quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:39 schreef Alcarin het volgende:
Jeuj, 81 alweer!![]()
En de usericons staan recht!![]()
(ok, tvp)
Hoeft toch ook niet!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
ik kan echt geen afscheid nemen van dit topic hoor![]()
Toen we bij het CBR binnenkwamen keken we op het papiertje, ow je hebt "insert name" je slaagd wel, dus ik kijk haar verbaasd aan, ja dat is een van de leukste examinatoren die er is, en die beoordeelt je over je gehele rit, en niet alleen op de fouten. Mooi dacht ik bij mezelf, dus wij naar binnen, daarna rijden. Had wel een paar kleine foutjes gemaakt, maar verder ging het allemaal goed, we kwamen terug en gingen meteen naar boven, ik zat nog geen seconde of hij zei de verlossende woorden "het was voldoende, je bent geslaagd" geeft mij een hand, ik zeg dankjewel en thats it, ik kon gaan. Was nog geen 10sec daarbovenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Yey! Proficiat![]()
![]()
Hoe verliep het examen?
ik heb gelest in een volkswagen jetta ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
wat voor auto's lessen jullie trouwens in? en welke gaan jullie rijden als je je rijbewijs hebt? foto's !
maakt niet uit of het eigen auto is of papa en mama's auto
Ik heb gelest in een BMW 318i en mn vader heeft een Mercedes E220, mn moeder een Peugeot 206 en mn stiefvader een Peugeot 407quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
wat voor auto's lessen jullie trouwens in? en welke gaan jullie rijden als je je rijbewijs hebt? foto's !
Vooral niet doen dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
ik kan echt geen afscheid nemen van dit topic hoor![]()
heb ik ook gehad hoor, gaat ie precies uitleggen hoe je moet kijken en voorsorteren enzo als je gaat afslaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef Renesite het volgende:
Afslaan? He?
Oh zo, dat doe ik nu met de fiets al. Zal ik zo onder de knie hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heb ik ook gehad hoor, gaat ie precies uitleggen hoe je moet kijken en voorsorteren enzo als je gaat afslaan
ik les in een BMW 1-serie:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
mjah klopt maar dat wat ik allemaal uitgelegd krijg gebruik al amper nog nu ik alleen rijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heb ik ook gehad hoor, gaat ie precies uitleggen hoe je moet kijken en voorsorteren enzo als je gaat afslaan
mijn instructeur begon er ook over, dat ik nu al eigenlijk te veel lessen gehad heb (24) dat ik m'n eigen rijstijl begin te ontwikkelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
mjah klopt maar dat wat ik allemaal uitgelegd krijg gebruik al amper nog nu ik alleen rijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |