zeker, want tijdens les en proefexamen ging t altijd zo goedquote:
Volgens mij ben je nog steeds nerveus aan je typstijl te zienquote:Op donderdag 14 december 2006 15:05 schreef Johnns het volgende:
toch beetje nog beetje nerveus
hehequote:Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog steeds nerveus aan je typstijl te zienKut voor je by the way
![]()
Te snel is ook niet goed hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef Johnns het volgende:
[..]
hehe![]()
hoop zsm weer op te kunnen. hoor het komende week van mn instructeur.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:51 schreef warrel het volgende:
[..]
Te snel is ook niet goed hoor
M'n 1e examen zakte ik ook, en m'n 2e examen reed ik precies 1 week erna. Omdat ik nog zo aan het balen was van m'n 1e examen, wilde ik bij dat examen het allemaal maar zo snel mogelijk achter me hebben. Dus ik maakte heel veel foutjes, was chagrijnig en achteraf nog meer teleurgesteld..
Tussen m'n 2e examen en de volgende keer rijden, zaten 3 weken. Toen vond ik het rijden weer leuk, en had ik de vervelende ervaringen beter verwerkt..
Maarja, ik ben een meisjeMaar toch, my two cents
![]()
Hoe gaat het met jou en je rijbewijs?quote:
Ja de wachtrij.. Daar heb ik gelukkig niet mee te maken gehad, m'n instructeur kocht de examens op, en deelde zijn lessers er dan in.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef Johnns het volgende:
[..]
![]()
ik heb vooral zoiets dat ik weet dat ik het kan. misschien pech, maar ik wil niet weer 2 maand aan het lessen. een paar lessen om toch wat dingen te verbeteren en dan wil ik er graag weer voor gaan. (als de wachtrij bij het CBR niet te lang is)
Goedquote:Op donderdag 14 december 2006 16:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je rijbewijs?
Aah goedzo!! Eindelijkquote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik heb hem de 28e gehaald, afgelopen vrijdag voor het eerst zelf gereden in de auto van mn vader en ben er helemaal happy meeAlleen kan dit weekend niet rijden aangezien ik aan de ibuprofen zit, maar volgend weekend hopelijk wel weer
thanksquote:Op donderdag 14 december 2006 16:23 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar je kan het vast! En het maakt best veel uit wat voor een examinator je hebt hoor, want bij mijn 2e examen, arg!! M'n instructeur zei dat een prima vent was, en dat hij alleen maar nors 'leek'. Nou, daar prik ik dus niet doorheen in 30 min.. En daarna is het te laat. En de man bij m'n 3e examen!Echt een lieverd, het was ook gewoon vet gezellig tijdens de rit
![]()
![]()
Succes alvast!!![]()
uit de bijsluiter:quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Minisuisse het volgende:
Ibuprofen is toch niet van invloed op je reactievermogen?
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 19:48 schreef crossover het volgende:
Ach, gewoon dubbele dosering paracetamol en gaan met die banaan.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ALex hier even onder een kloontje, ivm bijlezen.
Waarom dan onder een kloon ivm bijlezen?
Nou, omdat ik eerst gebak moet halen![]()
Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagdTsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had
Wim Witter for president
beter, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ALex hier even onder een kloontje, ivm bijlezen.
Waarom dan onder een kloon ivm bijlezen?
Nou, omdat ik eerst gebak moet halen![]()
Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagdTsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had
Wim Witter for president
jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Zo, net thuis: ben ook geslaagd, in 29 uur, zonder opmerkingen. Niiiice
Kan ik nu eindelijk legaal in mn 205je rijden
Offtopic: wel voor korte tijd dus? Want ibuprofen is best wel rommel voor je maag enzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef Sylvana het volgende:
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijk![]()
Dus ik wacht wel een weekje
ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
"in één keer gehaald"
"en hoeveel lessen?"
"ehhhmmmm dat doet er niet toe, toch?"
Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehouden
maar goed, maakt ook niet uit, nu heb ik mn rijbewijs tenslotte
volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..
En ik zit ook zo rond de 60 hoor..quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets.Maar teon die gemiddelden werden berkend hadden Sylvana en ik nog geen rijbewijs, dus dat zal nu wel wat hoger zijn
Ga eerst maar ns wennen aan de auto..quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja, de wiki aanpassen, ik mag er uit!
En straks er weer in... Ik wil nog vele meer rijbewijzen gaan halen naturlijkBus lijkt me wel leuk om mee te beginnen.
Ik word echt helemaal blij van deze postquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
@ Alexxxx & Sylvana,
Dat bericht van vanmiddag van 15.49 uur was voor de fun, hoor. Ik heb er ook ongeveer 65 uren op zitten. Maar Sylvana zegt ook 60 a 65 lessen, maar dat zijn dan lessen van 1.5 uur, terwijl ik het in klokuren heb gerekend (waren ongeveer 40 lessen van soms 1, soms 1.5 en soms 2 uren).. Dus dat is ook niet echt representatief.. Maargoed doet er natuurlijk ook niet toe...We hebben hem nu! Alledrie!
Alexxx, jij was geloof ik de laatste van de 'nog niet geslaagden' die ook al begonnen was toen ik nog bezig was... Verder heeft iedereen hem nuik, Alwaysthebest, Sylvana en nu jij ook!
(*checkt openingspost om de volgorde te controleren... en het klopt!) Whoei!
Mooi zo, dat moet ook!quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal blij van deze post
quote:
Jezus, je doet net alsof het halen van je rijbewijs zo'n wonder is. Iedereen die zich ook maar een beetje in zet en z'n best doet zou het toch gewoon moeten kunnen halen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal blij van deze post
We did it![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |