uit de bijsluiter:quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Minisuisse het volgende:
Ibuprofen is toch niet van invloed op je reactievermogen?
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 19:48 schreef crossover het volgende:
Ach, gewoon dubbele dosering paracetamol en gaan met die banaan.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ALex hier even onder een kloontje, ivm bijlezen.
Waarom dan onder een kloon ivm bijlezen?
Nou, omdat ik eerst gebak moet halen![]()
Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagdTsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had
Wim Witter for president
beter, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ALex hier even onder een kloontje, ivm bijlezen.
Waarom dan onder een kloon ivm bijlezen?
Nou, omdat ik eerst gebak moet halen![]()
Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagdTsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had
Wim Witter for president
jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Zo, net thuis: ben ook geslaagd, in 29 uur, zonder opmerkingen. Niiiice
Kan ik nu eindelijk legaal in mn 205je rijden
Offtopic: wel voor korte tijd dus? Want ibuprofen is best wel rommel voor je maag enzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef Sylvana het volgende:
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijk![]()
Dus ik wacht wel een weekje
ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
"in één keer gehaald"
"en hoeveel lessen?"
"ehhhmmmm dat doet er niet toe, toch?"
Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehouden
maar goed, maakt ook niet uit, nu heb ik mn rijbewijs tenslotte
volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..
En ik zit ook zo rond de 60 hoor..quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets.Maar teon die gemiddelden werden berkend hadden Sylvana en ik nog geen rijbewijs, dus dat zal nu wel wat hoger zijn
Ga eerst maar ns wennen aan de auto..quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja, de wiki aanpassen, ik mag er uit!
En straks er weer in... Ik wil nog vele meer rijbewijzen gaan halen naturlijkBus lijkt me wel leuk om mee te beginnen.
Ik word echt helemaal blij van deze postquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
@ Alexxxx & Sylvana,
Dat bericht van vanmiddag van 15.49 uur was voor de fun, hoor. Ik heb er ook ongeveer 65 uren op zitten. Maar Sylvana zegt ook 60 a 65 lessen, maar dat zijn dan lessen van 1.5 uur, terwijl ik het in klokuren heb gerekend (waren ongeveer 40 lessen van soms 1, soms 1.5 en soms 2 uren).. Dus dat is ook niet echt representatief.. Maargoed doet er natuurlijk ook niet toe...We hebben hem nu! Alledrie!
Alexxx, jij was geloof ik de laatste van de 'nog niet geslaagden' die ook al begonnen was toen ik nog bezig was... Verder heeft iedereen hem nuik, Alwaysthebest, Sylvana en nu jij ook!
(*checkt openingspost om de volgorde te controleren... en het klopt!) Whoei!
Mooi zo, dat moet ook!quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal blij van deze post
quote:
Jezus, je doet net alsof het halen van je rijbewijs zo'n wonder is. Iedereen die zich ook maar een beetje in zet en z'n best doet zou het toch gewoon moeten kunnen halen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal blij van deze post
We did it![]()
![]()
![]()
Doe je ook. Maarja, als je je rijbewijs maar telkens niet haalt, door bijv. zenuwen, dan kun je het ook nooit echt gaan leren door zélf te oefenen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:22 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Jezus, je doet net alsof het halen van je rijbewijs zo'n wonder is. Iedereen die zich ook maar een beetje in zet en z'n best doet zou het toch gewoon moeten kunnen halen?
De één pikt het blijkbaar sneller op dan de ander, maar als je ziet wat voor mensen blijkbaar ooit een rijbewijs hebben kunnen halen, dan moet je wel een erg lage dunk van jezelf hebben als je simpelweg het afronden van zo'n cursus als een onmogelijke opgave ziet.. Imho leer je daarna pas echt rijden.
ja, voor mij is dat een wonder ja, als je mijn verhaal gevolgd had dan snap je waarom ik er zo blij mee ben, dus ga dat eerst maar even lezen ( begin maar bij #12 van deze reeks, dan heb je nog genoeg te lezen) en geef daarna pas commentaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:22 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Jezus, je doet net alsof het halen van je rijbewijs zo'n wonder is. Iedereen die zich ook maar een beetje in zet en z'n best doet zou het toch gewoon moeten kunnen halen?
De één pikt het blijkbaar sneller op dan de ander, maar als je ziet wat voor mensen blijkbaar ooit een rijbewijs hebben kunnen halen, dan moet je wel een erg lage dunk van jezelf hebben als je simpelweg het afronden van zo'n cursus als een onmogelijke opgave ziet.. Imho leer je daarna pas echt rijden.
Datzelfde (partners/ouders die hun partners/kinderen probeerden te leren autorijden) idee was ook steeds 1x in de week op SBS6. Programma heette Learner Drivers.quote:Op zondag 17 december 2006 12:56 schreef ivetje het volgende:
Afgelopen vrijdag was er op België 1 een programma over dat ouders hun kinderen lerenautorijden. Het komt elke vrijdag om 20.05 tot 20.35 en het heet Het leven zoals het is : autorijschool. Ik ben er na het zien van dat programma echt van overtuigd dat ouders geen rijles mogen geven. Er werden dingen verkeerd aangeleerd, een gozer reed op de openbare weg en had bij het inparkeren daarvoor al wat rekken omgereden waarmee ze aan het oefenen warenHij reed veel te snel om fatsoenlijk in te parkeren en sjeesde zo langs andere auto's. Echt, ik hoop niet dat dit hier ook ingevoerd wordt. Dan blijf ik voortaan wel lekker thuis
Maar goed, misschien leuk voor jullie om ook eens te kijken
ivetje, het ergste met die gozer was nog dat tie na de rijles van zn vader samen met hem een pintje gingen pakken, met de auto. oftewel niet goed wijs die mensen die vinden dat ouders/partners/anderen dan je rij-instructeur je mogen leren autorijdenquote:Op zondag 17 december 2006 12:56 schreef ivetje het volgende:
Afgelopen vrijdag was er op België 1 een programma over dat ouders hun kinderen lerenautorijden. Het komt elke vrijdag om 20.05 tot 20.35 en het heet Het leven zoals het is : autorijschool. Ik ben er na het zien van dat programma echt van overtuigd dat ouders geen rijles mogen geven. Er werden dingen verkeerd aangeleerd, een gozer reed op de openbare weg en had bij het inparkeren daarvoor al wat rekken omgereden waarmee ze aan het oefenen warenHij reed veel te snel om fatsoenlijk in te parkeren en sjeesde zo langs andere auto's. Echt, ik hoop niet dat dit hier ook ingevoerd wordt. Dan blijf ik voortaan wel lekker thuis
Maar goed, misschien leuk voor jullie om ook eens te kijken
Hier word je gebeld als je rijbewijs er ligt, vind ik toch wel redelijker. Ze kunnen toch niet van je verwachten dat je na 5 dagen elke dag gaat vragen of je rijbewijs er ligt. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef warrel het volgende:
Bahh, ik mag 'm als het goed is morgen ophalen.
De chagrijnige mevrouw zei dat ik maar even moest bellen eerst, maar ik ga toch lang m'n ouders, en ik heb geen minuten meer over bijna, ik doe het wel op de gok. Ik ben benieuwd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |