quote:Achterin mijn theorieboek staat een hoofdstukkie 'theorie van de praktijk' dat vertelt HOE je moet schakelen, sturen, parkeren, starten, bijzondere verrichtingen moet uitvoeren, je voertuig moet controleren, je onderdelen in de auto moet afstellen, enz... Dit hoef je toch niet te kennen voor het theorie-examen?
Ze vragen toch niet van: Hoe ver van de parkeerplaatsen moet je ongeveer stoppen om achteruit te kunnen parkeren in garage (oprit) of parkeervak? Of: Hoe moet je het keren uitvoeren?
Ik heb dat onder het lessen, kom telkens ontzettend veel lesauto's tegen..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef sandertjuh het volgende:
Het lijkt ook wel of je steeds meer lesauto's op de weg gaat zien! ook van die gare rammelbakjes die nog net niet uit elkaar vallen, verbaast me dat daar ook gewoon mensen in lessen![]()
tevens weer een tvp!
nee, dat wordt niet gevraagd, het is wel handig dat de theorie van de praktijk in je boek staat, zo kan je vooruitlopen op de zakenquote:
CBR kantoren waar men 14 dagen van te voren nog een examendatum kunnen aanvragenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef hardcorebass het volgende:
tvp, examendatum wordt naar gekeken en is waarschijnlijk eind deze maand
hij koopt examendatums inquote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
CBR kantoren waar men 14 dagen van te voren nog een examendatum kunnen aanvragen
na 0quote:Op maandag 11 juni 2007 21:28 schreef nattermann het volgende:
Na hoeveel lessen werd er bij jullie gekeken naar een eventuele examendatum? Ik heb nu pas 12 lessen erop zitten, heb een lessenpakket van 38 lessen.
25 juni theorie examen
31 juli TTT
Bij mij ook, De complete planning van intest tot examen wordt op papier gezet, of je krijgt 'm via e-mail.quote:
na de intest keken ze bij mij wanneer ze een examen hadden en daar 10 dagen omheen konden plannen...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:53 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Bij mij ook, De complete planning van intest tot examen wordt op papier gezet, of je krijgt 'm via e-mail.
ik heb m daar gekocht en had dus niet zo een nummer, dat was geen probleem...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Marurk het volgende:
OK. Heb nog een klein vraagje.Heb dus zo'n theorie-examenkaart van de rijschool gekregen en daar vragen ze om een 'Registratienummer rijschool [stempel]'. Moet ik dit invullen en boeit 't als ik dat niet heb? Mag ik dan geen examen afleggen?
Die theorie-examenkaart, krijgen jullie die normaal van de rijschool of worden die ook los verkocht bij het CBR als je theorie-examen kan doen? Want dan kan ik bepalen of dit registratienummer wel of niet noodzakelijk zou zijn...
Okidoki.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef Remco_h het volgende:
[..]
ik heb m daar gekocht en had dus niet zo een nummer, dat was geen probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |