Yeahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jaaaa en dan in zn 3 veel te veel toeren maken omdat ie dan beter de heuvel op kan![]()
Het is zo leuk!!
Ikke eerste post!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
YeahEn dan schakel je, en dan hoor je: VROOOOEEEM
En op de snelweg zet je em in de 6e versnelling (yeah, ik rij in een 6-bak
) en dan kun je in alle rust en comfort naar de radio luisteren
![]()
Yes, eerste post![]()
Wat voor een auto trouwens? Ik rij in de meest luxe versie van de Renault Mégane 1.9 diesel 5-deursquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ikke eerste post!![]()
Helaas heb ik maar 5 versnellingen, maar dan nog is het zeer relaxtLekker cruisen
![]()
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Wat voor een auto trouwens? Ik rij in de meest luxe versie van de Renault Mégane 1.9 diesel 5-deurs![]()
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bakquote:
Ok, niet echt handig neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeft![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Johnns het volgende:
[..]
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bak(BMW 1-serie)
Ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Johnns het volgende:
[..]
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bak(BMW 1-serie)
zekers, hij rijdt super lekkerquote:
Dan moet je in een Mégane gaan lessen, daar is het acherin ook superrelaxtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:34 schreef Johnns het volgende:
[..]
zekers, hij rijdt super lekker
maar als je achterin mee moet rijden heb je het toch iets minder![]()
de Renault Espace van mn ouders bevalt ook goed hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:48 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Dan moet je in een Mégane gaan lessen, daar is het acherin ook superrelaxt![]()
Ik heb je maar meteen in de OP erbij gezet, vult ook mooi het gat opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef TheRuud het volgende:
Ik heb mijzelf ook maar even in de wiki gezet.
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb je maar meteen in de OP erbij gezet, vult ook mooi het gat op![]()
Idem, en ik vind 't best een fijne auto, voor zover je daarvan kan spreken zonder enige andere ervaring.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeft![]()
Dat heb ik dan meteen ook maar gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb me toegevoegt bij aankomende examens![]()
Ik zie me nog niet bij de examens staan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:55 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat heb ik dan meteen ook maar gedaan![]()
Dat komt pas bij het volgende topique.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Ik zie me nog niet bij de examens staan?![]()
Oh, oké thnxquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat komt pas bij het volgende topique.
Het had ook 'geslaagden 2007' kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Geslaagden sinds juli 2006?Ik ben verdorie in mei geslaagd, word ik na 'n half jaar al uit de OP gegooid...
![]()
Neuh hoor, heb m net weer even aangepast, maar nu kap ik er ook echt meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef TheRuud het volgende:
Dat komt pas bij het volgende topique.
Weet je met hoeveel pijn en moeite ik die gehaald heb?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Maar je hebt het papiertje toch, daar gaat het om!![]()
Ahw...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Weet je met hoeveel pijn en moeite ik die gehaald heb?
En dan nu al uit de OP.![]()
Hoeveel betalen de meeste hier eigenlijk voor het examen? Betaal zelf 160 euro, is niet zo duur of wel? (Ik les sowieso best goedkoop volgens mij, 37 euro voor een les van uur, terwijl ik meestal toch een kwartier langer achter het stuur zitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:05 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb net het geld voor mijn examen gehaald...
Geloof dat ik nog nooit zoveel geld in 1x heb gepind![]()
Maar goed, het is het waard he.
180¤ voor examen. dit is inclusief een uur les voor het examen zelf.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:41 schreef pkeijsers het volgende:
Hoeveel betalen de meeste hier eigenlijk voor het examen?
Bij mij is het 215 euro, inclusief een uur les ervoor, eigen verklaring en alles. 160 is niet duur vind ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:41 schreef pkeijsers het volgende:
Hoeveel betalen de meeste hier eigenlijk voor het examen? Betaal zelf 160 euro, is niet zo duur of wel? (Ik les sowieso best goedkoop volgens mij, 37 euro voor een les van uur, terwijl ik meestal toch een kwartier langer achter het stuur zit)
Dat is wel normaal geloof ik, ik hoor mensen altijd een afspraak maken voor de week erna...quote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef mrkanarie het volgende:
Is het trouwens normaal als je maar 1,5 les in de week hebt?Ik vind het zelf wat langzaam gaan namelijk...
Volgens mijn instructeur kan een examinator dat niet als 'fout' zien, zeker als de rij korter is. Zolang je daarna weer op een goede manier naar de rechterbaan gaat is dit gewoon correct.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:06 schreef Cerubo het volgende:
Paar domme dingen gedaan, zoals bij een stoplicht met 2 rijstroken om naar links te gaan de linkse te pakken
Volgens mij staat zelfs in je theorie dat het beter is om dan links te gaan staan i.p.v. dat iedereen dezelfde rij pakt. Is vaak ook het geval als op die andere rij bijv een bus of vrachtwagen staat. Die kan je dan voorbijrijden door die andere strook te pakken i.p.v. er achter te staan en later nog eens apart te gaan inhalen. Als je daarna maar weer naar rechts gaat (behalve als je kort daarna nogmaals links moet natuurlijk) zou alles toch goed moeten zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:20 schreef Cerubo het volgende:
Nja, die examinator was ook een eikel van een vent moet ik zeggen. Bij de nabespreking vroeg hij dus waarom ik de linkse strook pakte. Ik antwoordde: Omdat die korter was (de rij dus). Zegt hij: volgens mij zijn ze allebei even lang *hahaamauahahaa.*. Ja, toen wist ik wel genoeg van die man. Was om 8 uur 's morgens op een maandag, had zeker geen goede sex gehad in het weekend
. M'n instructeur vond het ook zonde, omdat ik normaal in de les zulke dingen nooit fout deed.
Lamzakquote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef Handschoen het volgende:
morgen maar even mijn rijbewijs aanvragen op het stadskantoor. Wilde ik vrijdag ochtens doen, alleen vond mijn lichaam toen dat ik moest blijven liggen en was het niet sterk genoeg om op te staan en vroeg de deur uit te stappen..had ik dat toch maar wel gedaan
Meen je dat serieus? Dat ze je daarvoor laten zakken.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:20 schreef Cerubo het volgende:
Nja, die examinator was ook een eikel van een vent moet ik zeggen. Bij de nabespreking vroeg hij dus waarom ik de linkse strook pakte. Ik antwoordde: Omdat die korter was (de rij dus). Zegt hij: volgens mij zijn ze allebei even lang *hahaamauahahaa.*. Ja, toen wist ik wel genoeg van die man. Was om 8 uur 's morgens op een maandag, had zeker geen goede sex gehad in het weekend
. M'n instructeur vond het ook zonde, omdat ik normaal in de les zulke dingen nooit fout deed.
Examen = 200quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:41 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
Hoeveel betalen de meeste hier eigenlijk voor het examen? Betaal zelf 160 euro, is niet zo duur of wel? (Ik les sowieso best goedkoop volgens mij, 37 euro voor een les van uur, terwijl ik meestal toch een kwartier langer achter het stuur zit)
Het is gemiddeld.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:58 schreef mrkanarie het volgende:
Is het trouwens normaal als je maar 1,5 les in de week hebt?Ik vind het zelf wat langzaam gaan namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |