Pasfotoquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:28 schreef DonSauza het volgende:
Maandag moet ik voor Theorie.
Ik heb al een uitreksel van het bevolkingsregister en ook mijn id + geld gaat mee.
Wat moet ik nog meer meenemen?
mijn instructeur heeft mij ingeschreven en toen heb ik geen nummer gekregen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:38 schreef Zeurberus het volgende:
Het is ook wel handig om je nummer ergens op te schrijven (als je het telefonisch gedaan hebt) en die mee te nemen.
ah kijk, dan zit het wel goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef DonSauza het volgende:
[..]
mijn instructeur heeft mij ingeschreven en toen heb ik geen nummer gekregen.
congratzquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:56 schreef J3r03n het volgende:
hehe en ook ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald in utrecht.. vol rijbewijs, dus niet zon 25kw ding
Nee ook niet, ik betaal ter plaatsequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ah kijk, dan zit het wel goed
Heb je dat papiertje van cbr wel gekregen? Waar je al je gegevens moet invullen?
Het was namelijk zo bij mij dat ik mijn rij instructrice moest betalen en zij regelde de rest. Ik kreeg dat formulier wat je moest invullen (alleen datum en handtekening open laten geloof ik) en ik kon zo doorlopenEven melden bij de balie, dat ding afgegeven (met id-kaart) en ik kreeg een plaats aangewezen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
Iemand ervaring met de rijbewijsconcurrent?
Er staat onderaan op de examenkaart ook een vakje voor een stempel van je rijschool. maar ik heb er geen stempel op. tis gewoon een hele lege kaart. maakt dat niks uit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ah kijk, dan zit het wel goed
Heb je dat papiertje van cbr wel gekregen? Waar je al je gegevens moet invullen?
Het was namelijk zo bij mij dat ik mijn rij instructrice moest betalen en zij regelde de rest. Ik kreeg dat formulier wat je moest invullen (alleen datum en handtekening open laten geloof ik) en ik kon zo doorlopenEven melden bij de balie, dat ding afgegeven (met id-kaart) en ik kreeg een plaats aangewezen.
Nee, had ik ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Er staat onderaan op de examenkaart ook een vakje voor een stempel van je rijschool. maar ik heb er geen stempel op. tis gewoon een hele lege kaart. maakt dat niks uit?
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Robbiej het volgende:
en dan gewoon zeggen ik kom van die en die rijschool en dan kan je doorlopen na inlevering van je examenkaart en pasfoto?
Ja, ik. Ik vind dat ik er goed les heb gekregen, betaalde 33 euro per les van 60 min. Maar examens waren wel best prijzig. Je kan pakketten en losse lessen nemen, maar dat staat allemaal op de site.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
jdd jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:01 schreef Robbiej het volgende:
en dan gewoon zeggen ik kom van die en die rijschool en dan kan je doorlopen na inlevering van je examenkaart en pasfoto?
doen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:19 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
congratz![]()
Ooit ga ik daar ook nog eens aan beginnen
Veel succes met je TTTquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:47 schreef aaipod het volgende:
Woei ik ben dus ook bezig met me rijbewijs. Heb vandaag me tussentijdse toets. Rijles net gehad en ging echt super
WTFquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef aaipod het volgende:
Ik rij bij de rijbewijsconcurrent. Zou het niemand aanraden.. Het is misschien wat goedkoper maar hoor zoveel slechte verhalen erover en mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te best. Gisteren moest ik ingrijpen toen me instructeur reed omdat hij bijna 2 voetgangers aanreed. "oeps die zag ik niet" was zijn reactieEn zo zijn er nog heel veel dingen gebeurd.
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:44 schreef Faithy het volgende:
OKTOBER?
tering..
als ik slaag volgende week kan ik half augustus al AVD doen
ehmquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al 3 eeuwen de tijd gehad om het aan te vragen he
Zit je toch nog eerder op de motor dan ik
![]()
Ah relaxed, mijne niet dus dat hebben we gewoon aan moeten vragen afgelopen maandagquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef Faithy het volgende:
[..]
ehm
ik heb nog niets aangevraagd....
maar mijn rijschool heeft gewoon genoeg examendata
gefeliciteerd met je vrijsetlling en iedereen krijgt bij zijn TTT te horen dat ie op zijn kijkgedrag moet letten, gaat vast goedkomen met je examenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef aaipod het volgende:
Jeej ben goed door de tussentijdse toets gekomen. Heb vrijstelling voor speciale verrichtingen op me examen. Moet nog wel ff werken aan mijn kijkgedrag maar heb over 2 week pas examen dus gaat goedkomen hoop ik
7 fouten op een proefexamen met 25 vragenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:09 schreef Faithy het volgende:
lerenoefenen
heb m eergisteren gehaald (theorie) en 't was geen eitjelastiger dan dat voor de auto
Ik denk dat het wel erg verschilt ook hoor. Want bij de Rijbewijsconcurrent zijn het allemaal rij instructeurs die voor zichzelf rijden, maar de officiele dingen worden door de school zelf geregeld. Dus om het niemand aan te raden, is wel erg overdreven vind ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef aaipod het volgende:
Ik rij bij de rijbewijsconcurrent. Zou het niemand aanraden.. Het is misschien wat goedkoper maar hoor zoveel slechte verhalen erover en mijn eigen ervaringen zijn ook niet al te best. Gisteren moest ik ingrijpen toen me instructeur reed omdat hij bijna 2 voetgangers aanreed. "oeps die zag ik niet" was zijn reactieEn zo zijn er nog heel veel dingen gebeurd.
![]()
ik heb nu 10 lessen gehad trouwens![]()
Nee, sorry.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Gesloten het volgende:
Hm ok daar heb je wel gelijk in maar toch.. Op de website staat niet bijster veel informatie en de enige keuze die je kan maken is qua auto.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel erg verschilt ook hoor. Want bij de Rijbewijsconcurrent zijn het allemaal rij instructeurs die voor zichzelf rijden, maar de officiele dingen worden door de school zelf geregeld. Dus om het niemand aan te raden, is wel erg overdreven vind ik.
Ach, alles beter dan All-In-Solo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hm ok daar heb je wel gelijk in maar toch.. Op de website staat niet bijster veel informatie en de enige keuze die je kan maken is qua auto.
Hoezo ? vertel eensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan All-In-Solo.Dát zijn pas naaiers!
die examens ken ik uit mn hoofd inmiddelsquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
7 fouten op een proefexamen met 25 vragen
Al zitten er echt vragen tussen die subjectief als de pest zijn, vooral die met stoplichten
http://examencentrum.nl/motor/proefexamen/index.php
Die zin zal je snel vergaan als je bezig bent en er lijkt geen einde aan te komen. Maar success en veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Robbiej het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n zin in? ik ga woensdag op vakantie en als ik terugkom dan nog 2 dagen en dan kan ik beginnen!!!![]()
![]()
Mmmm int begin wel ja;quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:06 schreef Robbiej het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n zin in? ik ga woensdag op vakantie en als ik terugkom dan nog 2 dagen en dan kan ik beginnen!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |