quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:45 schreef paulus1709 het volgende:
ben gisteren weer gezakt
kreeg als reden concentratie gebrek
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:09 schreef philipnorth het volgende:
FF melden dat ik zojuist geslaagd ben
BNOR examen gehad, was echt goed te doen
weeeeeeeeeeeeeeee
Straks ff langs bij gemeente kijken of ik m kan aanvragen
gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:09 schreef philipnorth het volgende:
FF melden dat ik zojuist geslaagd ben
BNOR examen gehad, was echt goed te doen
weeeeeeeeeeeeeeee
Straks ff langs bij gemeente kijken of ik m kan aanvragen
Dat is wel een goede manier van lessen iig, omdat het examen in de toekomst ook meer die kant op gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:31 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Het gaat de laatste paar lessen minder goed voor mijn gevoel. Ik moet omdat ik alles heb gehad nu alles zelf doen. Mijn instructeur grijpt ook alleen op het allerlaatste moment.
Mijn instructeur zegt nu bijvoorbeeld breng me naar de CBR in Den bosch. En ik moet de weg zelf helemaal uitvogelen. Hij zegt ook niet meer kijk links/ recht.. Ik moet zelf alles doen. Pas als we de situatie hebben gehad vraagt ie heb jij wel de fietsers van rechts gezien. Vaak heb ik dat dan niet gezien. Dan kijk ik naar de linkerkant en vergeet ik de rechterkant. Best moeilijk allemaal...Maar hij zegt wel dat mijn inzicht stukken beter wordt.
Jipppieeee proficiat!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef ArtemisQ het volgende:
Da's idd irritant!
Ik heb mn pasje vandaag opgehaald![]()
Ff met mn pa een rondje gereden en de rem werkt goed!Sjees eerste keer remmen zat ik bijna tegen de voorruit
ff wennen dus! En de richtingaanwijzer is irritant
Gaat er vet makkelijk vanaf en heeft ook niet dat ie zeg maar 4x ofzo gaat. Dus als je iemand over de snelweg ziet rijden met 't knipperlicht nog aan
Mja.. tis wel ff wennen hoor! T ging dus met de auto wel een beetje lomp maar mn vader vond verder dat ik goed reed![]()
naja, ik schakel bij 110 pas naar z'n 5 ... moet ik dan al na 10km/u weer opschakelen, of moet je juist eerder van z'n 4 naar 5?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:00 schreef Sylvana het volgende:
nee, is niks engs aan hoorwel beetje wennen aan het begin, dat je bij 120 nog een keer moet schakelen, terwijl je dat normaal niet hoeft, maar verder weinig verschil vind ik
ik weet niet jij voor benzine auto hebt gereden, maar de benzine auto's waar ik in heb gereden, beginnen ook gewoon te rollen als je de koppeling op laat komen ... verschil is alleen dat je met diesel óf de koppeling heel voorzichtig op moet laten komen, óf de koppeling op een bepaald punt even stil moet houden, omdat 'ie anders afslaat.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:18 schreef 16meter het volgende:
Heb vanochtend wat zitten kloten in een auto met benzine motor. Die sloeg bij mij juist constant af.
Bij het lessen een diesel, veel makkelijker, koppeling op laten komen en hij begint al te rollen, in tegenstelling tot benzine.
haha, mijn instructeur was precies het omgekeerde, ik had niet echt behoefte aan ongeduld gedrag ... maar hij zat me juist op te naaien: 30 is zo langzaam, ga 40 rijden ... bij alle maximumsnelheden gewoon 5km/u hoger zitten ... pas lekker laat schakelen ... haal maar in dit gaat te langzaam ... etc. etc. ... geweldige kerel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:10 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Zegt de mijne ook. Alleen binnen de bebouwde kom. Alles moet gaan volgens het nieuwe rijden..Gaat allemaal zo traag. Daarom vindt mijn instructeur me wat ongeduldig![]()
Maar een diesel is meestal niet eens vooruit te branden onder de 2000 toeren
Als ik me rijbewijs heb, heb ik dikke schijt aan dat nieuwe rijden..
Och, die richtingaanwijzer vergeet ik heel soms ook nog wel eens, meestal kom ik er wel na paar seconde achter door het getik maar toch, en heb nu al bijna een jaar mijn rijbewijs met regelmatig snelweg rijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:19 schreef ArtemisQ het volgende:
Da's idd irritant!
Ik heb mn pasje vandaag opgehaald![]()
Ff met mn pa een rondje gereden en de rem werkt goed!Sjees eerste keer remmen zat ik bijna tegen de voorruit
ff wennen dus! En de richtingaanwijzer is irritant
Gaat er vet makkelijk vanaf en heeft ook niet dat ie zeg maar 4x ofzo gaat. Dus als je iemand over de snelweg ziet rijden met 't knipperlicht nog aan
Mja.. tis wel ff wennen hoor! T ging dus met de auto wel een beetje lomp maar mn vader vond verder dat ik goed reed![]()
ik erger me er juist aan dat hij uit zichzelf uitgaat ... zo lastig op een rotonde ... ik zou dat er het liefst uitgesloopt zien ... ik kan heus zelf wel dat lampje uitzetten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:51 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Och, die richtingaanwijzer vergeet ik heel soms ook nog wel eens, meestal kom ik er wel na paar seconde achter door het getik maar toch, en heb nu al bijna een jaar mijn rijbewijs met regelmatig snelweg rijden.
Dat is idd ook irritant op een rotonde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik erger me er juist aan dat hij uit zichzelf uitgaat ... zo lastig op een rotonde ... ik zou dat er het liefst uitgesloopt zien ... ik kan heus zelf wel dat lampje uitzetten.
als ik later een eigen auto heb, is dat het eerste wat ik eruit sloop.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:00 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat is idd ook irritant op een rotonde.
Leer je bij rijles om bij linksaf de richtingaanwijzer naar links aan te zetten gaat die bij het oprijden van de rotonde weer uit. Zet die naar links daarom meestal niet eens aan. (Bij afslaan van de rotonde naar rechts wel altijd)
Of bij een stoplicht in de rij moet je je wielen bij het wegrijden iets bijdraaien gaat die richtingaanwijzer weer uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |