abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73901121

De lessers:

Meld hier:
› wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen;
› hoeveel lessen je hebt gehad;
› hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
› wanneer je examen hebt en mentale steun kunt gebruiken;
› of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
› natuurlijk ook alles over je motor-/brommerrijbewijs en al het andere dat met je rijbewijs te maken heeft.

Veel gestelde vragen
Hoe kies ik een rijschool uit?
Op deze site kun je ervaringen van anderen lezen en slagingspercentages van rijscholen vergelijken.

Waar staat TTT voor?
Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen, en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals fileparkeren of bochtje achteruit.

Wat moet je meenemen naar je TTT?
Je theoriecertificaat en een identiteitsbewijs.

Wat moet je meenemen naar je Theorie-examen?
Een geldige theoriekaart (te verkrijgen bij het CBR op de dag zelf of vooraf bij je instructeur), een pasfoto en een identiteitsbewijs. En een pinpas als je nog geen theoriekaart hebt, want die kost �30,80 en contant betalen kan niet.

Wat moet je meenemen naar je Praktijk-examen?
Je theoriecertificaat, een identiteitsbewijs, oproepkaart praktijkexamen en eventueel het uitslagformulier van je TTT.

Wat moet je meenemen om je rijbewijs aan te vragen?
Een identiteitsbewijs, een pasfoto en geld. Een bewijs dat je geslaagd bent krijg je niet, het CBR geeft je gegevens door aan de gemeente.

Waar staat BNOR voor?
Voor Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, vroeger Staatsexamen geheten.

Wanneer kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
Als je in de afgelopen vijf jaar vier keer bent gezakt voor een praktijkexamen bij het CBR, moet je het vijfde praktijkexamen bij het BNOR afleggen. Dat geldt ook voor de eventuele volgende examens in diezelfde categorie rijbewijs. Voor theorie bestaat er geen BNOR-examen, wel een individueel examen.

Hoe vaak kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
Als je de eerste keer gezakt bent voor het praktijkexamen bij het BNOR, neemt het BNOR ook de volgende praktijkexamens in die categorie af. Je kunt bij het BNOR examen doen tot je geslaagd bent; er is geen wettelijke limiet.

Wat is het verschil tussen een CBR- en een BNOR-praktijkexamen?
Het BNOR-examen duurt iets langer dan het reguliere CBR examen, daardoor is er meer tijd om de kandidaat op zijn gemak te stellen.

Wat kan ik doen tegen de zenuwen?
Er zijn veel dingen die je tegen de zenuwen kunt doen. Je kunt bananen eten vlak voor dat je op moet (of thuis vertrekt), voor sommigen helpt het knabbelen op pepermunt.. Maar voor weer anderen werken middelen van de huisarts beter. Hierbij kun je denken aan o.a. Nervovit. Een aantal van deze middelen zijn alleen op doktersrecept beschikbaar, maar andere kun je gewoon bij de drogist op de hoek halen.

Ik draag een bril, krijg ik nu een aantekening op mijn rijbewijs?
NEE! Dat krijg je niet. Je krijgt pas een aantekening als je, ondanks je bril/lenzen/ooglasering, slecht ziet.

Eerdere topics van deze reeks:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117

De geslaagden van 2004 en 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2008:
- Addict89 (3 januari)
- Reki (7 januari)
- Thom123 (8 januari)
- MaddoxX (9 januari)
- lj_lightning (21 januari)
- kurk_droog (25 januari)
- Borkydude (7 februari)
- Urquhart (7 februari)
- Gitanki (11 februari)
- Phaelanx_NL (18 februari)
- Credence (19 februari)
- Battlefan (6 maart)
- CasB (11 maart)
- Miasan (19 maart)
- Doagere (13 mei)
- sheonlydreams86 (13 mei)
- Liebe (29 mei)
- Breaker.Faker (29 mei)
- timp0e (29 mei)
- godigita (6 juni)
- -Trinity- (11 juni)
- Flowerbomb (19 juni)
- qu63 (BE) (20 juni)
- TommyGun (14 juli)
- Ireth (10 september)
- Naamah (begin november)
- rene90 (14 oktober)
- MaxC (10 december)
- Switchboy (15 december)
- Cappp (16 december)

Geslaagden 2009:
- Morellow (26 februari)
- PiRANiA (16 maart)
- Vjenne12345 (26 maart)
- aaipod (2 april)
- Broekpaling (7 april)
- Nepthys (14 april)
- Frankii (16 april)
- Sjibble (26 mei)
- Keesos (28 mei)
- GummyGadGet (10 Juni)
- Waffle (12 juni)
- Juicyhil (16 juni)
- R2k2 (26 juni)
- Littlecreep (29 juni)
- Axia (29 juni)
- Blocko (30 juni)
- Daankes (13 Juli)
- ShizzleMyDizzle (15 juli)
- Schobbejak. (22 Juli)
- Pizzabodem (21 aug)
- Rensjebree (20 aug)
- Xminator (7 sept)
- Larry91(10 sept)
- Yannick567 (2 okt)

Geslaagden: Gefeliciteerd!

Aankomende examens:

Iedereen die de komende tijd theorie- en/of praktijkexamen heeft: Succes!

Ben je ook begonnen met lessen? Dan kun je jouw avatar toevoegen in de OP.
Heb je jouw rijbewijs dit jaar ook in the pocket? Dan kun je jouw naam en de datum toevoegen in de OP.
De OP (openingspost) kan hier teruggevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door GuitarJJ op 21-10-2009 15:16:55 ]
pi_73901155
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:11 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Duizenden?
Sja bij wijze van (of 2000 euro ofzo, is ook duizenden)
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:10 schreef Merkie het volgende:
Het is gewoon enorm onverantwoord. Als je nou 20 jaar zonder rijbewijs rijdt, dan zal het allemaal wel. Maar iemand van nog geen 20 die zelf even denkt te kunnen beoordelen of hij of zij veilig mee kan doen in het verkeer vertrouw ik niet zo.
Onverantwoord van dat ik onverzekerd rij, zeker. Dat ik echter onveilig rij, dat absoluut niet. Het is niet voor niets dat in Duitsland door het 'lessen met je eigen ouders-programma' het ongevallenaantal bij jongeren is gedaald. Juist doordat je zo op jezelf wordt overgelaten, ben je juist voorzichtiger. Althans, mijn ervaring. Ik zeg gerust tegen m'n vader dat ik 't eng vind om daar te rijden, omdat het smal is e.d. Moet niet overmoedig worden. M'n vader begeleidt me daar prima in.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:17:06 #3
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73901229
gaan we weer dezelfde discussie beginnen? We weten nu wel hoe goed en hoe slim je jezelf vind dat je nog geen 18 bent en toch al op de weg rijd zonder enige echte rijles ooit te hebben gehad.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_73901257
Nee, maar ik reageer even op SMK eigenlijk Maar idd, laten we maar weer verder gaan praten over échte rijlessen

Edit: ohja, het is inmiddels alweer bijna twee weken geleden dat ik voor 't laatst heb gereden. Nog 23 daagjes en dan mag ik écht

Hoe ging je examen appelsjap (gedetailleerd)?

[ Bericht 6% gewijzigd door Bhuddy op 21-10-2009 00:24:49 ]
pi_73904269
Of je nou kan autorijden of niet, je moet gewoon je rijbewijs hebben als je de openbare weg op gaat.
pi_73904577
...las ik net dat iemand 1 jaar zonder rijbewijs heet gereden... en dit nog vrolijk hier meldt ook?

Ik heb gisteren weer les gehad. 25 uur nu gereden, en ik vond het niet verkeerd gaan. Ik had er voor het eerst sinds tijden weer zin in, ontspannen. Maar ik moet leren verder vooruit te kijken. That's my problem; maar volgens de instructeur komt dat wel goed. Maar eerst theorie, en dat vind ik toch niet makkelijk. Dus heel veel oefenen en hopelijk dat het lukt
pi_73904713
25 lessen gedaan maar nog geen theorie?!
pi_73905282
Bhuddy,, heb geen duizenden euro's uitgegeven hoor. En dan nog, het is het waard en ik heb tenminste op een verantwoorde manier leren rijden. Begin over Duitsland en Belgie, dan moet je daar gaan wonen zeg !
Heb je al eens in Antwerpen bv gereden ? Vraag me af of je dan nog zo denkt over het lessen van ouders enz.

En in Duitsland krijg je trouwens geen les van je ouders ! Daar mogen 17 jarigen hun rijbewijs halen (via rijschool ) en daarna mogen ze alleen rijden onder begeleiding van bv ouders. Dus ga eerst na of het wel klopt wat je zegt.

In Belgie zijn er steeds meer mensen die via rijscholen gaan rijden omdat het via de ouders niet werkt. Ik kan het weten, mijn ouders, zussen en broer wonen in Belgie.

Er is vorige week zelfs iemand veroordeeld tot gevangenis straf wegens rijden zonder rijbewijs ! (ook een aantal keer wegens rijden onder invloed en dan zeggen jullie ws in koor, dat doen we nooit, nee maar als jullie grenzen al zo laag zijn dat je zonder rijbewijs de weg regelmatig opgaat zal de grens van rijden onder invloed ed ook wel niet zo hoog zijn.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73905726
Ok, dan heb ik dat niet goed begrepen over Duitsland. Maar idd, ik zal nooit rijden onder invloed. Omdat ik eigenlijk amper alcohol drink (in m'n hele jeugd nooit dronken ben geweest (omdat ik van mezelf weet dat er eigenlijk niet goed tegen kan)) en omdat ik me niet wil verlagen tot dat niveau Al m'n vrienden zijn op dat gebied 't zelfde (maar dan met scooter), niks op wanneer ze met de scooter zijn, en anders met de fiets. Dat helpt hoor, als je omgeving je daarin niet tegenwerkt Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om onder invloed achter 't stuur te zitten..

Ik ben overigens ook geen agressieve rijder maar rij juist kalm en relax. Veel fijner
pi_73905850
heb net eens gekeken wat de mogelijke consequenties kunnen zijn voor rijden zonder rijbewijs.
A boete
B als jij een artikel 5 aan je broek krijgt , kan al door een dom foutje , je wordt aangehouden en het blijkt dat je zonder rijbewijs rijdt kan je maatregel krijgen dat je jaren kan fluiten naar je papieren, plus hoge boete en/of gevangenisstraf
C als je al 2 keer betrapt bent op rijden zonder rbw wordt bij de volgende keer je auto in beslag genomen, of die nou van jou is of niet maakt op dat moment niet uit

Daarnaast al de eerder genoemde risico's, op het moment dat je iemand aanrijdt (en zelfs al het een ander zijn fout is) ben je niet verzekerd. Kan je vervolgd worden en gevangenisstraf krijgen. Daarnaast je leven lang loonbeslag omdat je de kosten moet betalen.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_73905955
Wat houdt artikel 5 in? Overigens, de rest wist ik al maar dat zijn dus de risico's die we nemen. Egoistisch misschien, maar de NL'se wet is er niet streng genoeg in.. Vooral als ik op andere fora lees over mensen die zonder rbw rijden en dan maar een boete van +/- 200 euro krijgen, dan denk ik van sja..

Edit: Ah oke:
quote:
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Ik hoop dat ik dat nu niet meer doe

[ Bericht 33% gewijzigd door Bhuddy op 21-10-2009 10:11:57 ]
pi_73906436
Je krijgt sowieso een strafblad, want rijden zonder rijbewijs is een misdrijf. Dan kan je ook nog rijbevoegdheid worden ontzegt voor bepaalde tijd (dus stel je lessen maar alvast uit) en je krijgt sowieso een paar honderd euro bekeuring, waar je toch een aantal lessen/examen voor had kunnen kopen. En dat allemaal nog in het meest gunstige geval.

Anders kan je mooi de bak in terwijl je daarna de rest van je leven schadevergoeding moet betalen aan de familie van dat oude vrouwtje dat je hebt doodgereden.
pi_73906510
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef singlemetkids het volgende:
heb net eens gekeken wat de mogelijke consequenties kunnen zijn voor rijden zonder rijbewijs.
A boete
B als jij een artikel 5 aan je broek krijgt , kan al door een dom foutje , je wordt aangehouden en het blijkt dat je zonder rijbewijs rijdt kan je maatregel krijgen dat je jaren kan fluiten naar je papieren, plus hoge boete en/of gevangenisstraf
C als je al 2 keer betrapt bent op rijden zonder rbw wordt bij de volgende keer je auto in beslag genomen, of die nou van jou is of niet maakt op dat moment niet uit

Daarnaast al de eerder genoemde risico's, op het moment dat je iemand aanrijdt (en zelfs al het een ander zijn fout is) ben je niet verzekerd. Kan je vervolgd worden en gevangenisstraf krijgen. Daarnaast je leven lang loonbeslag omdat je de kosten moet betalen.
A. Boete van 220 euro, klopt.
B. Rijontzegging, klopt.
C. Oke, auto wordt in beslag genomen en na een week mag de eigenaar m weer ophalen.

Als je iemand doodrijdt dan wordt je failliet verklaard en zullen bepaalde (speciale) fondsen de schade betalen. Het is natuurlijk niet fijn om failliet verklaard te worden, maar toch.

En het zeggen dat mensen zonder rijbewijs dan wss ook dronken achter het stuur gaan zitten is echt een debiel argument. Hoop dat je dat zelf ook door hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73906614
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:27 schreef appelsjap het volgende:

[..]

A. Boete van 220 euro, klopt.
B. Rijontzegging, klopt.
C. Oke, auto wordt in beslag genomen en na een week mag de eigenaar m weer ophalen.

Als je iemand doodrijdt dan wordt je failliet verklaard en zullen bepaalde (speciale) fondsen de schade betalen. Het is natuurlijk niet fijn om failliet verklaard te worden, maar toch.

En het zeggen dat mensen zonder rijbewijs dan wss ook dronken achter het stuur gaan zitten is echt een debiel argument. Hoop dat je dat zelf ook door hebt.
als je rijdt zonder rijbewijs toon je aan dat je grenzen niet respecteerd, de kans dat je een grens overgaat met alcohol, medicijnen of drugs in je lijf lijkt me dan ook lager.
pi_73906695
Oke mijn praktijk: Vanaf het CBR meteen de grote weg op (2 rijbanen) aan het eind van de weg is een grote rotonde (2 rijbanen), we moesten 2/3 rond dus ik ga tijdig naar de linkerrijbaan. Voor me reed ook een lesauto die praktijkexamen deed, die wilde op het laatste moment naar de linker rijbaan. Dus ik liet rustig het gas los en gaf ruimte (aardig he), gaat ze tot de helft van de linkerrijbaan, en dan weer terug naar de rechter en toen werd er keihard op de rem getrapt . Ik dacht pff, dat is de eerste die zakt

Toen door Beuningen gereden, op een 80 km weg kwam ik achter een traktor te rijden, dus steeds maar 30 km gereden. Op een gegeven moment moest ik de stop opdracht doen. Dus ik zet m neer, en kijk m zo aan. Zegt ie opeens: Je mag weer gaan hoor als je vind dat het goed is. Dus ik dacht: Oh kut . Maar toen wilde ik dus weer de weg op, raak ik bijna de auto voor me; Hij wilde bijna op de rem trappen maar zei toen opeens sturen sturen! Ging net goed

Daarna deden we nog een keeropdracht, heel smal straatje, dus heb echt 5 keer moeten steken en draaien etc, ging goed, gelukkig was het niet druk. Daarna nog een beetje her en der door Beuningen gereden, heel rustig overal. Op een gegeven moment wil ik een fietser ruim inhalen (veiligheid enzo), komt er opeens een BMW keihard aanrijden, ik zag zn voeten al naar de rem gaan als reflex maar ik was net iets eerder Daarna zijn we een 60 km zone ingeweest en terug naar het CBR.

Dus geen: drukte, snelweg, moeilijke/grote pleinen, geen parkeeropdracht.

EDIT: en op het CBR had ie niets te vertellen, hij keek naar mijn zelfreflectieformulier en zei: Denk hier maar eens goed overna. En toen mocht ik gaan, hij had verder geen comments enzo.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73906721
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

als je rijdt zonder rijbewijs toon je aan dat je grenzen niet respecteerd, de kans dat je een grens overgaat met alcohol, medicijnen of drugs in je lijf lijkt me dan ook lager.
Oke dus als jij op de stoep fietst respecteer je de grenzen niet en zul je dus ook wel iemand vermoorden, toch?

Dit is jouw redenatie, wel iets overdreven maar toch.
pi_73907986
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:35 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Oke dus als jij op de stoep fietst respecteer je de grenzen niet en zul je dus ook wel iemand vermoorden, toch?

Dit is jouw redenatie, wel iets overdreven maar toch.
ik fiets dan ook niet op de stoep !
Misschien ben ik zo fel omdat ik bevooroordeeld ben, ik ben 2 jaar geleden op het voetpad aangereden door een brommer , liep daar met hond aan de lijn en kind was gelukkig voor me uit gegaan.
Had letsel, de dader is doorgereden maar later aangehouden op zijn school. Heb dus wel enige weet ervan wat voor gevolgen dit soort gedrag kan hebben. Die jongen is ook zuur.Mocht niet meer rijden,heeft voorwaardelijke gevangenisstraf en een hoge boete gekregen. Net 18 jaar ...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:30:20 #18
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_73908221
Eigenlijk gaat het nog niet eens zozeer erom dat hij rijdt, maar meer om het feit dat hij zichzelf als een goede bestuurder beschouwt zonder dat hij ooit een rijles heeft gehad. Je kunt jezelf niet als veilig inschatten zonder dat iemand die er kennis over heeft eraan te pas gekomen is. Dan kun je wel zeggen dat je vader dat wel vind. maar is je vader een rijinstructeur dan? Nee. punt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:35:51 #19
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_73908378
Beetje laat dit topic gevonden, maar desalniettemin toch maar even wat ervaringen posten:
Ik heb net een 10-daagse cursus bij de ANWB naar volle tevredenheid gedaan. Na de intest een 30 urig lessenpakket gekregen. Heb zo'n maandje moeten wachten voor dat er plek was.
Wat mij opviel is dat het intensief lessen voor mij heel goed werkt en dat was ook te merken aan het resultaat. Ben foutloos afgereden.

Resultaat: binnen 8,5 werkdag mijn rijbewijs en 2000 euro armer
pi_73914409
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Bhuddy het volgende:
Ik hoop dat ik dat nu niet meer doe
Kan je niet gewoon opzouten hier? Doe je veel mensen hier een plezier mee.
Hoe grote loser kan je zijn zeg? Net zoals je vader
pi_73914628
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:35 schreef TeleluvR het volgende:
Na de intest een 30 urig lessenpakket gekregen.
Resultaat: binnen 8,5 werkdag mijn rijbewijs en 2000 euro armer
Toch zonde van je geld hoor. Ik betaalde 35 euro per les, was je voor 1250 (incl. examen klaar geweest) en met wat afspraken met een rijschool kan je best 5 uur per week lessen, was je in bijna dezelfde tijd klaar geweest.

Maak van die 8,6 werkdag maar 6 weken, 4 weken wachten en 2 weken lessen.
Maar je hebt vast geld genoeg dat je niet zo zit met 750 euro weggooien?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:01:48 #22
98135 TeleluvR
pi_73915148
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:47 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Toch zonde van je geld hoor. Ik betaalde 35 euro per les, was je voor 1250 (incl. examen klaar geweest) en met wat afspraken met een rijschool kan je best 5 uur per week lessen, was je in bijna dezelfde tijd klaar geweest.

Maak van die 8,6 werkdag maar 6 weken, 4 weken wachten en 2 weken lessen.
Maar je hebt vast geld genoeg dat je niet zo zit met 750 euro weggooien?
Nee, het ging mij meer om de tijd. Bij een reguliere rijschool ben ik dan dus 6 weken bezig en daar heb ik geen zin in. Liever 2 weken vrijnemen, focussen en aan het eind gewoon klaar ermee. 3x per week 2 uur lessen heeft voor mij teveel invloed op mijn werk (50-60 uur per week). Nu ben ik gewoon klaar in 1 keer, geen gedoe. En in de wachttijd kan ik gewoon werken hoor, het is niet zo dat ik dan thuis zit te wachten...
Voor 35 euro lessen hier heb je echt alleen maar pauperles van een of andere gare allochtoon, gaat gauw richting de 50 euro. Nu heb ik ervaren dat ik gewoon degelijk les heb gekregen...

Ieder zijn ding...
pi_73918086
Bij een normale rijschool kan je dat net zo goed op die manier doen. Ik reed 4 lessen achter elkaar van drie kwartier. Dat heb ik 4 keer gedaan in 2 weken en daarna had ik mijn examen.

Al met al zo'n 1200 euro goedkoper.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:24:53 #24
98135 TeleluvR
pi_73918290
Met 16 lessen (effectief 12) had ik het niet gered met afrijden, gok ik zo...
Whatever, ik heb mijn rijbewijs binnen, ik vind het prima zo...
pi_73920402
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:41 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon opzouten hier? Doe je veel mensen hier een plezier mee.
Hoe grote loser kan je zijn zeg? Net zoals je vader
Haha hee kom op zeg, ik begin er niet telkens over als je de discussie was gevolgd Als mensen weer iets over mij(n gedrag) melden dan ga ik daarop in Ik ben al gekapt hoor. Ik ben hier om reacties zoals die van appelsjap te lezen over hoe (goed) hun examen bijvoorbeeld ging, vind ik leuk!

@TeleluvR: gefeliciteerd! Ik vind ANWB altijd veel te duur, maar als het voor jou heeft gewerkt, prima dan! Veel plezier ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')