Ja precies. Ook leuk als andere weggebruikers achter je rijden en harder willen gaan dan de max snelheid. Lekker doorkachelen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:45 schreef arpy het volgende:
Lol, ben ook vandaag begonnen met m'n eerste rijles. Beetje sturen op parkeerplaats en toen door de stad rijden. Voelt lekker als je net gas gaat geven als je uit een bocht komt.
Of gewoon heel langzaamquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Extreem snel optrekken bij het stoplicht is ook leuk
Dat deed ik gister ook, haalde ik iemand rechts in. En ik had het geeneens doorquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Extreem snel optrekken bij het stoplicht is ook leuk
Ik wou dat ik kon afrijden in Assen, was ik nog voor mijn vakantie aan de beurt geweestquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Dat deed ik gister ook, haalde ik iemand rechts in. En ik had het geeneens door![]()
En m'n instructeur nog heel droog: "Vlot doorrijden is leuk, maar probeer niet rechts in te halen"quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Sportief rijden is ook leuk![]()
Was dat niet al zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:22 schreef Plots het volgende:
Vandaag eerste les gehad. Was wel leuk.. uurtje ging snel om.
Je MOET nu een afspraak maken om je theorie te doen.
Je mag er niet zomaar meer heen gaan. Dat je het ff weet
Sommige provincies wel en sommige niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef Renesite het volgende:
Je kán er wel zo heen gaan. Maar dan moet je eventjs afwachten of er plaats is. Vooralsnog is er vaak wel een plek of 3 vrij.
Geslaagdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet dalijk op voor mijn rijbewijs: 11.40 uur in Eindhoven.
Geen zin, maar toch hoop![]()
Feli! Snel je pasje aanvragen, dan kan je die wellicht snel volgende week ophalen. In het weekend kan je vaak toch niet veel rijden aangezien velen van ons dan onder invloed zijnquote:
Gemeentehuis sloot al om half 1 dus ik was te laat. Nu moet ik wachten tot dinsdag, aangezien het pinksteren is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Feli! Snel je pasje aanvragen, dan kan je die wellicht snel volgende week ophalen. In het weekend kan je vaak toch niet veel rijden aangezien velen van ons dan onder invloed zijn![]()
makkelijk manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:20 schreef Crazykill het volgende:
Klote bocht achteruit, het is een klote bijzondere verrichting is dat.
Verder gaat het tot nu toe wel goed, alleen ik ben een beetje te gehaast en daardoor gaan meerdere dingen fout. Als ik rustiger word komt alles goed zei hij.
Ik pak elke keer de stoepquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:54 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
makkelijk man, goed in je rechterspiegel kijken.. en rondom
Dat zeiden mijn examinatoren bij beide examens ook. Maar ze zeiden er wel alle twee bij, dat ze het niet uit konden leggen. Iets in de trant van "De borden en tekens op de weg moet je zelf zien, daar help ik je niet mee. Luister naar mijn instructies welke richting we inrijden. Doe het rustig aan, maar zorg er wel voor dat je lekker vlot met het verkeer meerijdt en laat zien dat je mee kan rijden met de rest."quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:44 schreef kcin22 het volgende:
Ben net gebeld door mijn instructeur, kan het 4 juni alweer proberenZelfde dag als de verjaardag van mijn vader. Moet een teken zijn
![]()
Hij vertelde ook de precieze rede dat ik gezakt was em dat was onvoldoende voertuigbeheersing (hellingproef). Het argument dat ik niet vlot genoeg was stond er ook maar kon niet worden onderbouwd door voorbeelden. Zo zie je maar dat die examinatoren je op kunnen laten zakken ol niks.
Is mij in de eerste vijf rijlessen ook al opgevallen, mensen die lekker ongeduldig doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja precies. Ook leuk als andere weggebruikers achter je rijden en harder willen gaan dan de max snelheid. Lekker doorkachelen dan![]()
In mijn geval was het erg rustig op de weg, dus meerijden was niet van toepassing. Ik hield me gewoon aan de maximum snelheid.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeiden mijn examinatoren bij beide examens ook. Maar ze zeiden er wel alle twee bij, dat ze het niet uit konden leggen. Iets in de trant van "De borden en tekens op de weg moet je zelf zien, daar help ik je niet mee. Luister naar mijn instructies welke richting we inrijden. Doe het rustig aan, maar zorg er wel voor dat je lekker vlot met het verkeer meerijdt en laat zien dat je mee kan rijden met de rest."
52 euro voor 1.5 uur.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:07 schreef dubidub het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk kwijt voor een les? Ik 57 euro geloof ik (begin vrijdag as. pas)
Mn pakket is op voor losse lessen betaal ik nuquote:Op maandag 28 mei 2007 11:07 schreef dubidub het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk kwijt voor een les? Ik 57 euro geloof ik (begin vrijdag as. pas)
Ik betaal ¤32 per uur (heb les in blokuren), en heb voor mn lessenpakket van 38 lessen inclusief theorie ¤1466 betaald.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:07 schreef dubidub het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |