abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44426414
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

aaawww, balen zeg
zeker, want tijdens les en proefexamen ging t altijd zo goed

kwam terug en mn hele hoofd was rood en had rode vlekken in mn hals toch beetje nog beetje nerveus
you and I ain't done Zeke!
pi_44427108
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Johnns het volgende:
toch beetje nog beetje nerveus
Volgens mij ben je nog steeds nerveus aan je typstijl te zien Kut voor je by the way
pi_44427135
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog steeds nerveus aan je typstijl te zien Kut voor je by the way
hehe

hoop zsm weer op te kunnen. hoor het komende week van mn instructeur.
pi_44427880
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef Johnns het volgende:

[..]

hehe

hoop zsm weer op te kunnen. hoor het komende week van mn instructeur.
Te snel is ook niet goed hoor
M'n 1e examen zakte ik ook, en m'n 2e examen reed ik precies 1 week erna. Omdat ik nog zo aan het balen was van m'n 1e examen, wilde ik bij dat examen het allemaal maar zo snel mogelijk achter me hebben. Dus ik maakte heel veel foutjes, was chagrijnig en achteraf nog meer teleurgesteld..
Tussen m'n 2e examen en de volgende keer rijden, zaten 3 weken. Toen vond ik het rijden weer leuk, en had ik de vervelende ervaringen beter verwerkt..
Maarja, ik ben een meisje Maar toch, my two cents
I will take the sun in my mouth
pi_44428294
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:51 schreef warrel het volgende:

[..]

Te snel is ook niet goed hoor
M'n 1e examen zakte ik ook, en m'n 2e examen reed ik precies 1 week erna. Omdat ik nog zo aan het balen was van m'n 1e examen, wilde ik bij dat examen het allemaal maar zo snel mogelijk achter me hebben. Dus ik maakte heel veel foutjes, was chagrijnig en achteraf nog meer teleurgesteld..
Tussen m'n 2e examen en de volgende keer rijden, zaten 3 weken. Toen vond ik het rijden weer leuk, en had ik de vervelende ervaringen beter verwerkt..
Maarja, ik ben een meisje Maar toch, my two cents

ik heb vooral zoiets dat ik weet dat ik het kan. misschien pech, maar ik wil niet weer 2 maand aan het lessen. een paar lessen om toch wat dingen te verbeteren en dan wil ik er graag weer voor gaan. (als de wachtrij bij het CBR niet te lang is )
pi_44428499
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

aaawww, balen zeg
Hoe gaat het met jou en je rijbewijs?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_44428908
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef Johnns het volgende:

[..]

ik heb vooral zoiets dat ik weet dat ik het kan. misschien pech, maar ik wil niet weer 2 maand aan het lessen. een paar lessen om toch wat dingen te verbeteren en dan wil ik er graag weer voor gaan. (als de wachtrij bij het CBR niet te lang is )
Ja de wachtrij.. Daar heb ik gelukkig niet mee te maken gehad, m'n instructeur kocht de examens op, en deelde zijn lessers er dan in.
En ik heb elke keer vlak voor het examen wat lesjes genomen. tussen de 1e en de 2e maar 2, en tussen de 2e en de 3e 3 lessen.
Maar je kan het vast! En het maakt best veel uit wat voor een examinator je hebt hoor, want bij mijn 2e examen, arg!! M'n instructeur zei dat een prima vent was, en dat hij alleen maar nors 'leek'. Nou, daar prik ik dus niet doorheen in 30 min.. En daarna is het te laat. En de man bij m'n 3e examen! Echt een lieverd, het was ook gewoon vet gezellig tijdens de rit
Succes alvast!!
pi_44429545
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:11 schreef crossover het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou en je rijbewijs?
Goed

Ik heb hem de 28e gehaald, afgelopen vrijdag voor het eerst zelf gereden in de auto van mn vader en ben er helemaal happy mee Alleen kan dit weekend niet rijden aangezien ik aan de ibuprofen zit, maar volgend weekend hopelijk wel weer
pi_44429726
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed

Ik heb hem de 28e gehaald, afgelopen vrijdag voor het eerst zelf gereden in de auto van mn vader en ben er helemaal happy mee Alleen kan dit weekend niet rijden aangezien ik aan de ibuprofen zit, maar volgend weekend hopelijk wel weer
Aah goedzo!! Eindelijk
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_44429902
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:23 schreef warrel het volgende:

[..]
Maar je kan het vast! En het maakt best veel uit wat voor een examinator je hebt hoor, want bij mijn 2e examen, arg!! M'n instructeur zei dat een prima vent was, en dat hij alleen maar nors 'leek'. Nou, daar prik ik dus niet doorheen in 30 min.. En daarna is het te laat. En de man bij m'n 3e examen! Echt een lieverd, het was ook gewoon vet gezellig tijdens de rit
Succes alvast!!
thanks

mn instructeur wist al wie mn examinatrice was, en had al gezegd dat ik het erg goed moest doen. hij reed dan ook niet met me mee omdat hij al eens een aanvaring met haar gehad had. ze was wel aardig, en ik heb inderdaad wat domme foutjes gemaakt... maar ik weet dat ik het kan
  donderdag 14 december 2006 @ 17:05:32 #51
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44430282
Ha, ik lees dat 't PTA Modje morgen moet!
Bij deze: Successsss Alexxxxx!

Uiteraard wens ik de rest van de mensen die (binnenkort) moet afrijden ook succes

[ Bericht 54% gewijzigd door eer-ik op 14-12-2006 17:18:59 ]
Signature.
pi_44430539
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  donderdag 14 december 2006 @ 19:32:57 #53
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_44434627
Ibuprofen is toch niet van invloed op je reactievermogen?
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_44434859
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Minisuisse het volgende:
Ibuprofen is toch niet van invloed op je reactievermogen?
uit de bijsluiter:

Als gevolg van het gebruik van ibuprofen kan duizeligheid optreden. Hiermee moet u rekening houden als u tijdens het gebruik van ibuprofen machines moet bedienen, werk moet doen waarbij oplettendheid vereist is of aan het verkeer wilt deelnemen.

En daar heb ik dus wel last van, dus lijkt me niet verstandig om nu te gaan autorijden
pi_44435024
Wat jammer, Johns..

Meneer Alexxxx, morgen is het jouw dag! Heel veel succes gewenst!
pi_44435193
Ach, gewoon dubbele dosering paracetamol en gaan met die banaan.
pi_44435445
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:48 schreef crossover het volgende:
Ach, gewoon dubbele dosering paracetamol en gaan met die banaan.
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijk

Dus ik wacht wel een weekje

Veel succes morgen Alexx
pi_44437806
ik begin binnenkort ook aan mn rijbewijs, best zin an
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:21:22 #59
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_44452853
Ja hoi, ALex hier even onder een kloontje, ivm bijlezen.

Waarom dan onder een kloon ivm bijlezen?

Nou, omdat ik eerst gebak moet halen

Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagd Tsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had

Wim Witter for president
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_44453292
Zo, net thuis: ben ook geslaagd, in 29 uur, zonder opmerkingen. Niiiice

Kan ik nu eindelijk legaal in mn 205je rijden
pi_44454603
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:

Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagd Tsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had

Wim Witter for president
GEFELICITEERD Alexxxxx!! Eindelijk! Ben erg blij voor je!
pi_44455981
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:

Wim Witter for president
beter, gefeliciteerd
pi_44458845
bedankt

En nu hoef ik nooit meer te bekennen dat ik meer zp rond 80 lessen heb gehad. "jhoe lang heb je over je rijbewijs gedaan?"
"in één keer gehaald "
pi_44459513
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Zo, net thuis: ben ook geslaagd, in 29 uur, zonder opmerkingen. Niiiice

Kan ik nu eindelijk legaal in mn 205je rijden
jij ook gefeliciteerd
pi_44459523
"in één keer gehaald"
"en hoeveel lessen?"
"ehhhmmmm dat doet er niet toe, toch?"

pi_44459548
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jij ook gefeliciteerd
En ook namens mij.. Had je bericht helemaal verkeerd gelezen.. Oops.. haha!
pi_44459578
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef Sylvana het volgende:
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijk

Dus ik wacht wel een weekje
Offtopic: wel voor korte tijd dus? Want ibuprofen is best wel rommel voor je maag enzo.

Ontopic: Alexxxxx gefeliciteerd!

Mijn les van gisteren ging ook wel goed, ik hoef nog maar 4 'vinkjes' op mijn kaart En al die vinkjes gaan over KIJKEN!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_44459604
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
"in één keer gehaald"
"en hoeveel lessen?"
"ehhhmmmm dat doet er niet toe, toch?"

ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehouden

maar goed, maakt ook niet uit, nu heb ik mn rijbewijs tenslotte
pi_44461803
Pff, instructeur is weer terug van vakantie en heb dus weer voor het eerst sinds 3 weken gelesd. Kutles, twee keer af laten slaan en ik had wat vaker initiatief moeten nemen. Ook 2x verkeerd voorgesorteerd.
Maargoed, nog een paar lessen tot mijn examen, dus moet goed gaan komen!

Dinsdag rijdt een vriend van me het uur voor me, die mag ik dus naar huis rijden. Wel lache opzich
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44464172
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehouden

maar goed, maakt ook niet uit, nu heb ik mn rijbewijs tenslotte
Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..
pi_44464355
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..
volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets. Maar teon die gemiddelden werden berkend hadden Sylvana en ik nog geen rijbewijs, dus dat zal nu wel wat hoger zijn
pi_44469099
Ohh.. dan heb ik het netjes gedaan!
pi_44471958
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets. Maar teon die gemiddelden werden berkend hadden Sylvana en ik nog geen rijbewijs, dus dat zal nu wel wat hoger zijn
En ik zit ook zo rond de 60 hoor..
Maarrr, ik heb 'm!!
pi_44472077
@ Alexxxx & Sylvana,

Dat bericht van vanmiddag van 15.49 uur was voor de fun, hoor. Ik heb er ook ongeveer 65 uren op zitten. Maar Sylvana zegt ook 60 a 65 lessen, maar dat zijn dan lessen van 1.5 uur, terwijl ik het in klokuren heb gerekend (waren ongeveer 40 lessen van soms 1, soms 1.5 en soms 2 uren).. Dus dat is ook niet echt representatief.. Maargoed doet er natuurlijk ook niet toe... We hebben hem nu! Alledrie!

Alexxx, jij was geloof ik de laatste van de 'nog niet geslaagden' die ook al begonnen was toen ik nog bezig was... Verder heeft iedereen hem nu ik, Alwaysthebest, Sylvana en nu jij ook! (*checkt openingspost om de volgorde te controleren... en het klopt!) Whoei!
pi_44474048
Oh ja, de wiki aanpassen, ik mag er uit!

En straks er weer in... Ik wil nog vele meer rijbewijzen gaan halen naturlijk Bus lijkt me wel leuk om mee te beginnen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:11:00 #76
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44474739
Alexxxxx, gefeliciteerd jongen
En succes uiteraard met het halen van je andere rijbewijzen
Signature.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:39:46 #77
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_44475196
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja, de wiki aanpassen, ik mag er uit!

En straks er weer in... Ik wil nog vele meer rijbewijzen gaan halen naturlijk Bus lijkt me wel leuk om mee te beginnen.
Ga eerst maar ns wennen aan de auto..
pi_44477439
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
@ Alexxxx & Sylvana,

Dat bericht van vanmiddag van 15.49 uur was voor de fun, hoor. Ik heb er ook ongeveer 65 uren op zitten. Maar Sylvana zegt ook 60 a 65 lessen, maar dat zijn dan lessen van 1.5 uur, terwijl ik het in klokuren heb gerekend (waren ongeveer 40 lessen van soms 1, soms 1.5 en soms 2 uren).. Dus dat is ook niet echt representatief.. Maargoed doet er natuurlijk ook niet toe... We hebben hem nu! Alledrie!

Alexxx, jij was geloof ik de laatste van de 'nog niet geslaagden' die ook al begonnen was toen ik nog bezig was... Verder heeft iedereen hem nu ik, Alwaysthebest, Sylvana en nu jij ook! (*checkt openingspost om de volgorde te controleren... en het klopt!) Whoei!
Ik word echt helemaal blij van deze post

We did it
pi_44481900
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mooi zo, dat moet ook!
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:We did it
Yeah!
pi_44490400
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

We did it
Jezus, je doet net alsof het halen van je rijbewijs zo'n wonder is. Iedereen die zich ook maar een beetje in zet en z'n best doet zou het toch gewoon moeten kunnen halen?

De één pikt het blijkbaar sneller op dan de ander, maar als je ziet wat voor mensen blijkbaar ooit een rijbewijs hebben kunnen halen, dan moet je wel een erg lage dunk van jezelf hebben als je simpelweg het afronden van zo'n cursus als een onmogelijke opgave ziet.. Imho leer je daarna pas echt rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')