Haha ja, op je gevoel inparkeren is veeeeel makkelijker! En beter ook, want dan kun je later ook makkelijker met andere auto's inparkeren, of in een vak waar geen andere auto's geparkeerd staan die je als referentie kunt gebruiken..quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef Alcarin het volgende:
Ik begin zowaar een echt parkeertalent te worden![]()
Mijn instructeur heeft van die trucjes, zo van 'als de lijn tussen jou en de rechtervoorpunt van de auto evenwijdig is aan de wegas moet je terug gaan sturen'. Maar aangezien ik de hele voorkant van de auto niet kan zien (het loopt krom enzo) gok ik altijd maar wat. En dat gaat veel beter dan dat gedoe met trucjes, ik gok altijd goed en kom precies netjes recht in het vak langs de stoeprand uit![]()
Keren is ook leuk![]()
Ja dat gevoel ken ik wel, maar dan als ik zelf op de doorgaande weg zit. Echt alles lijkt erop of je op een doorgaande voorangsweg rijdt, maar dat is dus niet zo. (Dat is hierzo in Delft bij de Makro bijvoorbeeld, voor lokale mensen). Ook nam ik pas voorrang in Maasland waar ik het niet had. Daar moet ik toch wat meer op gaan lettenquote:Alleen nog iets meer voorrangsregels toepassen (en dat dus niet op gevoel doen...want dat gaat 99% van de keren goed, maar af en toe dus niet). Je hebt in Rotterdam van die gemene wegen die 'voelen' als voorrangsweg, dan geef ik mensen van links voorrang wanneer ik die weg op wil. Maar da hoef nie![]()
En ik heb zo'n gemene (of juist goeie) instructeur die dan juist 10x zo'n weg op gaat. En dan nog lukt het me niet om mijn gevoel te 'overriden'...
heel veel succes morgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef Zosk het volgende:
vandaag laatste les gehad, morgen op examen![]()
ik heb 3 keer om 8 uur afgereden en vond dat echt een relaxte tijd andersquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:27 schreef Mathijz het volgende:
Nou 13 maart 08:00 examen heerlijk midden in de spits![]()
Heb nog 10 uur te gaan
dan is het well lekker rustig, schoolkinderen net naar school enzo, weinig fietsers, dat scheelt welquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:31 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik moet om 5 over 1, is dat een goede tijd? Lijkt me wel toch?![]()
Hoeveel kost een spoedprocedure meestal, dus je rijbewijs dezelfde dag nog afhalen IPV 5 dagen wachten? Ik weet dat het per gemeente scheelt, maar het is toch meestal tussen de 35 en 40 euro?
veel succesquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef Zosk het volgende:
vandaag laatste les gehad, morgen op examen![]()
Bedanktquote:
Bedankt... Ik ben 20 november begonnen, dus iets langer dan 2 maanden. Ik ben in 1x geslaagd na 15 lessen van een uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef Maravilla het volgende:
R81 gefeliciteerd! Hoelang heb je er over gedaan?![]()
doe je netjes danquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:50 schreef R81 het volgende:
Bedankt... Ik ben 20 november begonnen, dus iets langer dan 2 maanden. Ik ben in 1x geslaagd na 15 lessen van een uur![]()
Nu nog even sparen voor een motor![]()
Waar moest je afrijden? En wie had je?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Luxicous het volgende:
Heel verhaal
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Luxicous het volgende:
<verhaal>
Ben ik blij dat ik die vrouw niet gehad heb 4 weken geleden. Ik had een relaxte een wat oudere man met hoed op die als ik me niet vergis in Leeuwarden woont.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Luxicous het volgende:
Heerenveen in het hoge noorden. Geen id hoe die vrouw verder heet, ik heb wel koosnaampjes als je die wil horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |