uit de bijsluiter:quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Minisuisse het volgende:
Ibuprofen is toch niet van invloed op je reactievermogen?
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 19:48 schreef crossover het volgende:
Ach, gewoon dubbele dosering paracetamol en gaan met die banaan.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ALex hier even onder een kloontje, ivm bijlezen.
Waarom dan onder een kloon ivm bijlezen?
Nou, omdat ik eerst gebak moet halen![]()
Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagdTsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had
Wim Witter for president
beter, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:21 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ALex hier even onder een kloontje, ivm bijlezen.
Waarom dan onder een kloon ivm bijlezen?
Nou, omdat ik eerst gebak moet halen![]()
Na alle mensen die zeggen dat ze onterecht gezakt zijn: Ik ben onterecht geslaagdTsja, dat kan dus ook. Ik reed als een krant, paar erg domme dingen gedaan, en zowel ik als de instrutrice vonden het erg vreemd dat ik het gehaald had
Wim Witter for president
jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Zo, net thuis: ben ook geslaagd, in 29 uur, zonder opmerkingen. Niiiice
Kan ik nu eindelijk legaal in mn 205je rijden
Offtopic: wel voor korte tijd dus? Want ibuprofen is best wel rommel voor je maag enzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef Sylvana het volgende:
3 tabletten ibuprofen per dag zijn al niet voldoende eigenlijk![]()
Dus ik wacht wel een weekje
ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
"in één keer gehaald"
"en hoeveel lessen?"
"ehhhmmmm dat doet er niet toe, toch?"
Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoeveel lessen ik gehad heb, denk een stuk of 60-65, maar precies heb ik het niet bijgehouden
maar goed, maakt ook niet uit, nu heb ik mn rijbewijs tenslotte
volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Lol, ik vind 30 al veel. Ben blij dat ik er vanaf ben, al was mn instructeur best relaxed..
En ik zit ook zo rond de 60 hoor..quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij was 45 gemiddeld of zo iets.Maar teon die gemiddelden werden berkend hadden Sylvana en ik nog geen rijbewijs, dus dat zal nu wel wat hoger zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |