Yeahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jaaaa en dan in zn 3 veel te veel toeren maken omdat ie dan beter de heuvel op kan![]()
Het is zo leuk!!
Ikke eerste post!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:07 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
YeahEn dan schakel je, en dan hoor je: VROOOOEEEM
En op de snelweg zet je em in de 6e versnelling (yeah, ik rij in een 6-bak
) en dan kun je in alle rust en comfort naar de radio luisteren
![]()
Yes, eerste post![]()
Wat voor een auto trouwens? Ik rij in de meest luxe versie van de Renault Mégane 1.9 diesel 5-deursquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ikke eerste post!![]()
Helaas heb ik maar 5 versnellingen, maar dan nog is het zeer relaxtLekker cruisen
![]()
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:11 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Wat voor een auto trouwens? Ik rij in de meest luxe versie van de Renault Mégane 1.9 diesel 5-deurs![]()
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bakquote:
Ok, niet echt handig neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeft![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Johnns het volgende:
[..]
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bak(BMW 1-serie)
Ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:16 schreef Johnns het volgende:
[..]
in wat voor auto les je? mijn les auto heeft ook een 6-bak(BMW 1-serie)
zekers, hij rijdt super lekkerquote:
Dan moet je in een Mégane gaan lessen, daar is het acherin ook superrelaxtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:34 schreef Johnns het volgende:
[..]
zekers, hij rijdt super lekker
maar als je achterin mee moet rijden heb je het toch iets minder![]()
de Renault Espace van mn ouders bevalt ook goed hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:48 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Dan moet je in een Mégane gaan lessen, daar is het acherin ook superrelaxt![]()
Ik heb je maar meteen in de OP erbij gezet, vult ook mooi het gat opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef TheRuud het volgende:
Ik heb mijzelf ook maar even in de wiki gezet.
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb je maar meteen in de OP erbij gezet, vult ook mooi het gat op![]()
Idem, en ik vind 't best een fijne auto, voor zover je daarvan kan spreken zonder enige andere ervaring.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik in een Volkswagen Golf, diesel uiteraard. Ook 5-deurs, dat is verplicht, want stel je voor dat er iemand tijdens je examen niet zijn eigen deur heeft![]()
Dat heb ik dan meteen ook maar gedaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef Sjengdanny het volgende:
Heb me toegevoegt bij aankomende examens![]()
Ik zie me nog niet bij de examens staan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:55 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat heb ik dan meteen ook maar gedaan![]()
Dat komt pas bij het volgende topique.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Ik zie me nog niet bij de examens staan?![]()
Oh, oké thnxquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat komt pas bij het volgende topique.
Het had ook 'geslaagden 2007' kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Geslaagden sinds juli 2006?Ik ben verdorie in mei geslaagd, word ik na 'n half jaar al uit de OP gegooid...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |