Ik rij in Rotterdam, vanaf t CBR in noord...jij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook volkomen, waar les je ? welke omgeving
Ik rij in Rotterdam Lombardijen enzo.. Ik rij daar ook af. Wie had je ? ik kor nog wat een vrouwquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik rij in Rotterdam, vanaf t CBR in noord...jij?
Hoeveel keer ben jij al gezakt dan? Voor mij was dit dus de 3e keer...m'n rij-instructeur was echt boos omdat ik bij hem gewoon goed rijd...hij had echt zoiets van: wat doe je!?![]()
![]()
wat bedoelde je met die zin over die vrouw?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik rij in Rotterdam Lombardijen enzo.. Ik rij daar ook af. Wie had je ? ik kor nog wat een vrouw
Was 2 weken terug me 3e keer
zo heette die vrouw. Maar ik ben der naam even kwijt, ze was normaal alleen bij jouw in Noord actief. Maar kan der naam wel even opzoeken. Ik heb haar nu 2x achter elkaar gehad, 2x gezakt dus. Dat was de laatste keer ook niet leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:20 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
wat bedoelde je met die zin over die vrouw?![]()
Ik had een man die pleune ofzo heette, beetje ouwe vent en hij was heel erg loshandig, meteen remmen en aan mn stuur zitten als ik kleine foutjes maken (ik ging bv voorsorteren op de verkeerde rijstrook) daarmee maakte ie me echt zenuwachtig....ik had echt t idee na 1 min in t examen te zitten van, laat me ajb terug gaan ik ben toch al gezakt!!![]()
achteraf zei ik er wat van dat ie wel erg snel aan mn stuur rukte en dat ik daardoor d8 dat ik toch al gezakt was, zegt ie ja dat hoeft helemaal niet en als je 1 klein foutje maakt is t niet erg dus dan weet je dat de volgende keer....Maarja je maakt me er wel fucking zenuwachtig mee dude![]()
zo wel bizar dat je 2 x dezelfde kreeg zeg!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo heette die vrouw. Maar ik ben der naam even kwijt, ze was normaal alleen bij jouw in Noord actief. Maar kan der naam wel even opzoeken. Ik heb haar nu 2x achter elkaar gehad, 2x gezakt dus. Dat was de laatste keer ook niet leuk
Overal is hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zo wel bizar dat je 2 x dezelfde kreeg zeg!!Maarja zijn er ook veel op vakantie nu geloof ik...Ik hoorde vandaag wel over 1 vrouw dat ze wel lief is die heet Monster van dr achternaam...Maar die van jou komt me niet bekend voor iig
![]()
Ik vraag me altijd af of afrijden op zuid niet moeilijker of juist makkelijker is...in Noord gaan ze altijd naar overschie met veel kruispunten, ik HAAT het echt daar!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaah arggghhh whahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:26 schreef lipje het volgende:
baumanlaan?
bedoel je die mega korte invoegstrook?? En rijden ze soms helemaal tot plaswijk met een examen??quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
whehehe kleinpolderplein beneden het verkeersplein nemenOf langs het plaswijkpark met dat dubbele fietspad aan de overkant.
Praat ik als een meisjequote:Op woensdag 26 juli 2006 18:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
bedoel je die mega korte invoegstrook?? En rijden ze soms helemaal tot plaswijk met een examen??Welk fietspad is dat dan??
Damn ik weet ook nie veel en dat na 70 lessen ofzo
![]()
![]()
![]()
btw. JorienvdHerik....dacht altijd dat je een meisje wasMaar zie nu pas in je fobo dat je een dude bent
![]()
hehe nee ik dacht dat Jorien een meisjesnaam was, dus ging ik er vanuit dat je gewoon zo heette...maar in je fobo staat dus dat je Marcel heetquote:
ja jouw fotos zijn leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hehe nee ik dacht dat Jorien een meisjesnaam was, dus ging ik er vanuit dat je gewoon zo heette...maar in je fobo staat dus dat je Marcel heet![]()
hahhaha thanx!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja jouw fotos zijn leuk![]()
Wanneer ga je weer lessen ?
DO 3 , VR 4 augustus weer lessen en dan al snel afrijdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:50 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahhaha thanx!![]()
nou ik moet nog ff mn rij-instructeur bellen maar ik denk nie zo veel meer, aangezien ik bij hem gewoon goed rijd...Misschien volgende week weer een uurtje, jij?
alvast suc6!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:42 schreef Geerd het volgende:
10 augustus afrijden motor
Ja ik ga 12 aug en vacance maar mn rij-instructeur zou proberen iemand te verplaatsen zodat ik voor mn vakantie nog een x kan proberen af te rijden...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
DO 3 , VR 4 augustus weer lessen en dan al snel afrijden
ik zeg het ook niet meer nee, me ouders weten het welquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik ga 12 aug en vacance maar mn rij-instructeur zou proberen iemand te verplaatsen zodat ik voor mn vakantie nog een x kan proberen af te rijden...
maar jij zegt dus ook niet meer wanneer je op moet? Ik had het dit x op t laatste moment verklapt aan een paar mensen maar nu ga ik t weer proberen voor me te houden![]()
okee suc6 alvastquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zeg het ook niet meer nee, me ouders weten het wel
wat is je msn danquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:03 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
okee suc6 alvastWe moeten maar stoppen he met die slowchat want anders gaat dit topic helemaal zo snel
Ik hoopte ooit in topic 60 m'n rijbewijs binnen te hebben
![]()
tefoonnummer manquote:
Haha ik reageerde ook net in je Fobo...quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey reageerde net in je fobo, maar je bent dus geslaagd goehooeeed!!!![]()
![]()
![]()
nou k ben dus gezakt vandaag.... again![]()
nou maar hopen dat t voor mij 4 x is scheepsrecht is....en anders lekker een BNOR doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |