Je heb 't boek dus al doorgelezen, das goed. Nu gewoon elke avond wat proefexamens via die cdrom maken (is reuzehandig), en that's it. Theorie stelt niets voor...serieus. Je moet 't alleen wel ff allemaal doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:30 schreef Gelderland het volgende:
Ik had de vraag ook op het einde van het vorige topic gesteld, maar die is nu dicht dus vraag het nog een keer:
Ik heb over een week theorie en heeft iemand nog tips over hoe het beste te leren? Ik heb het boek van vekabest doorgelezen én heb de cd-rom met proefexamens. Maar wat kan je het beste voor de theorie doen(zijn er speciale tips nog?)
Ook voor gewone openbare weg geldigquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:01 schreef Heatseeker het volgende:
Ik begin volgende week voor me militaire rijbewijs B
ja gewoon veel oefenen met vragen. en als je dan ziet dat je slecht scoort op een bepaald type vraag, gewoon nog even dat stuk doornemen uit je boek. weet niet of er op de cdrom ook uitleg gegeven wordt? maar bij vragen in je boek is dat meestal wel het geval, dus die kun je dan ook even bekijken! veel succes iigquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef H4ze het volgende:
[..]
Je heb 't boek dus al doorgelezen, das goed. Nu gewoon elke avond wat proefexamens via die cdrom maken (is reuzehandig), en that's it. Theorie stelt niets voor...serieus. Je moet 't alleen wel ff allemaal doenAls je totaal onvoorbereid naar 't theorie-examen gaat (wat veel mensen doen) dan is de kans groot dat je 't niet haalt. Maar met de bovenstaande voorbereiding moet 't dus gewoon lukken
![]()
wat voor extra dingen leer je daarbij?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ook voor gewone openbare weg geldig [afbeelding]
samenvatting?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Hi allemaal,
Voor wie al het gedoe rondom mijn cursus heeft gevolgd:
Vandaag is het voor me duidelijk geworden dat ik na het examen woensdag NIET met de instructeur terugrijd. Stap geen minuut langer in de auto dan nodig is met die man naast me. Word bij het CBR opgehaald door familie, of ik zak of slaag maakt verder niet uit.
Is een niet zo aardige meneer, om het zo maar even te zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:45 schreef ARKON het volgende:
[..]
samenvatting?
sorry dit is pas me eerste post hier![]()
vandaag? wat is er nu nog gebeurd? of je hebt er gewoon over nagedacht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Hi allemaal,
Voor wie al het gedoe rondom mijn cursus heeft gevolgd:
Vandaag is het voor me duidelijk geworden dat ik na het examen woensdag NIET met de instructeur terugrijd. Stap geen minuut langer in de auto dan nodig is met die man naast me. Word bij het CBR opgehaald door familie, of ik zak of slaag maakt verder niet uit.
Jawel het staat alleen niet netjes op datum, ben aan het leren voro mijn theorie voor morgen, vinnik net iets belangrijkerquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:30 schreef Boink het volgende:
He ik sta niet in de OP!
boink 22 september
Een theoriekaart jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:32 schreef ARKON het volgende:
heb gehoord dat je ook iets moet invullen ofzo voordat je theorie mag doen? maar dat weet ik niet zeker
Morgenmiddag weer, om 3 uur de weg op met een CBF 500...quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:29 schreef veldmuis het volgende:
Jeej, woensdag ofzo weer rijles.
tvp ja
Groetjes,
veldmuis
ik heb ervan gehoord ja. dat examinator even overlegt ofzo. maar ik heb het zelf niet meegemaakt. waarschijnlijk omdat het voor hem al direct duidelijk was dat ik gezakt wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:36 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Oh hahaha goedemorgen allemaal,
Bedacht me nog iets...
Is het gebruikelijk dat je na een examen zelf eerst de auto uit moet stappen en dat de instructeur en examinator blijven zitten om het een en ander door te nemen? Zo ging dat bij mijn TTT.
Vind ik eigenlijk erg raar. De mening van de examinator kan zo beinvloed worden door de instructeur.
En dat nagesprek.... zit de instructeur daar ook altijd bij? Wil ik eigenlijk ook niet.
gefeliciteerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:25 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Afgelopen donderdag (6 oktober) heb ik ook me rijbewijs behaald..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |