Andere rijschool bellen?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Easyedwin het volgende:
ruim 30 lessen bezig mr er is geen plek bij cbr meer voor me tot over 6 maanden..help ?![]()
en me examengeld die ik al moest betalen van mn rijschool? terugvragen? krijg vast nooit terug?quote:
Damn!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:14 schreef Easyedwin het volgende:
ruim 30 lessen bezig mr er is geen plek bij cbr meer voor me tot over 6 maanden..help ?![]()
Dat zou ik wel doen. Tenzij bij het betalen is afgesproken dat het zo lang zou duren, maar dat verwacht ik niet. Ik zou me gewoon op het standpunt stellen dat ik mijn geld terug wil omdat het buitensporig lang duurt.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
en me examengeld die ik al moest betalen van mn rijschool? terugvragen? krijg vast nooit terug?
hij zei het word half mei.. maar nu met die wachttijden bij cbr in heel zuid holland is het rond 6 maanden volgens mn rijschoolquote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen. Tenzij bij het betalen is afgesproken dat het zo lang zou duren, maar dat verwacht ik niet. Ik zou me gewoon op het standpunt stellen dat ik mijn geld terug wil omdat het buitensporig lang duurt.
ja ligt denk ook aan rijschool of ze nog plekken gereserveerd hebben in tussentijdquote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef Crazykill het volgende:
Maandag kan ik theorie doen, en dan gelijk vragen of ze alvast examen willen aanvragen. Als ik ook 6 maanden moet wachten ga ik iemand klappen
Nou, dan heb je de betaling daarop gebaseerd. Nu dat niet zo blijkt, is het niet meer dan redelijk om je geld terug te geven. Maar eerst een rijschool zoeken die het CBR heeft 'opgekocht'quote:Op donderdag 19 april 2007 18:16 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
hij zei het word half mei.. maar nu met die wachttijden bij cbr in heel zuid holland is het rond 6 maanden volgens mn rijschool![]()
ben al aan informerenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dan heb je de betaling daarop gebaseerd. Nu dat niet zo blijkt, is het niet meer dan redelijk om je geld terug te geven. Maar eerst een rijschool zoeken die het CBR heeft 'opgekocht'![]()
Ga gewoon ff met je pa oefenen. Laat hem ff naar een afgelegen plekje rijden zodat jij daar ff kan wennenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef EDMAN- het volgende:
Mag ik ook bij geslaagden 2007?![]()
Vanmiddag dus rijbewijs opgehaald, net ff zitten toeren.. wat is dat wennen zo'n auto op benzine, echt 20 keer stilgevallen. Vooral voor een stoplicht is dat lachen, ik als enige door na 5 minuten, de rest maar wachten
... gevoel moet ik ff krijgen, soms gaat het goed, andere keer gaat het totaal niet.. en dan stressen als je een file achter je ziet (had het net in een dorp bij een wegversmalling, echt 5 minuten staan klooien, even rust gepakt en toen ging het meteen)
Oooh man, Rotterdam haha, dan zou ik dat ook wel ff doen jaquote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef Crazykill het volgende:
Whahahahahaha
Als ik eenmaal mn rijbewijs heb ga ik dat wel doen, vooral eerst ff op een helling oefenen. Hier in Rotterdam is het vaak druk en heb je veel van die ongeduldige aso's. Lijkt me kut om dat de motor af te laten slaan telkens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |