Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:23 schreef magnifor het volgende:
Ik ben net geslaagd voor mijn theorie examen, niet verwacht.
Ik heb nu een certificaat en een uitslagformulier.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben bijna 3 weken geleden geslaagd voor het praktijk examen en ga morgen mijn eerste autootje kopen
Ik heb geen auto in gedachten, in die zin de proefrit fase is al geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef magnifor het volgende:
Bedankt iedereen
@Marijkezwolle wat voor een auto had je in gedachten?
Ik heb redelijk in gedachten wat het moet worden, klein, makkelijk en zuinig. Hoeft niet in super conditie zijn het moet vooral een leer auto zijn om mij verder in te ontwikkelen en ervaring op te doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb geen auto in gedachten, in die zin de proefrit fase is al geweestIk koop een Lada Samara. Lekker goedkoop, maar deze is wel erg goed onderhouden
5 deurs, dus lekker ruim
En het beste is natuurlijk dat ze heerlijk rijdt
Weet jij al wat je eventueel zou willen gaan rijden?
Bedanktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:30 schreef Lammmetje het volgende:
Gisteren heb ik weer rijles gehad en toen gingen al m'n bijzondere verrichtingen per-fect. Waarom heb ik het dan zo verknald tijdens mij TTT? Zelfs fileparkeren ging echt netjes! Misschien omdat ik nu wat vroeger instuurde dan normaal en nu raakte ik de stoeprand niet
Eigenlijk ging het gisteren over het algemeen best goed! Geen ingrepen, heel weinig commentaar, veel meer complimentjes dan normaal (), maar ik weet niet of ik nu vooruit ben gegaan sinds mijn TTT, want voor mijn gevoel ging het wel beter
Ik heb trouwens ook m'n afrijdatum en als ik zo door ga met de hoeveelheid lessen per week heb ik er 50+ gehadZul je zien dat ik straks nog veel meer lessen tussendoor moet nemen, omdat ik dan nog steeds niet klaar ben voor het examen
Ik heb nu trouwens 34 uur gehad
@ magnifor gefeliciteerdHoeveel lessen heb je al gehad?
En dan slaag je vast wel!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef monsterd. het volgende:
Ik moet 1 april voor de 2e keer op dan maar
Gaat vast wel lukken en dan heb je vast wel meer geluk dan de vorige keerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:33 schreef monsterd. het volgende:
Ik moet 1 april voor de 2e keer op dan maar
Hopelijk! want alles zat er goed uit totdat ik bij de laatste kilometer aankwam, bij de invoegstrookquote:
Ja dat was allemaal prima in orde. Wel heel erg vlot vond hij, maar dat hoefde niet een belemmering te zijn.. Maarja, heb ook lang nagedacht over wat er fout ging op die invoegstrook.. Die auto die op de normale weg reed die zal wel geschrokken zijn van de lesauto (omdat die dan normaal heel langzaam gaan, ofzo) en hij zal wel gedacht hebben dat als hij gas bij zou geven hij er dan voorbij zou zijn..Tja dan kom je gelijk uit, kan ik volop de rem..quote:
Ja topttijd! Lekker rustig op de weg etc, maarja het was dan ook vakantiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken en dan heb je vast wel meer geluk dan de vorige keer
Was die tijd van jouw eerste examen een fijne tijd? Want ik moet 8 dagen na jou voor de eerste keer op
Weet iemand of je kunt zakken op je bijzondere verrichtingen? Dus als 't fileparkeren niet wil lukken (maar je kijkt wel goed enzo)? Want ik zie 't wel voor me dat ik dat bij m'n examen ga verknallen en ik weer tegen de stoeprand aankom
Ik heb ook om die tijd afgereden!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef monsterd. het volgende:
Oja, ik mag nu om 09:50 op. Zou in principe ook nog moeten lukken
Ik neem aan dat je ogen wel goed genoeg zijn om je rij examen af te leggen? En ja, dat kan een verplichte bijzondere verrichting zijn. Maar ik neem aan dat je instructeur je dat ook wel verteltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef Geqxon het volgende:
Is fileparkeren een verplichte verrichting? Nooit gedaan eigenlijk. Maar goed ook, mijn ogen zijn niet zo perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |