Yeahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jaaaa en dan in zn 3 veel te veel toeren maken omdat ie dan beter de heuvel op kanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is zo leuk!!
Ikke eerste post!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Yeahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En dan schakel je, en dan hoor je: VROOOOEEEMJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En op de snelweg zet je em in de 6e versnelling (yeah, ik rij in een 6-bakJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en dan kun je in alle rust en comfort naar de radio luisterenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yes, eerste postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat voor een auto trouwens? Ik rij in de meest luxe versie van de Renault Mégane 1.9 diesel 5-deursquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ikke eerste post!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helaas heb ik maar 5 versnellingen, maar dan nog is het zeer relaxtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Lekker cruisenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Wat voor een auto trouwens? Ik rij in de meest luxe versie van de Renault Mégane 1.9 diesel 5-deursom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bakquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:07 schreef Xbox_360 het volgende:
(yeah, ik rij in een 6-bakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, niet echt handig neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Johnns het volgende:
[..]
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(BMW 1-serie)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Johnns het volgende:
[..]
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(BMW 1-serie)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zekers, hij rijdt super lekkerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.relaxede auto, he?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je in een Mégane gaan lessen, daar is het acherin ook superrelaxtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:34 schreef Johnns het volgende:
[..]
zekers, hij rijdt super lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar als je achterin mee moet rijden heb je het toch iets minderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de Renault Espace van mn ouders bevalt ook goed hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:48 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Dan moet je in een Mégane gaan lessen, daar is het acherin ook superrelaxtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb je maar meteen in de OP erbij gezet, vult ook mooi het gat opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef TheRuud het volgende:
Ik heb mijzelf ook maar even in de wiki gezet.
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb je maar meteen in de OP erbij gezet, vult ook mooi het gat opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idem, en ik vind 't best een fijne auto, voor zover je daarvan kan spreken zonder enige andere ervaring.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik dan meteen ook maar gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb me toegevoegt bij aankomende examensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie me nog niet bij de examens staan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:55 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat heb ik dan meteen ook maar gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat komt pas bij het volgende topique.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Ik zie me nog niet bij de examens staan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, oké thnxquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat komt pas bij het volgende topique.
Het had ook 'geslaagden 2007' kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Geslaagden sinds juli 2006?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben verdorie in mei geslaagd, word ik na 'n half jaar al uit de OP gegooid...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop