Haha ja, op je gevoel inparkeren is veeeeel makkelijker! En beter ook, want dan kun je later ook makkelijker met andere auto's inparkeren, of in een vak waar geen andere auto's geparkeerd staan die je als referentie kunt gebruiken..quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef Alcarin het volgende:
Ik begin zowaar een echt parkeertalent te worden![]()
Mijn instructeur heeft van die trucjes, zo van 'als de lijn tussen jou en de rechtervoorpunt van de auto evenwijdig is aan de wegas moet je terug gaan sturen'. Maar aangezien ik de hele voorkant van de auto niet kan zien (het loopt krom enzo) gok ik altijd maar wat. En dat gaat veel beter dan dat gedoe met trucjes, ik gok altijd goed en kom precies netjes recht in het vak langs de stoeprand uit![]()
Keren is ook leuk![]()
Ja dat gevoel ken ik wel, maar dan als ik zelf op de doorgaande weg zit. Echt alles lijkt erop of je op een doorgaande voorangsweg rijdt, maar dat is dus niet zo. (Dat is hierzo in Delft bij de Makro bijvoorbeeld, voor lokale mensen). Ook nam ik pas voorrang in Maasland waar ik het niet had. Daar moet ik toch wat meer op gaan lettenquote:Alleen nog iets meer voorrangsregels toepassen (en dat dus niet op gevoel doen...want dat gaat 99% van de keren goed, maar af en toe dus niet). Je hebt in Rotterdam van die gemene wegen die 'voelen' als voorrangsweg, dan geef ik mensen van links voorrang wanneer ik die weg op wil. Maar da hoef nie![]()
En ik heb zo'n gemene (of juist goeie) instructeur die dan juist 10x zo'n weg op gaat. En dan nog lukt het me niet om mijn gevoel te 'overriden'...
heel veel succes morgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef Zosk het volgende:
vandaag laatste les gehad, morgen op examen![]()
ik heb 3 keer om 8 uur afgereden en vond dat echt een relaxte tijd andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:27 schreef Mathijz het volgende:
Nou 13 maart 08:00 examen heerlijk midden in de spits![]()
Heb nog 10 uur te gaan
dan is het well lekker rustig, schoolkinderen net naar school enzo, weinig fietsers, dat scheelt welquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:31 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik moet om 5 over 1, is dat een goede tijd? Lijkt me wel toch?![]()
Hoeveel kost een spoedprocedure meestal, dus je rijbewijs dezelfde dag nog afhalen IPV 5 dagen wachten? Ik weet dat het per gemeente scheelt, maar het is toch meestal tussen de 35 en 40 euro?
veel succesquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef Zosk het volgende:
vandaag laatste les gehad, morgen op examen![]()
Bedanktquote:
Bedankt... Ik ben 20 november begonnen, dus iets langer dan 2 maanden. Ik ben in 1x geslaagd na 15 lessen van een uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef Maravilla het volgende:
R81 gefeliciteerd! Hoelang heb je er over gedaan?![]()
doe je netjes danquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:50 schreef R81 het volgende:
Bedankt... Ik ben 20 november begonnen, dus iets langer dan 2 maanden. Ik ben in 1x geslaagd na 15 lessen van een uur![]()
Nu nog even sparen voor een motor![]()
Waar moest je afrijden? En wie had je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Luxicous het volgende:
Heel verhaal
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Luxicous het volgende:
<verhaal>
Ben ik blij dat ik die vrouw niet gehad heb 4 weken geleden. Ik had een relaxte een wat oudere man met hoed op die als ik me niet vergis in Leeuwarden woont.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Luxicous het volgende:
Heerenveen in het hoge noorden. Geen id hoe die vrouw verder heet, ik heb wel koosnaampjes als je die wil horen.
Wat zou er gebeuren met de slagingspercentages als de koffiemachien op het CBR het ineens niet deed...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:55 schreef Mathijz het volgende:
Ik zit dan wel vroeg, maar wss dan weer afhankelijk hoe mn examinator geslapen heeft
Ik 2 keer, beide keren gezaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb 3 keer om 8 uur afgereden en vond dat echt een relaxte tijd anders
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren met de slagingspercentages als de koffiemachien op het CBR het ineens niet deed...![]()
Hoezo heb je 2x afgereden en toen gestopt? Theorie verlopen? Geld op? Motivatie foetsie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:38 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik 2 keer, beide keren gezakt
Amsterdam, november, 8 uur s ochtends + regen en wind.
Beide keren een oude man, eentje was 5 dagen verwijderd van de VUT, tweede ging over 3 maanden met pensioen
Nu ben ik 2.5 jaar verder en nog steeds geen rijbewijsDeze zomer wil ik t weer gaan proberen, maar ik ga dan wel gewoon bij Nelen, kost heel veel maar volgens mij zijn ze daar wel goed (2x per week 2 uur rijden, terwijl ik ruim 2 jaar geleden 1x per 2 weken een uurtje les had
)
Hoe fiks je dat zo snel? Grote rijschool?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:58 schreef Luxicous het volgende:
8 februari mag ik weer:)
Probeerde je toen ook met de rechter voet de koppeling in te drukken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
Vet Zosk
Vandaag had ik te maken met een klassieker: Met linkerfout voet de rem doen
Ik wou het wel proberen, maar toen ik het voor mekaar had sloeg ie af. De instructeur zei nog "Je deed de pedalen wel goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:22 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Probeerde je toen ook met de rechter voet de koppeling in te drukken?
Yey! Proficiatquote:
Alledriequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoezo heb je 2x afgereden en toen gestopt? Theorie verlopen? Geld op? Motivatie foetsie?
Nou ja, gewoon met frisse moed dan weer beginnen. Ik begon met m'n 18e, ook maar heel weinig lessen per week (1 a 2 uur per week, uur dus, geen les...veelal 1 uur per week). Moest dus vaak opnieuw leren wat ik de les er voor had, want van week naar week duurt dan best wel lang. Uiteindelijk 4x examen gedaan (1e keer keihard genaaid), vervolgens motivatie die zakte en na 4x was theorie verlopen. Toen na 3,5 jaar opnieuw begonnen met lessen, nu lessen van 1,5 uur en dat zeker 2x in de week. Ging veel beter, begonnen in september en toen in november gehaald.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef Andoire het volgende:
[..]
Alledrie
Theorie verliep ruim 2 weken nadat ik de 2e keer gezakt was. Er was ook geen gaatje te vinden in die 2 weken voor een derde examen. Ook had ik nog maar iets van 300 euro over, dat zou ik sowieso niet redden (examen kostte ruim 300 en ik betaalde toen iets van 40 per les, en ik wilde nog even een paar lessen hebben voor ik wéér examen deed).
Toen dacht ik van ach, komt nog wel, maar het is er de afgelopen 2.5 jaar niet meer van gekomen
Dus van de zomer ben ik van plan om eerst ff 3 weken op vakantie te gaan en daarna weer te beginnen met lessen. Theorie doe ik dan ergens in juni na de tentamens![]()
Ja, met uitkijken enzo, met rijden zo gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Vandaag mn tweede les gehad... Damn die kruispunten zijn wel wat lastiger dan op een fiets AHHAhahAahH
Ja, en dan ga je weer enorm goed uitkijken, en dan maak je de bocht weer verkeerd. Ideaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, met uitkijken enzo, met rijden zo gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |