?"
-"eh ja vanaf nu"
-"oke kan je morgen?"
en nu heb ik dus morgen mijn eerste rijles, gaat snel opeens. ben doodzenuwachtig, maarja we zien morgen wel..
Lekker toch dat je zo snel al kuntquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef Frankvbr het volgende:
-belt die rijschool net: "ja je wil gaan rijlessen?"
-ik: "eh ja.."
-"vanaf wanneer?"
-"eh ja vanaf nu"
-"oke kan je morgen?"
en nu heb ik dus morgen mijn eerste rijles, gaat snel opeens. ben doodzenuwachtig, maarja we zien morgen wel..
en natuurlijk ga je alles met gemak halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Nesto het volgende:
Nieuw topic, zal ik ook maar even mn steentje bijdragen
Ben vrijdag toe aan m'n vijfde autorijles, gaat prima tot nu toe. Alleen het kijken nog wat meer oefenen, maar daar wordt nog een speciale les aan gewijd.
25 juni heb ik theorie examen, 21 augustus heb ik de TTT en 4 september heb ik het praktijkexamen
Pasfotoquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:28 schreef DonSauza het volgende:
Maandag moet ik voor Theorie.
Ik heb al een uitreksel van het bevolkingsregister en ook mijn id + geld gaat mee.
Wat moet ik nog meer meenemen?
mijn instructeur heeft mij ingeschreven en toen heb ik geen nummer gekregen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:38 schreef Zeurberus het volgende:
Het is ook wel handig om je nummer ergens op te schrijven (als je het telefonisch gedaan hebt) en die mee te nemen.
ah kijk, dan zit het wel goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef DonSauza het volgende:
[..]
mijn instructeur heeft mij ingeschreven en toen heb ik geen nummer gekregen.
congratzquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:56 schreef J3r03n het volgende:
hehe en ook ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald in utrecht.. vol rijbewijs, dus niet zon 25kw ding
Nee ook niet, ik betaal ter plaatsequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ah kijk, dan zit het wel goed
Heb je dat papiertje van cbr wel gekregen? Waar je al je gegevens moet invullen?
Het was namelijk zo bij mij dat ik mijn rij instructrice moest betalen en zij regelde de rest. Ik kreeg dat formulier wat je moest invullen (alleen datum en handtekening open laten geloof ik) en ik kon zo doorlopenEven melden bij de balie, dat ding afgegeven (met id-kaart) en ik kreeg een plaats aangewezen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
Iemand ervaring met de rijbewijsconcurrent?
Er staat onderaan op de examenkaart ook een vakje voor een stempel van je rijschool. maar ik heb er geen stempel op. tis gewoon een hele lege kaart. maakt dat niks uit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ah kijk, dan zit het wel goed
Heb je dat papiertje van cbr wel gekregen? Waar je al je gegevens moet invullen?
Het was namelijk zo bij mij dat ik mijn rij instructrice moest betalen en zij regelde de rest. Ik kreeg dat formulier wat je moest invullen (alleen datum en handtekening open laten geloof ik) en ik kon zo doorlopenEven melden bij de balie, dat ding afgegeven (met id-kaart) en ik kreeg een plaats aangewezen.
Nee, had ik ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Er staat onderaan op de examenkaart ook een vakje voor een stempel van je rijschool. maar ik heb er geen stempel op. tis gewoon een hele lege kaart. maakt dat niks uit?
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Robbiej het volgende:
en dan gewoon zeggen ik kom van die en die rijschool en dan kan je doorlopen na inlevering van je examenkaart en pasfoto?
Ja, ik. Ik vind dat ik er goed les heb gekregen, betaalde 33 euro per les van 60 min. Maar examens waren wel best prijzig. Je kan pakketten en losse lessen nemen, maar dat staat allemaal op de site.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
jdd jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Robbiej het volgende:
en dan gewoon zeggen ik kom van die en die rijschool en dan kan je doorlopen na inlevering van je examenkaart en pasfoto?
doen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
congratz![]()
Ooit ga ik daar ook nog eens aan beginnen
Veel succes met je TTTquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:47 schreef aaipod het volgende:
Woei ik ben dus ook bezig met me rijbewijs. Heb vandaag me tussentijdse toets. Rijles net gehad en ging echt super
WTFquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef aaipod het volgende:
Ik rij bij de rijbewijsconcurrent. Zou het niemand aanraden.. Het is misschien wat goedkoper maar hoor zoveel slechte verhalen erover en mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te best. Gisteren moest ik ingrijpen toen me instructeur reed omdat hij bijna 2 voetgangers aanreed. "oeps die zag ik niet" was zijn reactieEn zo zijn er nog heel veel dingen gebeurd.
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef Faithy het volgende:
OKTOBER?
tering..
als ik slaag volgende week kan ik half augustus al AVD doen
ehmquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al 3 eeuwen de tijd gehad om het aan te vragen he
Zit je toch nog eerder op de motor dan ik
![]()
Ah relaxed, mijne niet dus dat hebben we gewoon aan moeten vragen afgelopen maandagquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef Faithy het volgende:
[..]
ehm
ik heb nog niets aangevraagd....
maar mijn rijschool heeft gewoon genoeg examendata
gefeliciteerd met je vrijsetlling en iedereen krijgt bij zijn TTT te horen dat ie op zijn kijkgedrag moet letten, gaat vast goedkomen met je examenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef aaipod het volgende:
Jeej ben goed door de tussentijdse toets gekomen. Heb vrijstelling voor speciale verrichtingen op me examen. Moet nog wel ff werken aan mijn kijkgedrag maar heb over 2 week pas examen dus gaat goedkomen hoop ik
7 fouten op een proefexamen met 25 vragenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:09 schreef Faithy het volgende:
lerenoefenen
heb m eergisteren gehaald (theorie) en 't was geen eitjelastiger dan dat voor de auto
Ik denk dat het wel erg verschilt ook hoor. Want bij de Rijbewijsconcurrent zijn het allemaal rij instructeurs die voor zichzelf rijden, maar de officiele dingen worden door de school zelf geregeld. Dus om het niemand aan te raden, is wel erg overdreven vind ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef aaipod het volgende:
Ik rij bij de rijbewijsconcurrent. Zou het niemand aanraden.. Het is misschien wat goedkoper maar hoor zoveel slechte verhalen erover en mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te best. Gisteren moest ik ingrijpen toen me instructeur reed omdat hij bijna 2 voetgangers aanreed. "oeps die zag ik niet" was zijn reactieEn zo zijn er nog heel veel dingen gebeurd.
![]()
ik heb nu 10 lessen gehad trouwens![]()
Nee, sorry.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
Hm ok daar heb je wel gelijk in maar toch.. Op de website staat niet bijster veel informatie en de enige keuze die je kan maken is qua auto.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel erg verschilt ook hoor. Want bij de Rijbewijsconcurrent zijn het allemaal rij instructeurs die voor zichzelf rijden, maar de officiele dingen worden door de school zelf geregeld. Dus om het niemand aan te raden, is wel erg overdreven vind ik.
Ach, alles beter dan All-In-Solo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hm ok daar heb je wel gelijk in maar toch.. Op de website staat niet bijster veel informatie en de enige keuze die je kan maken is qua auto.
Hoezo ? vertel eensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan All-In-Solo.Dát zijn pas naaiers!
die examens ken ik uit mn hoofd inmiddelsquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
7 fouten op een proefexamen met 25 vragen
Al zitten er echt vragen tussen die subjectief als de pest zijn, vooral die met stoplichten
http://examencentrum.nl/motor/proefexamen/index.php
Die zin zal je snel vergaan als je bezig bent en er lijkt geen einde aan te komen. Maar success en veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Robbiej het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n zin in? ik ga woensdag op vakantie en als ik terugkom dan nog 2 dagen en dan kan ik beginnen!!!![]()
![]()
Mmmm int begin wel ja;quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Robbiej het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n zin in? ik ga woensdag op vakantie en als ik terugkom dan nog 2 dagen en dan kan ik beginnen!!!![]()
![]()
Das idd wel snel ja, na 18 lessen. Veel succesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
HELP! Ik moet zo ook afrijden! Heb niet zo veel lessen gehad --> 18! Ik word om 12 uur zo opgehaald en dan moet ik om 12.30 beginnen! Whoah!
Succes voor de mensen die vandaag ook moeten!![]()
Heb spoedcursusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:40 schreef aaipod het volgende:
[..]
Die zin zal je snel vergaan als je bezig bent en er lijkt geen einde aan te komen. Maar success en veel plezier op vakantie
Thnx....er is nou wel 1 voordeel; alsk nou wéér zak mag ik volgende x BNORquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succes en nou gaat het gewoon lukken joh
Ach daar hoef je niet eens aan te denke. Je gaat em deze keer gewoon hale johquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:03 schreef GGEERTJE het volgende:
[..]
Thnx....er is nou wel 1 voordeel; alsk nou wéér zak mag ik volgende x BNOR![]()
Je bent al weg maar toch success!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef Jojoortje het volgende:
HELP! Ik moet zo ook afrijden! Heb niet zo veel lessen gehad --> 18! Ik word om 12 uur zo opgehaald en dan moet ik om 12.30 beginnen! Whoah!
Succes voor de mensen die vandaag ook moeten!![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
GESLAAGD
Woehoe! Heb een foutloze rit gereden! Woeeeeeehoeeee!!
![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
GESLAAGD
Woehoe! Heb een foutloze rit gereden! Woeeeeeehoeeee!!
![]()
4 september heb ik een rijtest bij het CBR en dan gaan ze dus kijken of ik veilig kan deelnemen aan het verkeer en daarna zal ik waarschijnlijk nog wat onderzoeken moeten doen bij een arts/neuroloog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef Faithy het volgende:
En voor GGEERTJE: een BNOR-examen is geen slaag-garantie he?
Er zijn ook gewoon mensen die het niet KUNNEN, al dan niet met een bepaalde reden, zie Sylvana.
(wanneer ga je nou eigenlijk door die mallemolen?)
Beetje oude posts van MF kopierenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef Faithy het volgende:
leuk van die mensen de je nooit ziet, en dan komen melden dat ze geslaagd zijn.
Ja, leuk natuurlijk, gefeliciteerd, maar tsja.. leuk verslagje zou leuk zijn..
Ik weet nie meer precies hoelaat die examens zijn volgens mij iets van half 12 is er een...dus als je er 11u bent kan je misschien nog net erbij als je jezelf op de reservelijst zet....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef JapieGijs het volgende:
NEE!
Heb maandag theorie.. dus k denk.. ga ff kijken wat k mee moet nemen, qua papieren enzo.
Heb ik dat fucking uittreksel van de gemeente nodig.. dik drama, want dat heb ik nu
dus niet en de gemeente is van het weekend natuurlijk dicht.
MAAR.. wat kan ik nu het beste doen, want wil het maandag echt halen.
Heb gereserveerd voor maandag om 9.00 uur, dat ga ik dus zowiezo niet redden, want gemeentehuis is pas om 9.00 open hier.
Dus ik zat te denken.. 9.00 bij het gemeente huis dan en dan gelijk door naar Rotterdam, 45 min reizen om bij het CBR daar te komen..
dan zou ik misschien om 11 uur kunnen..![]()
Vraagjes:
Wat zijn de tijden van die theorie examens? ( 9. 11(?)) en?
Kan je dat uittreksel zo halen en binnen 30 min weer buiten staan?
Heeft er iemand ervaring met het gewoon op de bonnefooi daar naartoe gaan en
dan maar hopen een op plekkie vrij?
en tips wat ik nu het best kan doen zijn ook welkom
![]()
3e keer theorie of praktijk??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef Setambre het volgende:
Crap ik moet volgende week woensdag voor de 3de keer
Deze keer moet het gewoon goed gaan. Anders gooi ik echt een bom op het CBR
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:42 schreef GGEERTJE het volgende:
Jeeeeej geslaagd
mijn fouten:
- Eén keer op rotonde rechts afgeslagen terwijl hij nog duidelijk bij rotonde RECHTDOOR zei
- Recht achteruitrijden; ik ging zo scheef als iets
- Keren op weg in steken; ik zag dat ik 'de derde steek' niet zou halen
(en dus tegen de stoep aan zou komen net zoals bij rijexamen #3 alleen goddank zat r n verlaagde stoeprand)
- Ik reed overal rustig en bij kruispunten gas erop om t snel nog te halen etc
mijn examinator was echt te aardig![]()
![]()
Ohja en ik weet dat BNOR geen slaaggarantie is maar wat ze beweren; dus dat je gerust wordt gesteld enzo
dat stond me wel aan; aangezien ik enorm nerveus werd van de 2 examinators die ik eerst heb gehad (had er een 2x)
Praktijk in Leidenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:42 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Maar hoe kan je bij een rotonde rechts afslaan? Is dat 1 kwart rond?De meeste rotondes die ik ken hebben die optie niet eens (let op meeste).
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:48 schreef Lief-visje het volgende:
Ik ben gister eindelijk geslaagd. Ik heb veel gedoe met rijscholen gehad mijn eerste rijschool ging failliet en toen moest ik snel naar een ander want mijn theorie zou verlopen dus toen moest alles snel snel zodat ik nog op zou kunnen voor het zou verlopen. De eerste keer dus gezakt. Toen moest ik mijn theorie over doen nadat ik die gehaald had ben ik weer naar iemand anders overgestapt want de 2e rijschool hield mij net zoals de eerste aan het lijntje. Uiteindelijk bij de 3e rijschool verliep alles vlekkeloos en mocht ik gister op totaal niet zenuwachtig meer en de examinator vond alles gewoon goed gaan.
Ik ben echt ontzettend blij want na 2 jaar en 1 week rijles te hebben gehad heb ik hem dan eindelijk op zak.
een rotonde kan er ook 3 hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:46 schreef GGEERTJE het volgende:
[..]
N rotonde heeft toch 4 kanten???????????
het is geen c/p hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje oude posts van MF kopieren![]()
![]()
Enne gefelciteerd Jojoortje.
Dank je wel !quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
GefeliciteerdEn wat een gedoe dan allemaal ja, mooi dat je hem nu eindelijk hebt
Jaaaaa maar waar ik woon hebben ze er (bijna) allemaal 4quote:
Nee, je moet links aangeven als je de rotonde 3kwart neemt.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Robbiej het volgende:
Je moet toch als je een rotonde nadert en je wilt rechtdoor. eerst links aangeven en dan halverwege rechts?
Ik geef pas richting voor rechtsaf aan bij het stuk waar ik er af wil, of als ik heel vriendelijk ben en ik moet 3/4 rond dan geef ik bij 2/4 al aan dat ik op de rotonde blijf door mijn knipperlicht naar links aan te zetten.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Robbiej het volgende:
Je moet toch als je een rotonde nadert en je wilt rechtdoor. eerst links aangeven en dan halverwege rechts?
Dat links aangeven niet per se.. maar je moet wel rechts aangeven voordat je m verlaat..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Robbiej het volgende:
Dat is idd wat er aangeleerd word om duidelijkheid te verschaffen maar officieel hoeft het niet. Je blijft namelijk op de rotonde en op de rotonde zelf is erop blijven gelijk aan rechtdoor gaan. Pas als je eraf gaat geef je richting aan naar rechts.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat links aangeven niet per se.. maar je moet wel rechts aangeven voordat je m verlaat..
@zeurbeurs: bij 3/4 heb ik geleerd om voordat ik rotonde oprijd al pinker naar links aan te zetten..
Nee..het is irritant als mensen van een rotonde AFGAAN en geen richting aangeven, zolang ik geen richting aangeef ga met de rotonde mee en kan je dus niet erop.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:13 schreef Sylvana het volgende:
ik geef ook altijd voor ik de rotonde opga al linker knipperlicht aan als ik 3/4 rond wil en dan rechterknipperlicht als ik eraf wil. En het is idd erg irritant als mensen geen richting aan geven op een rotonde
Volgens mij bedoelde ze dat ookquote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee..het is irritant als mensen van een rotonde AFGAAN en geen richting aangeven, zolang ik geen richting aangeef ga met de rotonde mee en kan je dus niet erop.
Das ook erg irritant jaquote:Op zondag 23 juli 2006 18:17 schreef Shirley het volgende:
Ik vind het heel erg irritant als mensen geen richting aangeven! Vooral bij wisseling van rijbaan
weet nog absoluut niet eigenlijk, als ie er maar goed uitziet en netjes rijdt vind ik het helemaal goed.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Robbiej het volgende:
Wat voor auto gaan jullie aanschaffen als je 1e auto?
Ik heb mn zinnen gezet op een Honda Civic Coupé (ik vind ze zo ontiegelijk mooi. geniale auto gewoon en ook niet té snel om mee te beginnen)
Klikje (even de lelijke velgen wegdenken)
Ik ben druk zoekende en het is nog best moeilijk. Ik ben nogal veeleisend, en wil een leuk klein sportief wagentje waar ik een aantal jaar mee vooruit kan. Niet te oud, max. 190.000 km stand, lange APK, en niet duurder dan 2000 euro.Oh, en stuurbekrachtiging vind ik ook best belangrijk. Het liefst zwart of een andere donkere kleur, en zeker geen rood of wit! Ik kijk nu veel naar Seat Ibiza, VW Golf, Renault Clio en Peugeotjes... Gisteren bij een garage geweest, daar stond een mooie Fiat Punto, zeer netjes...maar toch net te duur.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Robbiej het volgende:
Ik heb mn zinnen gezet op een Honda Civic Coupé (ik vind ze zo ontiegelijk mooi. geniale auto gewoon en ook niet té snel om mee te beginnen)
Zo snel alweerquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
Nog euh.. een dikke 10 uurtjes en dan moet ik op
Johquote:Op zondag 23 juli 2006 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Tnx..Yup.. En asl ik nu weer zou zakken (wat ik niet van plan ben) kan ik 3 augustus weer...
veel succesquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ga slapen danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ben dus weer gezakt.. Eerste keer reed ik te hard.. Nu te traag en zag ik een fietser niet door weerspiegeling van de zon in een andere autoruit..
Eigenlijk zou ik heel, heel graag een VW New Beetle willen. Maar die zijn echt veel te duur als eerste auto. Wat meer bereikbaar misschien is een Kia Picanto, of iets dergelijks.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef Robbiej het volgende:
balen zegquote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ben dus weer gezakt.. Eerste keer reed ik te hard.. Nu te traag en zag ik een fietser niet door weerspiegeling van de zon in een andere autoruit..
gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef DonSauza het volgende:
Vandaag, in de eerste keer theorie examen gehaald!!had 47 goed.
![]()
Tja it's all about the money he.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
Maandagmorgen, 35ste rijles, 36e misschien. Tel kwijt. Godsamme 8 uur opstaan, want ik moet zo dadelijk weer rondtoeren door Enschede, of all places. Binnenspiegel, buitenspiegel, linkerschouder en niet vergeten richting aan te geven. Zone 30, hier mag je 50, pas op, te snel, hier mag je weer dertig. Je wordt voor bijreden aan alle kanten want iedereen behalve jij rijdt gewoon 50. Ook de rijstructeur ook als ie niet naast je zit, want we rijden wel lekker door he. Bochtje achteruit, te langzaam, te snel. Hellingproef. Niet te snel laten opkomen, want dan slaat ie af. Ik weet het. Ik weet het wel. IK WEET HET ALLEMAAL!
U hoort het. Ik heb gehad met het geles, s'ochtends, s'middags, s'avonds. He-le-maal gehad. Ik wil dat rijbewijs niet vandaag, ik wil het gisteren. Gimme it.
Het is niet het geld, maar het feit dat het allemaal zo lang duurt en dat je op een gegeven moment wel weet hoe je een auto over de weg moet jagen.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:37 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Tja it's all about the money he.
kut hoor..
Mja maar het is ook vaak om het geld. hoe meer lessen hoe meer geld he. en hoe meer examens hoe meer geld..quote:Op maandag 24 juli 2006 20:45 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Het is niet het geld, maar het feit dat het allemaal zo lang duurt en dat je op een gegeven moment wel weet hoe je een auto over de weg moet jagen.
Zo herkenbaar. En ik heb donderdag me 11de les. Ik zou gek worden na 35 denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
Maandagmorgen, 35ste rijles, 36e misschien. Tel kwijt. Godsamme 8 uur opstaan, want ik moet zo dadelijk weer rondtoeren door Enschede, of all places. Binnenspiegel, buitenspiegel, linkerschouder en niet vergeten richting aan te geven. Zone 30, hier mag je 50, pas op, te snel, hier mag je weer dertig. Je wordt voor bijreden aan alle kanten want iedereen behalve jij rijdt gewoon 50. Ook de rijstructeur ook als ie niet naast je zit, want we rijden wel lekker door he. Bochtje achteruit, te langzaam, te snel. Hellingproef. Niet te snel laten opkomen, want dan slaat ie af. Ik weet het. Ik weet het wel. IK WEET HET ALLEMAAL!
U hoort het. Ik heb gehad met het geles, s'ochtends, s'middags, s'avonds. He-le-maal gehad. Ik wil dat rijbewijs niet vandaag, ik wil het gisteren. Gimme it.
en ik heb er al meer dan 50 gehad en 4 keer gezaktquote:Op maandag 24 juli 2006 21:25 schreef aaipod het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. En ik heb donderdag me 11de les. Ik zou gek worden na 35 denk ik![]()
Als ik keek hoeveel mensen er in Lelystad niet slaagden een paar weken terug, toen schrok ik echt. Ik zat op een rij van 5 mensen, 3 van deze haalden het niet. En dit gebeurde ook nog 2 rijen voor me. Hoe het de andere rijen is vergaan weet ik dan niet, was veel te blij dat ik hem wel in handen had.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:01 schreef JapieGijs het volgende:
fuck.. 9 fout 1ste keer theorie..
kwam daar om 10 uur aan.. op de reservelijst voor 13:30 toen gelukkig wel aan de beurt..
maar was geen succesben er wel aardig ziek van want had het nie verwacht eigenlijk..
Ik heb Donderdag 10 augustus om 15:00 theorie in Lelystad (tevens mn woonplaats)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:26 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Als ik keek hoeveel mensen er in Lelystad niet slaagden een paar weken terug, toen schrok ik echt. Ik zat op een rij van 5 mensen, 3 van deze haalden het niet. En dit gebeurde ook nog 2 rijen voor me. Hoe het de andere rijen is vergaan weet ik dan niet, was veel te blij dat ik hem wel in handen had.
(en die vrouw nog zeggen dat het de makkelijkste was die ze op had gestart, jaja)
dat vond ik wel ja, maar nog moet je het niet onderschatten, want er zakken echt superveel mensen voor hun theoriequote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:46 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik heb Donderdag 10 augustus om 15:00 theorie in Lelystad (tevens mn woonplaats)
ga echt goed leren. heb ook al een theoriecursus gehad! (klopt het dat die CBR examens makkelijker zijn dan zo'n proefexamen?)
Das niet alleen in Lelystad zo hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef Robbiej het volgende:
Ja maar hier in Lelystad is de mentaliteit (was ook bij mn certificaat zo) dat mensen eerst 3x niet leren en dan pas denken.. hmm toch maar eens leren dan.
vinden ze stoer ofzo..
En de theorie gehaaldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Nesto het volgende:
25 juli heb ik theorie examen, 21 augustus heb ik de TTT en 4 september heb ik het praktijkexamen
Wow, dat duurt nog wel ffquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:57 schreef rena het volgende:
Vandaag mijn voorlopig laatste les gehad, wegens mijn en zijn vakantie rijd ik 5 septemberpas weer
![]()
Nou ja, als ik terug kom is het nog maar 2 weekjes waarvan ik de ene ga werken, dan kan ik die andere week ook nog wel even afwachten. Maar misschien bel ik nog wel voor een lesje ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow, dat duurt nog wel ffMaar regelt hij zelf dan geen vervanger als hij op vakantie is? Deed ie van mij gelukkig wel
faithy en bazziek geloof ik sowiesoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Knuffelslet het volgende:
nog meer mensen hier die motorrijden?
het beste kun je bij mensen die je kent rondvragen waar zij gelest hebben en wat zij van hun rijschool vondenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef corc het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar tips... waar vind je een goede instructeur, en wie is de goedkoopste. Doen jullie daar ook aan in dit topic? Is er een site voor? Ik woon in Den Haag...
Ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Knuffelslet het volgende:
bezig met mn motorrijbewijs
27ste mag ik op voor mn AVB![]()
ben ontzettend benieuwd en toch stiekem wel een beetje zenuwachtig...
nog meer mensen hier die motorrijden?
METRO!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef corc het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar tips... waar vind je een goede instructeur, en wie is de goedkoopste. Doen jullie daar ook aan in dit topic? Is er een site voor? Ik woon in Den Haag...
Ik heb zeer goede ervaring met de Kleijnen op de hofzichtlaan, ik ben de eerste keer geslaagd en betaalde 37 euro per lesuur (enkel uur).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef corc het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
Ow minderquote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en ik heb er al meer dan 50 gehad en 4 keer gezakt
* Sylvana helemaal crazy is
veel succes en 3 keer is scheepsrechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Setambre het volgende:
Arg morgen om 2 uur moet ik weer afrijden (3de poging)
Beter haal ik het. Er volgt meer bericht
Zelfvertrouwen uitstralen (is net iets anders dan het hebben) is de key!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:44 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ow minderIk hoop stiekem toch wel dat ik hem de eerste keer haal maar het hangt af van zoveel dingen en met mijn pech zal er wel 1 of ander kind de weg op rennen en vergeten in me spiegel te kijken voordat ik als een gek op de rem ga en zakken
![]()
Ik heb juist altijd mijn asics aan, rijden het fijnste door die dunne zool.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef Maxxieh het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar heb je dikke zolen onder je schoenen?
Ik merk het wel als ik m'n asics aandoe of m'n all stars, mijn asics hebben namelijk een veel dunnere zool. Ik heb dan meer gevoel 'in' de pedaal.
Maar het optrekken zou eigenlijk vanzelf moeten gaan, maar ik laat altijd eerst een beetje de koppeling opkomen, klein beetje gas, koppeling verder op laten komen en gassen maar..
Thanksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veel succes en 3 keer is scheepsrecht![]()
ja dat heb ik nou ook, ik word echt gek als ik t weer nie haal!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Setambre het volgende:
[..]
Thanks
Laten we het hopen dat ik het haal anders word ik gek
Nervovit van Bional. Maar last minute heeft met die geen zin. Minimaai 3 á 4 dagen van te voren met innemen beginnen om je lichaam eraan te laten wennen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef izzypizzy het volgende:
mensen hoe heten die pillen ookalweer tegen de zenuwen...kan je die ook gewoon bij de kruidvat/trekpleister ofzo kopen?? Misschien dat ik last minute toch nog besluit om aan de medicatie te gaan namelijk![]()
hmm nouja als ik zak dan ga ik er de volgende keer zeker aan! thanx anyway!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nervovit van Bional. Maar last minute heeft met die geen zin. Minimaai 3 á 4 dagen van te voren met innemen beginnen om je lichaam eraan te laten wennen.
Werkte bij mij ook goed, ik ben er 7 dagen van tevoren mee begonnen, eerste 3 dagen 3x1 keer en laatste 4 dagen 3x2 keerquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hmm nouja als ik zak dan ga ik er de volgende keer zeker aan! thanx anyway!!![]()
Dit is echt de reden waarom ik nog kom in dit topicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd mijn asics aan, rijden het fijnste door die dunne zool.
Maar ik ben soms ook bang dat de auto uitvalt als ik iets te snel wil doen, dat zal mijn probleem wel zijn (heel irritant trouwens), m'n rij-instructeur zei me ook dat ik wat zelfverzekerder moest rijden, maar hoe leer je je dat aan?![]()
ik wordt ook zo zenuwachtig op het moment eigenlijk dat ik bij het cbr aankomquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:02 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb bij de dokter pronanolol (zoiets) op recept gekregen, dat werkte echt heel goed. Bij mijn volgende examen ga ik ze ook zeker weer bestellen. Het is niet verradelijk om voor een examen die pillen te slikken. Ik weet dat ik straks kan rijden, het is gewoon het feit dat het afrijden, het in 20 minuten aan een wildvreemde laten zien wat je waard bent, mij ontzettend bizar veel stress bezorgd. Zodra ik mijn rose papiertje heb is het allemaal anders. Nu maar hopen dat ik volgende keer weer een leuke/normale examinator heb.
Die nervovit pillen daar werd ik trouwens ontzettend down van, heel raar.
En heb je nog een bom op het Leidse CBR moeten gooien??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Setambre het volgende:
[..]
Thanks
Laten we het hopen dat ik het haal anders word ik gek
hey reageerde net in je fobo, maar je bent dus geslaagd goehooeeed!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:57 schreef Setambre het volgende:
Jaaa! ik ben (eindelijk) geslaagd
Ik moest van het CBR over de snelweg richtig Oegstgeest. Had was kleine foutjes gemaakt, maar over het algemeen ging het goed. Het was tot mijn verbazing gewoon drukjes op de weg. Gelukkig niet zo heel veel fietsers
Het was ook enorm rustig op het CBR stuk of vier mensen die afreden. Kwam gewoon nog een bekende tegen, die net gezakt was...
Yeah ik heb hem eindelijk !
idd lekker boeiend als het volgende keer niet lukt heb ik ook hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey reageerde net in je fobo, maar je bent dus geslaagd goehooeeed!!!![]()
![]()
![]()
nou k ben dus gezakt vandaag.... again![]()
nou maar hopen dat t voor mij 4 x is scheepsrecht is....en anders lekker een BNOR doen![]()
ja ik vind t echt apart maar de vorige keer was ik zoooooooo verdrietig...nu moest ik eerlijk gezegd wel weer ff huilen maar daarna was ik weer gewoon happyquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
idd lekker boeiend als het volgende keer niet lukt heb ik ook hoor![]()
Dat heb ik dus ook volkomen, waar les je ? welke omgevingquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Maar idd nu kijk ik gewoon uit naar die BNOR...Ik weet gewoon dat ik kan rijden maar zodra er een examinator naast me zit begin ik rare dingen te doen door de zenuwen enzow![]()
Ik rij in Rotterdam, vanaf t CBR in noord...jij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook volkomen, waar les je ? welke omgeving
Ik rij in Rotterdam Lombardijen enzo.. Ik rij daar ook af. Wie had je ? ik kor nog wat een vrouwquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik rij in Rotterdam, vanaf t CBR in noord...jij?
Hoeveel keer ben jij al gezakt dan? Voor mij was dit dus de 3e keer...m'n rij-instructeur was echt boos omdat ik bij hem gewoon goed rijd...hij had echt zoiets van: wat doe je!?![]()
![]()
wat bedoelde je met die zin over die vrouw?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik rij in Rotterdam Lombardijen enzo.. Ik rij daar ook af. Wie had je ? ik kor nog wat een vrouw
Was 2 weken terug me 3e keer
zo heette die vrouw. Maar ik ben der naam even kwijt, ze was normaal alleen bij jouw in Noord actief. Maar kan der naam wel even opzoeken. Ik heb haar nu 2x achter elkaar gehad, 2x gezakt dus. Dat was de laatste keer ook niet leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:20 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
wat bedoelde je met die zin over die vrouw?![]()
Ik had een man die pleune ofzo heette, beetje ouwe vent en hij was heel erg loshandig, meteen remmen en aan mn stuur zitten als ik kleine foutjes maken (ik ging bv voorsorteren op de verkeerde rijstrook) daarmee maakte ie me echt zenuwachtig....ik had echt t idee na 1 min in t examen te zitten van, laat me ajb terug gaan ik ben toch al gezakt!!![]()
achteraf zei ik er wat van dat ie wel erg snel aan mn stuur rukte en dat ik daardoor d8 dat ik toch al gezakt was, zegt ie ja dat hoeft helemaal niet en als je 1 klein foutje maakt is t niet erg dus dan weet je dat de volgende keer....Maarja je maakt me er wel fucking zenuwachtig mee dude![]()
zo wel bizar dat je 2 x dezelfde kreeg zeg!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo heette die vrouw. Maar ik ben der naam even kwijt, ze was normaal alleen bij jouw in Noord actief. Maar kan der naam wel even opzoeken. Ik heb haar nu 2x achter elkaar gehad, 2x gezakt dus. Dat was de laatste keer ook niet leuk
Overal is hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zo wel bizar dat je 2 x dezelfde kreeg zeg!!Maarja zijn er ook veel op vakantie nu geloof ik...Ik hoorde vandaag wel over 1 vrouw dat ze wel lief is die heet Monster van dr achternaam...Maar die van jou komt me niet bekend voor iig
![]()
Ik vraag me altijd af of afrijden op zuid niet moeilijker of juist makkelijker is...in Noord gaan ze altijd naar overschie met veel kruispunten, ik HAAT het echt daar!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaah arggghhh whahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:26 schreef lipje het volgende:
baumanlaan?
bedoel je die mega korte invoegstrook?? En rijden ze soms helemaal tot plaswijk met een examen??quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
whehehe kleinpolderplein beneden het verkeersplein nemenOf langs het plaswijkpark met dat dubbele fietspad aan de overkant.
Praat ik als een meisjequote:Op woensdag 26 juli 2006 18:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
bedoel je die mega korte invoegstrook?? En rijden ze soms helemaal tot plaswijk met een examen??Welk fietspad is dat dan??
Damn ik weet ook nie veel en dat na 70 lessen ofzo
![]()
![]()
![]()
btw. JorienvdHerik....dacht altijd dat je een meisje wasMaar zie nu pas in je fobo dat je een dude bent
![]()
hehe nee ik dacht dat Jorien een meisjesnaam was, dus ging ik er vanuit dat je gewoon zo heette...maar in je fobo staat dus dat je Marcel heetquote:
ja jouw fotos zijn leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hehe nee ik dacht dat Jorien een meisjesnaam was, dus ging ik er vanuit dat je gewoon zo heette...maar in je fobo staat dus dat je Marcel heet![]()
hahhaha thanx!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja jouw fotos zijn leuk![]()
Wanneer ga je weer lessen ?
DO 3 , VR 4 augustus weer lessen en dan al snel afrijdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahhaha thanx!![]()
nou ik moet nog ff mn rij-instructeur bellen maar ik denk nie zo veel meer, aangezien ik bij hem gewoon goed rijd...Misschien volgende week weer een uurtje, jij?
alvast suc6!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:42 schreef Geerd het volgende:
10 augustus afrijden motor
Ja ik ga 12 aug en vacance maar mn rij-instructeur zou proberen iemand te verplaatsen zodat ik voor mn vakantie nog een x kan proberen af te rijden...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
DO 3 , VR 4 augustus weer lessen en dan al snel afrijden
ik zeg het ook niet meer nee, me ouders weten het welquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik ga 12 aug en vacance maar mn rij-instructeur zou proberen iemand te verplaatsen zodat ik voor mn vakantie nog een x kan proberen af te rijden...
maar jij zegt dus ook niet meer wanneer je op moet? Ik had het dit x op t laatste moment verklapt aan een paar mensen maar nu ga ik t weer proberen voor me te houden![]()
okee suc6 alvastquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zeg het ook niet meer nee, me ouders weten het wel
wat is je msn danquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:03 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
okee suc6 alvastWe moeten maar stoppen he met die slowchat want anders gaat dit topic helemaal zo snel
Ik hoopte ooit in topic 60 m'n rijbewijs binnen te hebben
![]()
tefoonnummer manquote:
Haha ik reageerde ook net in je Fobo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey reageerde net in je fobo, maar je bent dus geslaagd goehooeeed!!!![]()
![]()
![]()
nou maar hopen dat t voor mij 4 x is scheepsrecht is....en anders lekker een BNOR doen![]()
ja ik zag tquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:10 schreef Setambre het volgende:
[..]
Haha ik reageerde ook net in je Fobo...
Zonde, ik herken het volkomen, zodra er een examinator naast je komt zitten maak je meteen domme / rare foutjes.
Ik was ook niet echt blij toen ik hem had. Ik had zoiets van eindelijk pas na drie keer het pas gehaald. Ik had meneer van der Maden. Mijn instructeur zei dat hij soms lastig kan zijn, maar gelukkig viel het mee...
Volgende keer haal je het.![]()
open je fobo maar voor me hehequote:
hoe moet datquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja ik zag tmaar ik hoop t dat ik t haal ja volgende keer...we zien t wel weer
![]()
[..]
open je fobo maar voor me hehe![]()
Je gaat 3 strepen verder staan, zodat die streep in het midden staat van je raam, dan zet je hem in z'n achteruit en zodra je beweegt draai je vol je stuur naar rechts. Werkt perfect bij mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
Pff.. Kan iemand eens vertellen hoe ie achteruit moet vak parkeren?
Trouwens.. mn instructeru is ook een drol he.. Komt ie vlak voor mn 2e praktijk aanzetten.. Jah er is eigenlijk nog een bijzondere verrichting.. Vooruitvakparkeren..
Ben je gezakt?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef gurlie het volgende:
Ik heb mijn eerste keer gezakt sinds vandaag binnen.
Jep, eerste keer op na 46 (!!) lessen terwijl mijn instructeur zei dat ik bovengemiddeld goed dingen oppik, dus wat dat was weet ik niet. Maar ik vind mijn instructeur erg demotiverend dus ga het 30 augustus bij een andere rijschool proberen, twee weken later mag ik op examen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:29 schreef Setambre het volgende:
[..]
Ben je gezakt?
Oww crap. Volgende keer haal je hem wel.
Of in 3x zoals mij
ik heb ook 2 keer dezelfde examinator gehad hoor, gebeurd wel vakerquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zo wel bizar dat je 2 x dezelfde kreeg zeg!!![]()
balen zegquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
balen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef gurlie het volgende:
Ik heb mijn eerste keer gezakt sinds vandaag binnen.
Whehe...nee, dat nog niet. Maar zoveel ka ik nog niet rijden, nu afhankelijk van de grote bak van vriendje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb ook niks genomen, en slaagde
En Shirley heb je al mensen aangereden in Rotterdam?
oeh, das spannend een eigen autoquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe...nee, dat nog niet. Maar zoveel ka ik nog niet rijden, nu afhankelijk van de grote bak van vriendje.En dat is niks voor mij. Ik wil m'n eigen wagen! Vrijdag ga ik bij een garage kijken, hopen dat ik wat leuks zie
Noord is idd kut om af te rijden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zo wel bizar dat je 2 x dezelfde kreeg zeg!!Maarja zijn er ook veel op vakantie nu geloof ik...Ik hoorde vandaag wel over 1 vrouw dat ze wel lief is die heet Monster van dr achternaam...Maar die van jou komt me niet bekend voor iig
![]()
Ik vraag me altijd af of afrijden op zuid niet moeilijker of juist makkelijker is...in Noord gaan ze altijd naar overschie met veel kruispunten, ik HAAT het echt daar!!
Ja meerdere, maar ik vind een Seat Ibiza wel erg leuk. Mooie velgjes eronder, donkere kleur, lekker kontje..quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oeh, das spannend een eigen autoAl een merk auto op het oog?
En toen slaagde je? Maar goed, je verhaal stelt weinig voor, ik heb al tig ergere dingen gelezen hier en zelf ook meegemaakt met examinator, dus niet te snel een grote mond opzetten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:39 schreef Zeurberus het volgende:
Jullie moeten niet klagen met jullie examinatoren!
Eerste keer kreeg ik dus de vraag of ik mijn rij-instructrice achterin wilde hebben ja of nee. Ik dus volmondig ja gezegd, bleek dat er een soort kwaliteits controle was vanuit het CBR waardoor er dus iemand meerijd (op de plaats van je rij instructeur) die kijkt of de examinator zijn werk wel goed doet.
Goedemorgen meneer stress! wilt u misschien een kopje koffie voordat we beginnen met de afslachting?
Het ergste was nog de afloop, de lul die achterin zat (dus die pik die de kwaliteitscontrole deed) die vertelde mij even (na kort overleg) dat ik gezakt was.
Nee lul, jij bent wel de laatste van wie ik dat wil horen, je zat achterin een beetje naar de voorbijgaande bomen te staren!
Toen ik voor de tweede keer opmoest kreeg ik van te voren te horen dat mijn examinator meneer Crisis heette. Het schijnt dus ook dat nagenoeg iedereen die hem kent hem vraagt waarom hij in godsnaam voor DIE baan heeft gekozen.
Tijdens het examen zelf bleek dat hij ziek was en ik kreeg een ander met een normale achternaam
Enig idee wat voor een gevoel er door je heen gaat als je de naam Crisis hoort?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
En toen slaagde je? Maar goed, je verhaal stelt weinig voor, ik heb al tig ergere dingen gelezen hier en zelf ook meegemaakt met examinator, dus niet te snel een grote mond opzetten.
Ik ben blij dat je het met mij eens bentquote:
Was het eens met Shirleyquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:54 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met mij eens bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |