Is dat altijd zo dan dat je in je examengebied lest?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
het examengebied is inderdaad het gebied waar de examenroutes in liggen. Ik woon(de) bijvoorbeeld in Nijkerk en dan moest ik naar Amersfoort/Leusden toe om te lessen
Wat ik weet wel ja, lijkt me ook wel het handigst, dat je beetje weet waar je af gaat rijden en als je buiten examengebied woont betekent dat vaak dat je ergens op het platteland woont, dus dan leer je niet echt veel als je alleen maar daar gaat rijdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Is dat altijd zo dan dat je in je examengebied lest?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef FlamejoB het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn bijzondere verrichtingen op de motor. Theorie is al binnen, het roze paiertje (of tegenwoordig kaartje) komt nu snel dichterbij!
ik merk het ook. bij mn eerste les moest ik al even langs het CBR rijden, even achterlangs waar je begint met je examen en van het CBR terrein weer verder.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat ik weet wel ja, lijkt me ook wel het handigst, dat je beetje weet waar je af gaat rijden en als je buiten examengebied woont betekent dat vaak dat je ergens op het platteland woont, dus dan leer je niet echt veel als je alleen maar daar gaat rijden
klopt, heb ik ook vaak gedaan met rijlesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef Johnns het volgende:
[..]
ik merk het ook. bij mn eerste les moest ik al even langs het CBR rijden, even achterlangs waar je begint met je examen en van het CBR terrein weer verder.
En bedankt, Vianen is geen platteland hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als je buiten examengebied woont betekent dat vaak dat je ergens op het platteland woont
Waar was jouw examengebied dan? Ik woon ook wel 25 minuten rijden van Tiel af, maar het is goed te doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
En bedankt, Vianen is geen platteland hoor
Meestal is examengebied in de grotere steden, dus als je in een kleine stad (ja, vianen is een stad...in tegenstelling tot nieuwegein) woont heb je dus ook geen examengebied in de buurt
succesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:16 schreef JapieGijs het volgende:
Nog 1 les.. dan zit ik aan de 35 en dan de 19e afrije![]()
Succes alvast!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
TVP!
Vandaag laatste rijles gehad voor het examen, ging weer foutloos. Ik ga zo hard slagen maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |