quote:Op woensdag 27 september 2006 12:07 schreef Aventura het volgende:
Ik ben helaas gezakt...Het ging niet goed bij de kruispunten, volgens mijn examinator sloeg ik twee keerb links af op een onveilige manier. En het invoegen ging ook niet, we reden op een verkorte strook (want wegwerkzaamheden) met betonblokken aan de rechterkant, daardoor was ik van mijn a propos en reed ik te dicht tegen die blokken aan. Later zei hij dat er vorige week iemand tegenaan en doorheen was gereden...
Gezakt dus. Maar wel lullig opzich, we reden grotendeels op plekken waar ik nog nooit was geweest. Ik weet wel dat je dat met je rijbewijs ook gaat doen, maar toch. Onbekende situaties maken mij op een examen extra nerveus. De eerste keer, in Amsterdam (ik reed nu in Bussum waar ik werk) gebeurde dat ook al. Als ik gewoon beplaade vaste routes had mogen drillen en daarop dan had moeten afrijden had ik het denk ik wel sneller gehaald.
Nu tijdfel ik of ik nog wel verder wil.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:52 schreef MelvinB het volgende:
Gewoon doorzetten! Niet opgeven.
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Niet opgeven, Aventura!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een rijbewijs heb je voor je hele leven!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En je hebt nog half geen idee ervan hoeveel plezier je er van gaat hebben!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik slaagde pas bij mijn zesde examen, maar ben mezelf nog elke dag dankbaar voor het feit dat ik destijds nooit gestopt ben!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ga er gewoon lekker mee door!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik reed gewoon een route waar ik al bekend mee was.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:
En aan de anderen, kenden jullie de route waarin je afreed al of was het voor jullie ook volslagen onbekend?
als iemand de wiki even aanpast kan ik de OP fixen.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Uhmmm modje, Alexxxx?? Er is iets niet goed gegaan met de avatars in de OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat hoort erbij in het begin, komt vanzelf goed als je wat meer lessen hebt gehad, dus maak je daar niet al te druk omquote:Op woensdag 27 september 2006 17:28 schreef Marloes het volgende:
Ik had vandaag m'n 3e les en 't ging echt ongelofelijk kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er heel erg moeite mee om alles tegelijk te doen. En de koppeling op laten komen doe ik veeel te snel waardoor we schokkend naar voren gaan, het sloeg echt nergens op. Ik snap wel hoe ik het moet doen, maar het lukt gewoon nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent echt niet de enige waar het in het begin zo gaat hoor, als je eenmaal een paar lessen gehad hebt dan ben je wel redelijk wat aan de auto gewend en dan gaan zulke dingen als schakelen automatischquote:Op woensdag 27 september 2006 17:36 schreef Marloes het volgende:
Die man werd er geloof ik ook een beetje gek van...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik reed nog bijna tegen een auto aan in de bocht ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Instructeurs weten meestal wel standaard wegen waar examinators langs rijden, maar het kan best dat 'ie je een heel andere weg laat rijden.quote:Op woensdag 27 september 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:
Maar Zonnestraaltje, hoe hou je dat vol! Dacht je niet, ik haal het nooit?
Waar zakte je steeds op als ik vragen mag?
En aan de anderen, kenden jullie de route waarin je afreed al of was het voor jullie ook volslagen onbekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop