Hier verder dusquote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef ivetje het volgende:
Ok, dus de 6 komt pas aan bod bij uhm....200 ofzo
Daar ben ik het idd mee eens...opmerking slaat nergens op. Vind het raar dat je lest in een 6-bak overigens...die kom je zowat nooit tegen dus de kans dat je daarin komt te rijden is ook vrij kleinquote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef Robin__ het volgende:
Als je echt zou gaan racen misschien wel ja..
Mooie bak maar die opmerking van 5 bak is voor paupers slaat echt nergens op man
30 doe ik ook in z'n 2 ja...ben heel benieuwd strax in onze eigen auto. Ik rijdt nu in een opel astra, hier thuis hebben we een splinternieuwe clioquote:Op woensdag 20 september 2006 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
9 op 10 auto's is een 5 bak.. Ik leste ook in een 6 bak (golf 4 met 180+ pk, is wat gekieteld) maar ben in een 5 bak (120 pk ofzo) afgereden.. En blij toe dat ik op laatste wat "afgeremd" ben.. Op een gegeven moment ben je dat vermogen gewend en wil je niks anders dan lekker snel optrekken en wegspurten.. Of dat veilig is is een tweede..
Overigens rijd ik nu in een renault clio van 10+ jaar oud.. De 1 is heel kort ik rijd dertig in z'n 3 terwijl ik tijdens rijles 30 makkelijk in z'n 2 deed..
quote:Op woensdag 20 september 2006 19:40 schreef Robbiej het volgende:
Heb nieuw examen aangevraagd. krijg z.s.m een brief thuis met mijn nieuwe examendatum. waarschijnlijk ergens in oktoberhoop niet te lang
Nee man veel te ingewikkeld, ik verneuk de boel maar.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef rena het volgende:
Je kan het toch veranderenEn haal dan gelijk die van mij weg
![]()
Wat ben jij voor modquote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man veel te ingewikkeld, ik verneuk de boel maar.
Dat heeft iemand anders al voor je gedaan....quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man veel te ingewikkeld, ik verneuk de boel maar.
Wie mag ik op mijn bankje vastmaken?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:00 schreef Even het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders al voor je gedaan....![]()
Ik les in een 8-bak. (eigenlijk 16 versnellingen, als je de halfjes meerekent)quote:Op woensdag 20 september 2006 22:34 schreef Sylvana het volgende:
ik les in een 6-bak en bij 100 moet ik in zijn 5 gaan rijden en bij 120 moet ik in zijn 6 gaan rijden
kan me voorstellen dat dat ingewikkeld rijden is ja, nog maar ff goed oefenen voor je examen en dan gaat het je gewoon lukken, succesquote:Op donderdag 21 september 2006 00:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik les in een 8-bak. (eigenlijk 16 versnellingen, als je de halfjes meerekent)
Afgelopen maandag heb ik 'm uit laten vallen. Stond 'ie in 7 ipv 3 (splitter schakelt pas bij lage snelheden)
Af en toe heb ik nog moeite met het schakelen. Met rotondes en afslaan pak ik af en toe het verkeerde verzet. Vaak moeten ze in 5, maar af en toe ook in 4, sporadisch in 6. Hangt van de grootte van je bocht af.
Ik heb het idee dat ik het nooit leer, en ik heb nog maar 2 uur les voor m'n examen.![]()
* Ridocar toch een beetje zenuwachtig is voor het examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |