Wow, dat duurt nog wel ffquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:57 schreef rena het volgende:
Vandaag mijn voorlopig laatste les gehad, wegens mijn en zijn vakantie rijd ik 5 septemberpas weer
![]()
Nou ja, als ik terug kom is het nog maar 2 weekjes waarvan ik de ene ga werken, dan kan ik die andere week ook nog wel even afwachten. Maar misschien bel ik nog wel voor een lesje ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow, dat duurt nog wel ffMaar regelt hij zelf dan geen vervanger als hij op vakantie is? Deed ie van mij gelukkig wel
faithy en bazziek geloof ik sowiesoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Knuffelslet het volgende:
nog meer mensen hier die motorrijden?
het beste kun je bij mensen die je kent rondvragen waar zij gelest hebben en wat zij van hun rijschool vondenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef corc het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar tips... waar vind je een goede instructeur, en wie is de goedkoopste. Doen jullie daar ook aan in dit topic? Is er een site voor? Ik woon in Den Haag...
Ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Knuffelslet het volgende:
bezig met mn motorrijbewijs
27ste mag ik op voor mn AVB![]()
ben ontzettend benieuwd en toch stiekem wel een beetje zenuwachtig...
nog meer mensen hier die motorrijden?
METRO!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef corc het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar tips... waar vind je een goede instructeur, en wie is de goedkoopste. Doen jullie daar ook aan in dit topic? Is er een site voor? Ik woon in Den Haag...
Ik heb zeer goede ervaring met de Kleijnen op de hofzichtlaan, ik ben de eerste keer geslaagd en betaalde 37 euro per lesuur (enkel uur).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef corc het volgende:
Gefeliciteerd!quote:
Ow minderquote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en ik heb er al meer dan 50 gehad en 4 keer gezakt
* Sylvana helemaal crazy is
veel succes en 3 keer is scheepsrechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Setambre het volgende:
Arg morgen om 2 uur moet ik weer afrijden (3de poging)
Beter haal ik het. Er volgt meer bericht
Zelfvertrouwen uitstralen (is net iets anders dan het hebben) is de key!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:44 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ow minderIk hoop stiekem toch wel dat ik hem de eerste keer haal maar het hangt af van zoveel dingen en met mijn pech zal er wel 1 of ander kind de weg op rennen en vergeten in me spiegel te kijken voordat ik als een gek op de rem ga en zakken
![]()
Ik heb juist altijd mijn asics aan, rijden het fijnste door die dunne zool.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef Maxxieh het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar heb je dikke zolen onder je schoenen?
Ik merk het wel als ik m'n asics aandoe of m'n all stars, mijn asics hebben namelijk een veel dunnere zool. Ik heb dan meer gevoel 'in' de pedaal.
Maar het optrekken zou eigenlijk vanzelf moeten gaan, maar ik laat altijd eerst een beetje de koppeling opkomen, klein beetje gas, koppeling verder op laten komen en gassen maar..
Thanksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veel succes en 3 keer is scheepsrecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |