abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 13:25:56 #251
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45002920
Ik moet (krijg) van mijn ouders op mijn verjaardag mijn eerste les

26 januari

*zeikt*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45002921
Maandag heb ik TTT en het gaat helemaal goed komen aldus me inctructeur, alle speciale verrichtingen heb ik onder de knie laten we het hopen.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_45002964
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef MarcoD het volgende:
Maandag heb ik TTT en het gaat helemaal goed komen aldus me inctructeur, alle speciale verrichtingen heb ik onder de knie laten we het hopen.
mooi dat je je speciale verrichtingen onder de knie hebt, maar daar gaat het helemaal niet om met je examen hoor
pi_45003360
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

mooi dat je je speciale verrichtingen onder de knie hebt, maar daar gaat het helemaal niet om met je examen hoor
Op je TTT wel
En een beetje ervaring opdoen met hoe een examen in zijn werk gaat...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_45003407
TTT is onzin en zonde van het geld

Maar de meeste rijscholen zijn slim en gooien het in de pakketten..
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 13:46:29 #256
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45003573
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef Yankee_One het volgende:
TTT is onzin en zonde van het geld

Maar de meeste rijscholen zijn slim en gooien het in de pakketten..
Ik ga voor een pakket met een Herexamen en een Examen + 10 lessen. Verder krijg ik 10 lessen van mijn ouders. De overige betaal ik zo wel.
pi_45003670
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Op je TTT wel
En een beetje ervaring opdoen met hoe een examen in zijn werk gaat...
ik doelde op dit stukje
quote:
en het gaat helemaal goed komen aldus me inctructeur, alle speciale verrichtingen heb ik onder de knie laten we het hopen.
hieruit maakte ik op dat hij met zijn examen zich dan geen druk hoefde te maken om zijn bijzondere verrichtingen, maar daar gaat het op een examen dus niet over
pi_45007474
En.... geslaagd !!!
Have fun...
pi_45007505
Gefeliciteerd!
pi_45007510
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef Handschoen het volgende:
En.... geslaagd !!!
gefeliciteerd
pi_45008222
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef Handschoen het volgende:
En.... geslaagd !!!
congrats
you and I ain't done Zeke!
pi_45008799
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:49 schreef Sylvana het volgende:

hieruit maakte ik op dat hij met zijn examen zich dan geen druk hoefde te maken om zijn bijzondere verrichtingen, maar daar gaat het op een examen dus niet over
Ja maar dat stukje ging toch over zijn TTT?

Handschoen gefeliciteerd!
'And I called your name,
pi_45010155
Alle geslaagden gefeliciteerd en die TTT is geldverspilling ja, die rijvergunning kost al een vermogen en dan heb ik het nog niet eens over de hoge brandstofprijs, 60 euro voor een volle tank is natuurlijk ook waanzin...
pi_45011241
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Alle geslaagden gefeliciteerd en die TTT is geldverspilling ja, die rijvergunning kost al een vermogen en dan heb ik het nog niet eens over de hoge brandstofprijs, 60 euro voor een volle tank is natuurlijk ook waanzin...
Ik heb het in mijn 1e of 2e rijles besproken met mijn instructeur, en hij had precies hetzelfde idee als ik: als je gewoon een examen doet en je haalt het niet, heb je hetzelfde effect als bij een TTT. Alleen heb je bij een echt examen nog het voordeel dat je ook echt een rijbewijs krijgt als het goed gaat.
En die vrijstelling voor bijzondere verrichtingen is wel zo'n onzin...dat is zo ongeveer het makkelijkste aan het hele examen!

Verder niet echt meer over gehad, dus hij gaat nu gewoon een 'echt' examen aanvragen. Tja, voor die 2 tientjes meer...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_45011921
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef Maravilla het volgende:
Gefeliciteerd!
Proficiat!

Vertel, hoe ging het.
pi_45016880

Succes!
pi_45018088
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:25 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]

Succes!
Gezakt
'And I called your name,
pi_45019086
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Gezakt
Nou...
Stel nou dat je een perfect examenritje doet. Alles gaat goed, je kijkt overal, echt helemaal mooi. En dan, net als je het CBR-terrein wilt oprijden, komt er een gek aan die zin heeft om je te pesten en ineens zijn auto voor die van jou gooit.
Ben je dan gezakt?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Nerd met benen donderdag 4 januari 2007 @ 21:34:19 #269
18073 miss_bleu
pi_45019241
Sow gisteren les 16 gehad en ging erg goed. Heb een aantal lessen gehad was het gewoon echt niet lekker in ging;. Ben ook op het CBR terrein in utrecht geweest en het wel bekende fietspad ook gezien

Zou maandag en dinsdag theorie gaan doen, maar moest vandaag mij paspoort inlevereren voor een visa naar kenia. Dus theorie moet ik helaas 2 weken opschuiven
pi_45019652
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:25 schreef Renesite het volgende:
Ik moet (krijg) van mijn ouders op mijn verjaardag mijn eerste les

26 januari

*zeikt*
Moet?? Het is leuk! Het is geweldig! En dan gaat het regenen en dan word je niet eens nat! Je wilt harder gaan rijden en je hoeft niet eens hard te trappen, je laat je voet wat zakken en vroemmm
pi_45024954
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Moet?? Het is leuk! Het is geweldig! En dan gaat het regenen en dan word je niet eens nat! Je wilt harder gaan rijden en je hoeft niet eens hard te trappen, je laat je voet wat zakken en vroemmm
En zo is het maar net Vooral lekker als je voordat je de snelweg opgaat snelheid mag maken, dan mag je altijd lekker planken
pi_45026254
Ik wil binnenkort met mn motorrijbewijs beginnen. Mensen die daar ook nu mee bezig zijn?

Ben 21 jr (en heb al 3 jaar mn 0t0rijbewijs )
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:18:12 #273
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_45036965
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:30 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou...
Stel nou dat je een perfect examenritje doet. Alles gaat goed, je kijkt overal, echt helemaal mooi. En dan, net als je het CBR-terrein wilt oprijden, komt er een gek aan die zin heeft om je te pesten en ineens zijn auto voor die van jou gooit.
Ben je dan gezakt?
Als het goed is heeft de examinator dat wel door... Ligt er ook een beetje aan hoe jij er op reageert.

No offense, maar tijdens het examen moet je gewoon denken: 'al die andere hufters op de weg kunnen niet rijden!' Geloof me, dan ga je echt wel opletten...

Je kunt zelfs nog zakken op het parkeerterrein van het CBR bij terugkomst, geloof ik. Als je bijv. een andere examinator aanrijdt... Het examen begint bij het geven van de hand van de examinator, en eindigt pas als je het definitieve besluit hoort van hem / haar.
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_45038181
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef matthendriks het volgende:
No offense, maar tijdens het examen moet je gewoon denken: 'al die andere hufters op de weg kunnen niet rijden!' Geloof me, dan ga je echt wel opletten...
Dat doe ik inderdaad altijd, want het is gewoon zo!
quote:
Je kunt zelfs nog zakken op het parkeerterrein van het CBR bij terugkomst, geloof ik. Als je bijv. een andere examinator aanrijdt... Het examen begint bij het geven van de hand van de examinator, en eindigt pas als je het definitieve besluit hoort van hem / haar.
Ja, ok, maar als er dus iemand tegen jou aanrijdt, buiten jouw schuld om, en jij kunt alleen maar hard remmen (en doet dat ook) maar dat helpt nog niet, dan zou je dus in theorie kunnen slagen, en de auto total loss rijden tegelijk
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 15:40:43 #275
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45041904
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ze willen het enorm graag dat ik het doe Verder vinden ze het gewoon tof voor me, ik kan het allemaal in 1 keer sparen.

Mijn ouders zien het als een zwemdiploma. Die moet je gewoon hebben, je kan zoveel meer ermee. Je kan voor je werk reizen (naar een ander filiaal of kantoor toe) je bent niet zo bekrompen om te kiezen tussen fiets of OV.

Ik geef ze gelijk Maar ik vind het gewoon ff *stresss*
pi_45042045
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ze willen het enorm graag dat ik het doe Verder vinden ze het gewoon tof voor me, ik kan het allemaal in 1 keer sparen.

Mijn ouders zien het als een zwemdiploma. Die moet je gewoon hebben, je kan zoveel meer ermee. Je kan voor je werk reizen (naar een ander filiaal of kantoor toe) je bent niet zo bekrompen om te kiezen tussen fiets of OV.

Ik geef ze gelijk Maar ik vind het gewoon ff *stresss*
Niks aan de hand, eerste keer is een beetje spannend maar je (althans, ik bij m'n eerste les) krijgt een goede uitleg over vanalles over de auto, over het rijden zelf, over wat prijsinformatie enzo. En dan is de eerste les al heel snel weer voorbij.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 15:49:36 #277
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45042268
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Niks aan de hand, eerste keer is een beetje spannend maar je (althans, ik bij m'n eerste les) krijgt een goede uitleg over vanalles over de auto, over het rijden zelf, over wat prijsinformatie enzo. En dan is de eerste les al heel snel weer voorbij.
*wc geluid maakt

Mijn broer moest meteen sturen enzo. Echt ik zat daar zo van *wow* die stuurt al lekker weg. Ik ben al zo bang dat ik de bocht niet netjes door kan ! Oftewel,het komt wel goed Ik zit nu al stiekem bij autootjes te kijken !
pi_45043114
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Renesite het volgende:
Ik ben al zo bang dat ik de bocht niet netjes door kan !
Dan trekt de instructeur wel aan het stuur
Komt inderdaad allemaal wel goed.
pi_45043580
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:18 schreef matthendriks het volgende:

[..]

Ja weet je wel, je rijdt de perfecte rit, je stopt op het cbr, vergeet je je spiegel/schouder voor het uitstappen
'And I called your name,
pi_45044311
Mijn vriendje is zojuist geslaagd!
pi_45044472
Iemand trouwens een idee hoe lang het ongeveer kan duren voor ik examen kan doen?
Mijn instructeur gaat het maandag aanvragen (in Rotterdam)...
pi_45044491
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja weet je wel, je rijdt de perfecte rit, je stopt op het cbr, vergeet je je spiegel/schouder voor het uitstappen
Dan zak je niet hoor.
pi_45044506
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Alcarin het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe lang het ongeveer kan duren voor ik examen kan doen?
Mijn instructeur gaat het maandag aanvragen (in Rotterdam)...
week of 6
pi_45044869
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef -Beer- het volgende:
week of 6
Daar was ik al bang voor...
Nou ja, nog genoeg tijd dan, om mijn rijkunsten te perfectioneren!
pi_45045659
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:25 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]

Succes!
Hehe, da's net iets erger als m'n instructeur die nu al een paar weken een deuk in de deur heeft zitten van z'n overbuurman die wat te enthousiast achteruit zette, dan zie je ook iedereen kijken naar die deuk
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Hmm, bij mij vertelde hij eerst heel kort iets over hoe het in z'n werk ging mbt de lessen, daarna waar alles zat met besturing enzo (pedalen, knopjes etc.) en daarna rijden; eerst alleen sturen, toen gas geven en remmen en het laatste deel van de les (ongeveer de helft) ook zelf schakelen..
Vorige week (les 17) vroeg m'n instructeur wat ik er van vond om 19 januari op te gaan, terwijl ik pas midden oktober begonnen was. Had nog 4 lessen staan, nog maar eentje extra ingepland de dag voor m'n examen, zou wel relaxt zijn als ik het haal, krijg ik het ook nog bijna helemaal betaald door m'n ouders ook (eerste 1000 euro betaalden zij )
Dus,, 19 januari 9.50 uit de buurt van Horn blijven...
pi_45048057
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:19 schreef pkeijsers het volgende:
Vorige week (les 17) vroeg m'n instructeur wat ik er van vond om 19 januari op te gaan, terwijl ik pas midden oktober begonnen was.
Wow, dat is snel! Heb je je theorie al wel gehaald..?
Alvast succes
pi_45067614
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:31 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wow, dat is snel! Heb je je theorie al wel gehaald..?
Alvast succes
jup, in 1 keer met 3 foutjes, terwijl de oefenexamens die ik de dag ervoor deed nog helemaal nergens naar gingen, telkens 12 fouten ofzo
pi_45068079
met hoeveelste les mochten jullie autoweg op?

ik bij mn 2de gaat dan geloof ik wel goed toch?
pi_45068301
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:03 schreef jovink het volgende:

Dat zegt niet zoveel meestal, hangt meer van de instructeur af. Maar als je het echt niet zou kunnen zou hij je vast niet de snelweg op sturen
pi_45068338
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:16 schreef pkeijsers het volgende:
jup, in 1 keer met 3 foutjes, terwijl de oefenexamens die ik de dag ervoor deed nog helemaal nergens naar gingen, telkens 12 fouten ofzo
Haha ja, dat had ik ook, steeds 5 fouten in die oefenexamens en op het echte examen ineens 0 fouten. Volgens mij maken ze die cd-roms gewoon expres te moeilijk, als je die dan haalt moet je je echte examen ook wel halen!
pi_45069088
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:03 schreef jovink het volgende:

Ik bij mijn eerste les, maar dat kwam omdat ik iemand moest oppikken die alleen via de snelweg te bereiken was Dus volgens mij zegt dat inderdaad niet zo veel.
pi_45069310
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:07 schreef TheRuud het volgende:
Ik bij mijn eerste les, maar dat kwam omdat ik iemand moest oppikken die alleen via de snelweg te bereiken was Dus volgens mij zegt dat inderdaad niet zo veel.
Ik was al blij dat ik tijdens mijn eerste rijles niemand hoefde op te pikken of af te zetten...
Lijkt me niet echt fijn, als je nog niet eens kunt schakelen
pi_45069612
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik was al blij dat ik tijdens mijn eerste rijles niemand hoefde op te pikken of af te zetten...
Lijkt me niet echt fijn, als je nog niet eens kunt schakelen
Dat viel best mee, de instructeur deed het schakelgedeelte vanzelfsprekend. Ik hoefde alleen maar van tijd tot tijd gas los te laten Voor de rest vond ik het eigenlijk wel mooi om voor de eerste keer in mijn leven achter het stuur te zitten met een snelheid van 120. Maar zoals ik al zei was het maar uit noodzaak, anders denk ik ook niet dat ik dit al mee had mogen maken de eerste les.
pi_45069711
Zal ik eens wat leuks vertellen: ik ben tijdens rijles nooit de snelweg op geweest.. Gewoon omdat er in zeeuwsch vlaanderen geen snelweg is
pi_45070248
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zal ik eens wat leuks vertellen: ik ben tijdens rijles nooit de snelweg op geweest.. Gewoon omdat er in zeeuwsch vlaanderen geen snelweg is
Dus met afrijden heb je ook geen snelweg hoeven te doen?
Wel relaxed opzich, alhoewel het natuurlijk ook niet super moeilijk is. Je hoeft alleen op te letten tijdens het in/uitvoegen.
'And I called your name,
pi_45070278
quote:
Hmm ja, ik ken dus mensen die niet de snelweg op durven en niet in een drukke stad durven te rijden, omdat ze hebben leren rijden op een plek waar ze dat niet konden leren...
Dan zou je toch haast voor je rijles verhuizen naar Amsterdam ofzo. Dan heb je het maar meteen gehad
pi_45070321
quote:
Lol Moet je wel een keer doen, mogen planken om snelheid te maken voordat je de snelweg opgaat ownt

Ow je bent al klaar met rijles
pi_45070345
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:31 schreef TheRuud het volgende:

[..]

Dat viel best mee, de instructeur deed het schakelgedeelte vanzelfsprekend. Ik hoefde alleen maar van tijd tot tijd gas los te laten Voor de rest vond ik het eigenlijk wel mooi om voor de eerste keer in mijn leven achter het stuur te zitten met een snelheid van 120. Maar zoals ik al zei was het maar uit noodzaak, anders denk ik ook niet dat ik dit al mee had mogen maken de eerste les.
Ja, dat weet ik ook nog wel: 'even schakelen, dus koppeling in, gas los'.
De goeie oude tijd
Maar er zijn wel meer instructeurs die gewoon altijd de eerste keer de snelweg op gaan...even testen ofzo
pi_45070392
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook nog wel: 'even schakelen, dus koppeling in, gas los'.
De goeie oude tijd
Maar er zijn wel meer instructeurs die gewoon altijd de eerste keer de snelweg op gaan...even testen ofzo
Snelweg is easy Of bedoel je testen op hoe paniekerig mensen zijn?
pi_45070404
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:58 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Lol Moet je wel een keer doen, mogen planken om snelheid te maken voordat je de snelweg opgaat ownt

Ow je bent al klaar met rijles
Jaaaa en dan in zn 3 veel te veel toeren maken omdat ie dan beter de heuvel op kan
Het is zo leuk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')