hmm, het klinkt allemaal wel logisch, en bij de stoplichten e.d. doe ik het wel goed, misschien dat ik tijdens de hellingproef te veel nadenk dat het daarom alleen dan mis gaat ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal niks met je gas te maken!
Je moet je koppeling op laten komen tot aan het aangrijpingspunt en dan je rem loslaten. Dan heb je dus met je linkervoet nog half het koppelingspedaal ingetrapt, je kan je met rechts gas gaan geven en langzaam je koppeling verder op laten komen zonder dat je terug bent gerold. Je zou bij wijze van spreken 10 minuten stil kunnen blijven staan zonder rem of gas ingedrukt!
Ja, dat is het vaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:09 schreef Dreetjuh het volgende:
[..]
hmm, het klinkt allemaal wel logisch, en bij de stoplichten e.d. doe ik het wel goed, misschien dat ik tijdens de hellingproef te veel nadenk dat het daarom alleen dan mis gaat ofzo
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:52 schreef Renesite het volgende:
Ik geef nogsteeds te weinig gas bij optrekken. Ik ben te voorzichtig![]()
Hahaha dat zij mn instructeur ook al. Ik ben te gehaast, maarja komt nogquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
Rustigggggg an.
Ik had vandaag ook een foutje met afzwaaien. Ik wíst dat ik een 2tje moest nemen, maar dacht dat een 3tje ook wel wou.
Het werd krap.
'nah, ik had zeker wel een 2tje mogen nemen'
'uhuh'
huh? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef Renesite het volgende:
Rustigggggg an.
Ik had vandaag ook een foutje met afzwaaien. Ik wíst dat ik een 2tje moest nemen, maar dacht dat een 3tje ook wel wou.
Het werd krap.
'nah, ik had zeker wel een 2tje mogen nemen'
'uhuh'
Succesquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:14 schreef Dreetjuh het volgende:
zometeen moet ik afrijden, ik hoop dat ik niets vergeet te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |