Wat houd het precies in dan? kan je er je rijbewijs mee halen of hoe gaat zoiets in zijn werk?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik heb me rijtest van 4 september ook maar ff in de OP gezet, voelt toch wel een beetje als een examenMoet toch laten zien of ik veilig kan autorijden of niet
Nee, het is geen echt examen, dus kan me rijbewijs niet halen. Maar ze gaan onderzoeken hoe ik in het verkeer ben, of ik er wel veilig aan deel kan nemen ( omdat ik dus al 4 keer gezakt ben omdat ik geen inzicht heb/ verkeerde inschattingen maak) En aan de hand van die rijtest gaan ze dus beslissen of ik toch gewoon weer examen kan doen, of dat er verder neurologisch onderzoek nodig isquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat houd het precies in dan? kan je er je rijbewijs mee halen of hoe gaat zoiets in zijn werk?
lekker dagje jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef mirelia het volgende:
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!
Dat zijn er al 2
Hoe laat moest Faithy eigenlijk??
27 Juli : Faithy, Rijswijk - jaaajaaa... uur (AVB - Motor)quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef mirelia het volgende:
Hoe laat moest Faithy eigenlijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |